quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Sorry![]()
Voorzichtig buiten en Truste voor straks
jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je nou jezelf in de TT gezet?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bejaarden van tegenwoordig kennen ook geen enkele schaamte meer.
Dat lukt mij nooit. Zelfs m'n goudvis zwom de andere kant op als ik tegen hem sprak.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb talent met die beesten, ze luisteren naar me.
afknapper....quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe staat het ervoor met die leuke vent waar je kriebels van je in je telefoon kreeg?
Begint het net interessant te worden en dan haak je af.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:15 schreef just me het volgende:
afknapper....
maar goed dat is 'n ander verhaal, voor nu welterusten
Bespaar je de moeite, Bram is er.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dat geval ga ik weer even bijlezen.
Je was net 5 tellen te laat.quote:
quote:
Ik zou effe doorsparen totdat je er 4 hebtquote:
Ik had een nachtmerrie, maar ik zou het niet meer na kunnen vertellenquote:
Neen, altijd zo vroeg op dinsdag. zo naAR GROEPSLES.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 06:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat en je vroeg.. had jij ook een nachtmerrie?
wat is GROEPSLES?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 06:31 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Neen, altijd zo vroeg op dinsdag. zo naAR GROEPSLES.
quote:
& LEUKE MUZIEKquote:
IDDquote:
beetje te vroeg voor muziekquote:
eerst even bijkomen toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 06:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik ook meestal als ik mn dag begin
Nu je erover begint denk ik ook.. Nee niet meer doenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 06:42 schreef FANN het volgende:
[..]
eerst even bijkomen toch?
ik zou wel een peukkie lusten trouwens, want ik heb koffie gemaakt en dan mis ik nog steeds
mijn peuk
Maar bij jou is het makkelijk, ik zou er zo eentje kunnen pakkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 06:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu je erover begint denk ik ook.. Nee niet meer doen
Utrawhite kukidentquote:
Kheb ooit moeite gehad om in bed te komen maar dat is wel erg lang geledenquote:
Nu lig je er gewoon de hele dag in ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:16 schreef just me het volgende:
[..]
Kheb ooit moeite gehad om in bed te komen maar dat is wel erg lang geleden
Tsss ik zit keurig beneden op de bank met een heerlijke bak koffie en ik moet moed te verzamelen om straks op de fiets naar mijn afspraak te gaan, tis niet echt lekker weerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu lig je er gewoon de hele dag in ?
Ik had vanochtend nergens last van... Maar dat is al weer 2 uur geleden en storm gaat hard natuurlijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:20 schreef just me het volgende:
[..]
Tsss ik zit keurig beneden op de bank met een heerlijke bak koffie en moed te verzamelen om straks op de fiets naar mijn afspraak te gaan, tis niet echt lekker weer
Naai maar op dan, want mw. MM is wel wat hogers gewend...quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
160cm en misschien iets groter als ik 'm opnaai.
quote:
quote:
Kom er maar in MM met je "vanaf nu ga ik het kort en krachtig houden quote"quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:35 schreef FANN het volgende:
Da's vast een minpuntje van mij... ik lul te veel
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Kom er maar in MM met je "vanaf nu ga ik het kort en krachtig houden quote"
Te leuk om te laten lopen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:48 schreef FANN het volgende:
maar dat was in een ander topic, en korter ging niet
Als ik in zo'n topic ga reageren ben ik weer meteen zo'n Veganist en Vegavreter, hippiequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Te leuk om te laten lopen.![]()
Overigens met Forbry eens en in het kader van dat topic....ik heb het gevoel dat ik nooit ruzie met jou zou kunnen krijgen en dat maakt het converseren een heel stuk prettiger.....ook al is het dan i-net ipv rl.
Hoewel je me wel in de steek laat tegen die gemene dierenleedliefhebbers....dat is dan wel weer een zwaar minpuntje.
Ik zal nog eens een topic voor je openen zeg.....stomme hippie.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:56 schreef FANN het volgende:
Als ik in zo'n topic ga reageren ben ik weer meteen zo'n Veganist en Vegavreter, hippie
en dat soort dingenik zag dat jij ook al een Veganist werd genoemd daaro
![]()
Tis Fok nou eenmaal ... maar soms heb je een beetje teveel van dat soort topics gezien
en dan sla je even over
Doe eens een lijstje FANN.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:48 schreef Forbry het volgende:
Ik wacht wel op dat lijstje, liefst wél autobiografisch natuurlijk
Dat zou ik dus nooit doen, in het algemeen is het makkelijk, maar wat ik daar ook al zei,quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow....plus dit:
[..]
Doe eens een lijstje FANN.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een topic voor je openen zeg.....stomme hippie.![]()
Ow....plus dit:
[..]
Doe eens een lijstje FANN.
Is dat een typisch Grieks gebruik dat glas scheren op de eerste date?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:08 schreef FANN het volgende:
De eerste date bij kaarslicht, Mevrouw op hoge hakken, leuk lipstiftkleurtje en dat soort shit,
Meneer glas geschoren, lekker ruikend, en schone sokken is heel iets anders dan een paar jaar
later als Meneer een keer uitgeteld, ongeschoren en met meurende zweetsokken, hand in broek
á la Al Bundy, luid snurkend, met open mond, straaltje kwijl uit de mondhoek op de bank ligt.
Er hobbelen hier zelfs af en toe tieners rond . Zolang je zelfstandig op het i-net mag posten ben je welkom.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:13 schreef Forbry het volgende:
![]()
*en heeeeuuuuulllll snel weer weg is hier, want nog langgeen 40+
*
Waar ik me aan erger/vervelende eigenschappen vindt of over ruziemaken?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:08 schreef FANN het volgende:
Zó dat is een al meteen een hele lijst![]()
Nu mag jij King...
Lijstje over vrouwen in het algemeen dan
Dank je, maar je ziet het aan mijn posts.... eigenlijk zou ik beter niet zelfstandig op het i-net postenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er hobbelen hier zelfs af en toe tieners rond . Zolang je zelfstandig op het i-net mag posten ben je welkom.
Ah... typfoutje..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is dat een typisch Grieks gebruik dat glas scheren op de eerste date?![]()
Tuurlijk weet ik wat je bedoelt, maar ter lezing ende vermaeck is het soms erg grappig , hoewel het in R&P soms nog een veel hilarischer gehalte heeft, omdat de meeste users daar een stuk jonger zijn en het allemaal nog een tikje serieuzer nemen. Hoger irritatie-gehalte is leuker leesvoer.
King is een kinderlokker, niet op letten hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:13 schreef Forbry het volgende:
[..]![]()
*en heeeeuuuuulllll snel weer weg is hier, want nog langgeen 40+
*
Doe maar allesquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waar ik me aan erger/vervelende eigenschappen vindt of over ruziemaken?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:20 schreef FANN het volgende:
King is een kinderlokker, niet op letten hoor
Heb me dus al laten lokkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:20 schreef FANN het volgende:
[..]
King is een kinderlokker, niet op letten hoor
Je bent toch getrouwd geweest, en jaren samengewoond?quote:
Doe maar voorzichtig...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:23 schreef Forbry het volgende:
[..]
Heb me dus al laten lokkenZie je, ik ben helemaal niet in staat om zelfstandig te functioneren op het i-net, daar komt alleen maar ellende van
Ruziemaken doe ik niet aan, maar dat hangt er vanaf wat je precies onder ruziemaken verstaat. Boos worden elkaar niet begrijpen enzo prima, hoort er allemaal bij, maar gaan schreeuwen als een viswijf of met servies gooien, dan is het exit....dat is teveel "passie" voor mij.quote:
Ik heb nog nooit met servies gegooid of wat dan ook, misschien een keer op zo'n Grieksquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ruziemaken doe ik niet aan, maar dat hangt er vanaf wat je precies onder ruziemaken verstaat. Boos worden elkaar niet begrijpen enzo prima, hoort er allemaal bij, maar gaan schreeuwen als een viswijf of met servies gooien, dan is het exit....dat is teveel "passie" voor mij.![]()
Krijg echt een chronische slappe plasser van dat soort types en niet alleen in relaties of bij vrouwen, maar in z'n algemeenheid bij mensen.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen dat en ze sprak Spaans ... Ik heb dr nooit begrepen ...
[..]
Ooit een ex gehad die dus daadwerkelijk een bord naar m'n hoofd gegooid heeft. Nou word ik echt zelden boos, maar toen heb ik haar dus even bij de strot gepakt en 10 centimeter van de grond getild (met haar 1.80).....daar schrok ze wel een beetje van. Ik ook en dat was echt einde relatie.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:30 schreef FANN het volgende:
Ik heb nog nooit met servies gegooid of wat dan ook, misschien een keer op zo'n Grieks
feest met een bord gesmeten, maar dat is iets anders, dan mág het![]()
wat een kutwijfquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
En koken kon ze ook nog niet eens... Dus dat moest ik ook nog eens doen...
Ctrl-V is even leeg...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Kom er maar in MM met je "vanaf nu ga ik het kort en krachtig houden quote"
Scheermesjes zijn best duur en glas is ook scherp...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is dat een typisch Grieks gebruik dat glas scheren op de eerste date?![]()
Nah, is ook niet normaal dat bord, dus dat snap ik dan welquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ooit een ex gehad die dus daadwerkelijk een bord naar m'n hoofd gegooid heeft. Nou word ik echt zelden boos, maar toen heb ik haar dus even bij de strot gepakt en 10 centimeter van de grond getild (met haar 1.80).....daar schrok ze wel een beetje van. Ik ook en dat was echt einde relatie.
Dat zijn in mijn woordenboek ongezonde emoties en echt helemaal geen behoefte om daar op dagelijkse basis mee om te moeten gaan.
[..]
Tapas en ta onpas...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
En koken kon ze ook nog niet eens... Dus dat moest ik ook nog eens doen...
Koken ben ik ook geen ster in, maar ik deed tenminste mijn bestquote:
Ik ben niet zo van de bewaarderige, zoals jij...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je die quote niet op een pc-post-it note gezet?
Nou is wel een ideequote:
ik moet hard lachen en jij toont empathiequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar ik voel even diep mee met Chufidat klinkt ook best treurig
tjaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:58 schreef sacha het volgende:
[..]
ik moet hard lachen en jij toont empathie![]()
grappig hè
Waarom zou haar moeder dat ook aan je vragen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:59 schreef chufi het volgende:
Mn dochter vroeg me altijd om te koken ipv dr moeder ...
Oh...... ze kookte wel, maar jullie vonden het niet lekker?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:59 schreef chufi het volgende:
Mn dochter vroeg me altijd om te koken ipv dr moeder ...
Ze had dan ook beter Grieks kunnen leren spreken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:54 schreef FANN het volgende:
mijn zus die mt die Griekse klootzak was getrouwd, sprak binnen no time
vloeiend Spaans, niet dat het heeft geholpen, maar ja, da's een ander verhaal
Doen jullie het in de familie allemaal op z'n Grieks?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou is wel een ideemijn zus die mt die Griekse klootzak was getrouwd, sprak binnen no time
vloeiend Spaans, niet dat het heeft geholpen, maar ja, da's een ander verhaal
ja nou, ook niet in de wieg gestikt denk ik dan hoor...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:56 schreef MadMaster het volgende:
Het is gedaan met de rijmelarij van 'lik-me-vestje'...
http://www.nu.nl/cultuur-(...)ma-75-overleden.html
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze had dan ook beter Grieks kunnen leren spreken.
Nee die zorgde wel uit de buurt van de keuken te blijven .. Ik deed ook altijd alle boodschappen dus ja dan is het logisch... Maar ze was ook nog maar 18 toen ik haar deze kant op haaldequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom zou haar moeder dat ook aan je vragen?
Ik zeg niks...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee die zorgde wel uit de buurt van de keuken te blijven .. Ik deed ook altijd alle boodschappen dus ja dan is het logisch... Maar ze was ook nog maar 18 toen ik haar deze kant op haalde
85 % was ik de chefquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh...... ze kookte wel, maar jullie vonden het niet lekker?
dat is ook weer een ander verhaal natuurlijk
Ja tuurlijk wel... EN ik heb nog regelmatig contact met haar..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja nou, er zal toch wel ''iets'' goed geweest zijn aan dat kind?
ah... nou, dan is het goed...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel... EN ik heb nog regelmatig contact met haar..
Meegekregen als presentje na zijn fabuleuze preek vanaf de kansel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:13 schreef FANN het volgende:
Was het trouwens en ''moetje'' dat je haar meteen hierheen ''haalde''?
Of was je gewoon hoteldebotel?
trapte ik er bijna in...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:17 schreef chufi het volgende:
Ik overdrijf natuurlijk het een en ander... Ik sprak al redelijk Spaans en zij al heel snel Nederlands, inmiddels geeft ze Engelse les ... Dus dat taal excuus was ... En onze dochter was geen moetje, misschien een laatste hoopje ...
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:17 schreef chufi het volgende:
Ik overdrijf natuurlijk het een en ander... Ik sprak al redelijk Spaans en zij al heel snel Nederlands, inmiddels geeft ze Engelse les ... Dus dat taal excuus was ... En onze dochter was geen moetje, misschien een laatste hoopje ...
Neh... was dus een lijmpogingquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meegekregen als presentje na zijn fabuleuze preek vanaf de kansel.
Altijd gastvrij die Spanjaarden.
Het "halen" van een 18-jarige uit het buitenland noemen we tegenwoordig een lijmpoging?quote:
Nou ja... ''kennen'' wel een groot woord natuurlijk, ik heb een eerste indruk van hem gekregenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig ken je chufi ook pas een week en is het dus ook niet vreemd dat je er intrapte.
Alsof ik veel ouder was ...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het "halen" van een 18-jarige uit het buitenland noemen we tegenwoordig een lijmpoging?
Nice....
Neehee...... dat kindquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het "halen" van een 18-jarige uit het buitenland noemen we tegenwoordig een lijmpoging?
Nice....
Heb je het nu over je dochter?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Woonde al jaren uit huis en had dr eigen interieur zaak
Ja pas maar op, wie weet leest ze mee ...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:25 schreef FANN het volgende:
''dat'' kind klinkt wel een beetje rottig
ja wie weetquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja pas maar op, wie weet leest ze mee ...
Eet ze ...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga Witte Bonen Soep eten, heeft die Griek gemaakt, want die is hier ook de chef
zeg het nog een keer misschien geloof ik het danquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:28 schreef FANN het volgende:
Straks loopt ie te klagen op een ander forum dat ik nooit kook, dat is trouwens niet waar
Burp, ben net klaar, nu koffiequote:
doe es 'n linkje danquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:07 schreef Kingstown het volgende:
Durf het bijna niet te zeggen, maar die OUD-SC is retespannend.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:26 schreef MadMaster het volgende:
Het hagelt, bliksemt, waait en plenst hier een beetje...
lief van je!quote:
het was helegaar geen diepvriesmaaltijdquote:
Bij mij valt dat allemaal in het water ...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik woon hier, in die witte straat...
[ afbeelding ]
Ik heb de slotgracht dichtgegooid...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij valt dat allemaal in het water ...
Niets in de Garage staan en zelf zit ik droogquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de slotgracht dichtgegooid...
het gaat behoorlijk te keer buiten, hoop dat mijn huis daar tegen bestand is!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets in de Garage staan en zelf zit ik droog
Met een beetje mazzel trillen de losse verfschilfers van je deuren ... Scheelt weer schuren ..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:54 schreef just me het volgende:
[..]
het gaat behoorlijk te keer buiten, hoop dat mijn huis daar tegen bestand is!
het zijn de binnendeuren en niet buitendeurenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel trillen de losse verfschilfers van je deuren ... Scheelt weer schuren ..
optimist!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:59 schreef chufi het volgende:
Als het hard genoeg buiten trilt voelen je binnendeuren het ook
ow.. de eerste 15 jaar wist Meneer niet eens waar de keuken wás hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:56 schreef sacha het volgende:
[..]
zeg het nog een keer misschien geloof ik het dan
Heel de middag tot 18:30 geslapen.quote:
Ja veel goeds horen we niet meer.. Geblindeerde ramen, alleen in het donker nog de deur uit .quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.. de eerste 15 jaar wist Meneer niet eens waar de keuken wás hoor![]()
stofzuiger of wachmacine of wat dat ook, die liep overal met een grote boog omheen,
en toen was er crisisdaarna ging het beter
![]()
en nu ziet het er allemaal héél anders uit, het gaat zoals het gaat zal ik maar zeggen
En straks om 22:30 weer ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:14 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Heel de middag tot 18:30 geslapen.
Wat maakt het uit dat we al weer pagina's verder zijn?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:11 schreef FANN het volgende:
kutkwoots, ik zet hem weer uit jullie zijn al tig bladzijde 's verder
Ik vertel nooit iets slecht over die Griekquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja veel goeds horen we niet meer.. Geblindeerde ramen, alleen in het donker nog de deur uit .
Moeten we echt niemand bellen ?
als ik hem uitzet, lukken die lokquote's niet meer natuurlijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat we al weer pagina's verder zijn?
Juist netjes dat je nog reageert op eerdere vragen.
Jij kunt dan niet meer gelokt worden, maar je kunt nog steeds anderen lokken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:18 schreef FANN het volgende:
als ik hem uitzet, lukken die lokquote's niet meer natuurlijk
Waarschijnlijk wel.quote:
Kom op FAnn ik meen het leukquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vertel nooit iets slecht over die Grieken dat doe ik nu ook niet, maar
huishouden was wel mijn taak, was ik zelf bij hoor![]()
en ga heen met je geblindeerde ramen, dat is niet zo en die folie kan hij ook niks aan doen.
je hoeft niemand te bellen
Nee niet bijzonder, maar ik hoor niets of ik let niet goed op en hed het geluid te hard staan ...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou als het bij jou dondert is het niet zo gek dat ik dat hier ook hoor toch?
Nuttig inderdaad zon apparaatquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:31 schreef Treehut362 het volgende:
gisteren Foto-camera gekocht...
[ afbeelding ]
vandaag in de prullenbak gegooid?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:31 schreef Treehut362 het volgende:
gisteren Foto-camera gekocht...
[ afbeelding ]
We leven met je meequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:33 schreef sacha het volgende:
[..]
het gaat nu beginnen, zandzakken voor de deur
Nog niet.quote:
Das om je bezig te houden...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:46 schreef just me het volgende:
Bij mij ligt de tuin opeens vol met blaadjes
Onze vuurdoorn is leeg, de straat is daarentegen bezaaid met oranje besjes...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:46 schreef just me het volgende:
Bij mij ligt de tuin opeens vol met blaadjes
het zijn hele kleine blaadjes van de berkenboom van de buurvrouwquote:
Er ztaat wel 24 y/o maar hij is slechts 1 jaar oud ...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Dan ga ik ook met foto's strooien:
[ afbeelding ]
Just arrived from Japan!!
Vraag je haar toch om het op te harken ...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:48 schreef just me het volgende:
[..]
het zijn hele kleine blaadjes van de berkenboom van de buurvrouw
Omdat 'ie uit 2013 komt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Er ztaat wel 24 y/o maar hij is slechts 1 jaar oud ...
ze ligt in het ziekenhuis, gaat dus niet lukkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Vraag je haar toch om het op te harken ...
Heeft ze geen aanverwanten ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
ze ligt in het ziekenhuis, gaat dus niet lukken
Geen zin meerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Treehut!!!!
Verkleinen die foto's!!!!!
Goh..... nou als het effe kan die pagina's laden bijna niet meerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Treehut!!!!
Verkleinen die foto's!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In een spoiler
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:54 schreef chufi het volgende:
ook goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In een spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Sjoef, hoe kom je aan 1 jaar voor die whisky?
Heeft die whisky wel een omweg gemaakt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Dan ga ik ook met foto's strooien:
[ afbeelding ]
Just arrived from Japan!!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:55 schreef Treehut362 het volgende:
A16 van Amsrterdam naar Parijszoals ik zeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ja, maar die Jappen weten wel wat ze laten overkomen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Heeft die whisky wel een omweg gemaakt.
Alcohol is rotspulquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar die Jappen weten wel wat ze laten overkomen.
Halen wij het weer terug!
Reken even mee: 2013 - 1989 = 24quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Sjoef, hoe kom je aan 1 jaar voor die whisky?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee.
Heb je nog foto's gemaakt vandaag?
Volgens mij worden er door velen zelfs onder genot van een glaasje, scherpere fotos geproduceerd...quote:
Daarmee verklaar je nog steeds niet de leeftijd van 1 jaar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Reken even mee: 2013 - 1989 = 24
nu is is het 2014 ... dus plus 1 MM ...
Hou je wel je camera in de aanslag ?quote:
ik ga het haar nazaten vragenquote:
Alleen maar stoffiger ..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarmee verklaar je nog steeds niet de leeftijd van 1 jaar.
Je zou toch als whiskykenner moeten weten dat het botteljaar - het distilleerjaar de leeftijd bepaald.
Daarna wordt de whisky nooit meer ouder in de fles...
Kwestie van bijhouden...quote:
Jawel ... Je was zeker laatst bij Fann...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kwestie van bijhouden...
Maar je begrijpt mij wel qua leeftijdsaanduiding? Ik jou namelijk nog steeds niet...
Ja, maar dat heeft niets met leeftijdsberekening te maken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel ... Je was zeker laatst bij Fann...
Het moet maar zoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij worden er door velen zelfs onder genot van een glaasje, scherpere fotos geproduceerd...
Nee .. Het is niet andersquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft niets met leeftijdsberekening te maken.
Doe nog eens een poging...
whut?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel ... Je was zeker laatst bij Fann...
o ja, eergisteren, was ik al bijna vergetenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft niets met leeftijdsberekening te maken.
Doe nog eens een poging...
Niks nieuws voor jou...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:19 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja, eergisteren, was ik al bijna vergeten![]()
Je buurvrouw zoekt ze nu nog...quote:je bloemen staan er nog
mijn buurvrouw? die snap ik weer nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks nieuws voor jou...
[..]
Je buurvrouw zoekt ze nu nog...
MM zit spoorloos te kijkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:22 schreef FANN het volgende:
[..]
mijn buurvrouw? die snap ik weer nietook niks nieuws
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:25 schreef chufi het volgende:
Ja en hoe oud is een fles? 1989 -2013 in een houten tonnetje ... daarna in de fles ...
Wil je er vanaf omdat ie niet te zuipen is ? Beetje bekocht ? Wat loop je nu door te drammen op 1 opmerking ... Ik zie het probleem niet en nee ik ben geen kenner ...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Kom op, je kan beter dan dat...
Drammen, dat is een goede...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil je er vanaf omdat ie niet te zuipen is ? Beetje bekocht ? Wat loop je nu door te drammen op 1 opmerking ... Ik zie het probleem niet en nee ik ben geen kenner ...
eh... ja oké zal wel, ik snap niet wat je bedoeld, maar maakt niet uitquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet dat het vermist is vandaag ... Maar ach laat maar ...
Maakt niet uit en maak je vooral niet druk OK Komt wel goedquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... ja oké zal wel, ik snap niet wat je bedoeld, maar maakt niet uit
als ik geen soep, ijsje, koffie en 2 koeken op had, deed ik met je mee, maar ik ben nu alquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt niet uit en maak je vooral niet druk OK Komt wel goed
eh................ ja komt vast wel goed ik weet niet wat maar alles komt goedquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt niet uit en maak je vooral niet druk OK Komt wel goed
Ik ben dus nog steeds op zoek naar dat nummer waar ik het een paar weken geleden over had.quote:
Maar niet door mijn hoofd en dat is de crux...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben dus nog steeds op zoek naar dat nummer waar ik het een paar weken geleden over had.
Iedere keer als ik je een clipje zie posten flitst het weer door m'n hoofd...
Ja en ik zit wel te kijken/luisterenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet dat het vermist is vandaag ... Maar ach laat maar ...
maar niet die van mijquote:
voebal hieroquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
Ja en ik zit wel te kijken/luisteren
quote:
Spannend of zijn ze op zoek naar een Japanse fles uit 1989 ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
Ja en ik zit wel te kijken/luisteren
Slecht!!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Spannend of zijn ze op zoek naar een Japanse fles uit 1989 ?
Gewoon nog een versie posten.quote:
Ben Barca - Ajax aan het kijken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bayern speelt weer de sterren van de hemel.
Ajax helaas .... Jeugd deed het vanmiddag beter met 2=2 , maar goed die stonden ook met 2-0 voor bij de rust ... WIe weet is er hoop...quote:
Over slecht gesproken...quote:
IJdele hoop als Ajax elk jaar zijn beste spelers verkoopt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ajax helaas .... Jeugd deed het vanmiddag beter met 2=2 , maar goed die stonden ook met 2-0 voor bij de rust ... WIe weet is er hoop...
Deze versie dan?quote:
Als Ajacied durf ik zelfs te stellen dat ze al jaren geen goede spelers meer hebben gehad...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
IJdele hoop als Ajax elk jaar zijn beste spelers verkoopt.
Waarom kunnen die beesten dat zelf niet...? Voor een kat doe je de deur open en je mauwen wel weer om binnen te komen ...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:50 schreef just me het volgende:
Ik ga de hond niet uitlaten vanavond, tis hondenweer
Beter!!!quote:
Je mauwen = je mouwen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom kunnen die beesten dat zelf niet...? Voor een kat doe je de deur open en je mauwen wel weer om binnen te komen ...
Wat ik je altijd nog eens wilde vragen....ben jij bij de EC1 finale in Wenen geweest?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Als Ajacied durf ik zelfs te stellen dat ze al jaren geen goede spelers meer hebben gehad...
Ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat ik je altijd nog eens wilde vragen....ben jij bij de EC1 finale in Wenen geweest?
daar krijgt men K****R vanquote:
eerst wonnen zo alles met 12-0quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als Ajacied durf ik zelfs te stellen dat ze al jaren geen goede spelers meer hebben gehad...
Dat je vaak was meegereisd dat wist ik, maar was benieuwd of je in Wenen was geweest, omdat ik daar op dat moment zelf ook was. Werkgerelateerd dan en niet ivm het voetbal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Ja.
Ook in rotterdam 1972, Athene 1987, Straatsburg 1988, Turijn 199 en Rome 1996.
Plus tientallen andere Europese uitwedstrijden...
Danny Blindquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's ook wat overdreven, maar het ging 'iets soepeler' dan nu...
Goede zaken gedaan onder de Ajacieden?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat je vaak was meegereisd dat wist ik, maar was benieuwd of je in Wenen was geweest, omdat ik daar op dat moment zelf ook was. Werkgerelateerd dan en niet ivm het voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |