Je moet helemaal niks. Ik kan het me alleen niet voorstellen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat de redenen waarom ze zich zo gedragen nogal simpel zijn. Angst, haat en buitenlanders. Waarom moet ik daar verder over nadenken ?
Onzin, een corrupte dictatuur met macho's kan nog immer homovriendelijk zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zeker niet, corruptie, dictatuur enz.
Waarom denk jij dan dat deze 'slachtoffers' zo boos zijn ?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks. Ik kan het me alleen niet voorstellen.
Als hun mening je niet interesseert is het raar dat je ze 'afmaakt'. Lijkt mij dat je een tunnelvisie hebt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja ik zal nooit begrip krijgen voor dit soort figuren... Het zal mij ook nooit boeien waarom ze zo ontevreden zijn.
Ja. Ze volgen consequent de geboden en verboden uit de koran en andere islamitische geschriften uit; hun doel is een (wereld)kalifaat waar de soennietische moslims de baas zijn. Ongelovigen en ketters gaan over de kling.quote:
Of ik heb gewoon geen begrip voor hun mening? Net zoals dat ik geen begrip heb voor IS? Of de vroegere nazi's ?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:49 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Als hun mening je niet interesseert is het raar dat je ze 'afmaakt'. Lijkt mij dat je een tunnelvisie hebt.
Inderdaad, protesteren moet gewoon plaatsvinden zonder enige vorm van geweldadigheden. Is dit niet het geval, dan dient de politie in te grijpen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:36 schreef RM-rf het volgende:
[/i]
Geef gewoon toe dat een Hooligan-mongool die een damesfiets kapotmaakt gewoon een randdebiel is die die politie-knupel op zn knar keihard verdient en moet ophouden te roepen dat dat een 'protest tegen de opkomst van het Salafisme en misstanden in de wereld in zn algemeen' is
Begrip hebben is volgens mij toch echt iets anders dan luisteren naar iemands mening.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Of ik heb gewoon geen begrip voor hun mening? Net zoals dat ik geen begrip heb voor IS? Of de vroegere nazi's ?
Waarom noem je ze slachtoffers?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom denk jij dan dat deze 'slachtoffers' zo boos zijn ?
Als je op een slooptour gaat door de stad en daarbij van alles sloopt en mensen aanvalt ?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:52 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Begrip hebben is volgens mij toch echt iets anders dan luisteren naar iemands mening.
Nou dan hebben we dat geconcludeerd. Dan is het toch klaar ?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Waarom noem je ze slachtoffers?
Ik denk dat ze om dezelfde reden boos zijn als waarom in Nederland PVV'ers en pro-pieten boos zijn: een extreem wij/zij-denken, zeer conservatief waar het gaat om kneuterigheden en een felle afkeer van zaken die ze niet snappen.
Dat is het gedrag en niet de mening.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je op een slooptour gaat door de stad en daarbij van alles sloopt en mensen aanvalt ?
Het is een combinatie van allerlei factoren uiteraard, gebrek aan kennis is ook een belangrijke bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:49 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Onzin, een corrupte dictatuur met macho's kan nog immer homovriendelijk zijn.
Wat is klaar?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou dan hebben we dat geconcludeerd. Dan is het toch klaar ?
Ja en dan ben ik dus niet meer begripvol. Wat is nu je punt ?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:55 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Dat is het gedrag en niet de mening.
Waarom 'niet snappen'? Juist omdat ik b.v. de islam snap heb ik er een enorme afkeer tegen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:52 schreef Jigzoz het volgende:
Waarom noem je ze slachtoffers?
Ik denk dat ze om dezelfde reden boos zijn als waarom in Nederland PVV'ers en pro-pieten boos zijn: een extreem wij/zij-denken, zeer conservatief waar het gaat om kneuterigheden en een felle afkeer van zaken die ze niet snappen.
Ik had beter 'niet snappen/kennen' kunnen schrijven.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:55 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Waarom 'niet snappen'? Juist omdat ik b.v. de islam snap heb ik er een enorme afkeer tegen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
We weten nu waarom ze zich zo gedragen, wat wil je dan verder nog doen?
Ik volg je niet. Heb ik ergens aangekondigd dat ik verder nog grootse plannen had of zo?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
We weten nu waarom ze zich zo gedragen, wat wil je dan verder nog doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |