Dat je hun mening en hun gedrag niet onderscheid en dat er voor een deel van hun meningen iets gezegd kan worden, al is hun handelen fout.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en dan ben ik dus niet meer begripvol. Wat is nu je punt ?
Waarom 'niet snappen/kennen'? Juist omdat ik b.v. de islam snap en ken heb ik er een enorme afkeer tegen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:56 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik had beter 'niet snappen/kennen' kunnen schrijven.
Juffrouw Yasminquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zijn stickerboekje is al bijna vol.
Ik doelde niet op de islam.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Waarom 'niet snappen/kennen'? Juist omdat ik b.v. de islam snap en ken heb ik er een enorme afkeer tegen.
Nou je vond het raar dat ik verder niet wilde weten waarom deze mensen zo denken. Wat ik al wist hebben we hier geconcludeerd.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik volg je niet. Heb ik ergens aangekondigd dat ik verder nog grootse plannen had of zo?
Oké.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou je vond het raar dat ik verder niet wilde weten waarom deze mensen zo denken. Wat ik al wist hebben we hier geconcludeerd.
In dit geval maak ik dat onderscheid niet nee. En prima dat jij wel zo begripvol bent maar ik trek hier toch echt de grens.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:57 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Dat je hun mening en hun gedrag niet onderscheid en dat er voor een deel van hun meningen iets gezegd kan worden, al is hun handelen fout.
Beetje lastig dat hier de termen 'begrip hebben voor' en 'willen begrijpen' dwars door elkaar heen lopen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik kan op geen enkele wijze begrip opbrengen voor dit soort mensen. Echt niet.
Ik ben nu echt niet aan het trollen. Ik moet hier gaan verklaren dat ik geen begrip heb voor dit soort mensen. Mensen die hier begrip voor menen te hebben dat zijn pas de echte trollen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Van een schaal van 1 tot 10, hoe erg geniet jij van het trollen?
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ben nu echt niet aan het trollen. Ik moet hier gaan verklaren dat ik geen begrip heb voor dit soort mensen. Mensen die hier begrip voor menen te hebben dat zijn pas de echte trollen.
Ja ze zijn ontevreden. Omdat te begrijpen moet je ook begrip kunnen opbrengen voor hun standpunten. Nou dat kan ik niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:02 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Beetje lastig dat hier de termen 'begrip hebben voor' en 'willen begrijpen' dwars door elkaar heen lopen.
Nee hoor. Dat hoeft niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ze zijn ontevreden. Omdat te begrijpen moet je ook begrip kunnen opbrengen voor hun standpunten. Nou dat kan ik niet.
Alleen van jou een keer of wat.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:03 schreef KoosVogels het volgende:
'Ik keur niet goed, maar ik begrijp het wel'.
Is die al voorbijgekomen?
Het liefste wel, maar op joden ligt de focus niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar dan wel graag alle buitenlanders het land uit.
Als je het niet begrijpt ben je niet in staat het wel of niet af te keuren.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:03 schreef KoosVogels het volgende:
'Ik keur niet goed, maar ik begrijp het wel'.
Is die al voorbijgekomen?
Hmmm nee dat zou ik niet zeggen...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:04 schreef theunderdog het volgende:
Yasmin: Waarom verkrachten pedoseksuelen zoals Robert M kleine kinderen?
Jigzoz: Waarschijnlijk omdat ze hun seksuele behoeftes niet onder controle konden houden.
Yasmin: Dus je begrijpt hun gewoon? je hebt er gewoon begrip voor? !!!!!!!!!!!!!
Dat doe je constantquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmmm nee dat zou ik niet zeggen...
Waarom ?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:04 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Het liefste wel, maar op joden ligt de focus niet.
zes keer levenslangquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:58 schreef De_Guidance het volgende:
Overigens, nogal een slechte spiegel waht.
Ik ben niet tegen de doodstraf uit humanistische overwegingen, maar omdat ik geloof dat er enorm veel fouten worden gemaakt bij veroordelingen.
Een neonazi die een moord pleegt verdient sowieso zes keer levenslang minstens. Eigenlijk ook de doodstraf, maar ja, je kunt helaas nooit zeker weten.
Hangt ervan af wat het probleem van die rechtsextremisten is. Als ze alle buitenlanders het land uit willen hebben niet. Willen ze het salafisme bestrijden wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan ben je toch ook niet bereid om het probleem op te lossen ?
Ja we hebben nu toch kunnen zien dat het ze niet alleen om salafisten ging?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat het probleem van die rechtsextremisten is. Als ze alle buitenlanders het land uit willen hebben niet. Willen ze het salafisme bestrijden wel.
Maar ik begrijp het dan ook. Ik keur het alleen niet goed.quote:
Helemaal niemand zal dat ontkennen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dit is iets anders. Deze idioten zijn gewoon dom.
Pedofielen zijn gewoon vies.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Begrijp jij het? hoe kun je dit tuig nu begrijpen?? !!!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar ik begrijp het dan ook. Ik keur het alleen niet goed.
We gaan deze idioten nog eens nodig hebben.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Begrijp jij het? hoe kun je dit tuig nu begrijpen?? !!!
Hmmm dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Helemaal niemand zal dat ontkennen.
Ik hoop het niet...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:07 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
We gaan deze idioten nog eens nodig hebben.
Hebben ze dan verklaard om wie het ze wel ging?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja we hebben nu toch kunnen zien dat het ze niet alleen om salafisten ging?
Hoe vaak gebeurt zoiets? Als je het gaat vergelijken met onze islamitische vriendjes?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:02 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Ik dacht te menen dat ik verleden week toch echt op het Pownews een paar Orthodoxe Joden zag kamperen in een speeltuin ? Of was dit een hoax van ISIS?
Volgens de schade eigenlijk om iedereen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hebben ze dan verklaard om wie het ze wel ging?
Ik heb liever een neonazi naast me wonen dan Robert M.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar zijn niet te vergelijken met dit soort mensen.
Laat die sticker maar zitten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:09 schreef theunderdog het volgende:
Nee, maar yasmin heeft natuurlijk gewoon gelijk. Het is van belang dat we een maatschappij creeeren waarin we mensen vooral niet proberen te begrijpen.
Ik weet niet wie ik zou kiezen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:09 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik heb liever een neonazi naast me wonen dan Robert M.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |