ik moet hard lachen en jij toont empathiequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar ik voel even diep mee met Chufidat klinkt ook best treurig
tjaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:58 schreef sacha het volgende:
[..]
ik moet hard lachen en jij toont empathie![]()
grappig hè
Waarom zou haar moeder dat ook aan je vragen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:59 schreef chufi het volgende:
Mn dochter vroeg me altijd om te koken ipv dr moeder ...
Oh...... ze kookte wel, maar jullie vonden het niet lekker?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:59 schreef chufi het volgende:
Mn dochter vroeg me altijd om te koken ipv dr moeder ...
Ze had dan ook beter Grieks kunnen leren spreken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:54 schreef FANN het volgende:
mijn zus die mt die Griekse klootzak was getrouwd, sprak binnen no time
vloeiend Spaans, niet dat het heeft geholpen, maar ja, da's een ander verhaal
Doen jullie het in de familie allemaal op z'n Grieks?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou is wel een ideemijn zus die mt die Griekse klootzak was getrouwd, sprak binnen no time
vloeiend Spaans, niet dat het heeft geholpen, maar ja, da's een ander verhaal
ja nou, ook niet in de wieg gestikt denk ik dan hoor...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:56 schreef MadMaster het volgende:
Het is gedaan met de rijmelarij van 'lik-me-vestje'...
http://www.nu.nl/cultuur-(...)ma-75-overleden.html
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze had dan ook beter Grieks kunnen leren spreken.
Nee die zorgde wel uit de buurt van de keuken te blijven .. Ik deed ook altijd alle boodschappen dus ja dan is het logisch... Maar ze was ook nog maar 18 toen ik haar deze kant op haaldequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom zou haar moeder dat ook aan je vragen?
Ik zeg niks...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee die zorgde wel uit de buurt van de keuken te blijven .. Ik deed ook altijd alle boodschappen dus ja dan is het logisch... Maar ze was ook nog maar 18 toen ik haar deze kant op haalde
85 % was ik de chefquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh...... ze kookte wel, maar jullie vonden het niet lekker?
dat is ook weer een ander verhaal natuurlijk
Ja tuurlijk wel... EN ik heb nog regelmatig contact met haar..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja nou, er zal toch wel ''iets'' goed geweest zijn aan dat kind?
ah... nou, dan is het goed...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel... EN ik heb nog regelmatig contact met haar..
Meegekregen als presentje na zijn fabuleuze preek vanaf de kansel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:13 schreef FANN het volgende:
Was het trouwens en ''moetje'' dat je haar meteen hierheen ''haalde''?
Of was je gewoon hoteldebotel?
trapte ik er bijna in...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:17 schreef chufi het volgende:
Ik overdrijf natuurlijk het een en ander... Ik sprak al redelijk Spaans en zij al heel snel Nederlands, inmiddels geeft ze Engelse les ... Dus dat taal excuus was ... En onze dochter was geen moetje, misschien een laatste hoopje ...
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:17 schreef chufi het volgende:
Ik overdrijf natuurlijk het een en ander... Ik sprak al redelijk Spaans en zij al heel snel Nederlands, inmiddels geeft ze Engelse les ... Dus dat taal excuus was ... En onze dochter was geen moetje, misschien een laatste hoopje ...
Neh... was dus een lijmpogingquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meegekregen als presentje na zijn fabuleuze preek vanaf de kansel.
Altijd gastvrij die Spanjaarden.
Het "halen" van een 18-jarige uit het buitenland noemen we tegenwoordig een lijmpoging?quote:
Nou ja... ''kennen'' wel een groot woord natuurlijk, ik heb een eerste indruk van hem gekregenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig ken je chufi ook pas een week en is het dus ook niet vreemd dat je er intrapte.
Alsof ik veel ouder was ...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het "halen" van een 18-jarige uit het buitenland noemen we tegenwoordig een lijmpoging?
Nice....
Neehee...... dat kindquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het "halen" van een 18-jarige uit het buitenland noemen we tegenwoordig een lijmpoging?
Nice....
Heb je het nu over je dochter?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Woonde al jaren uit huis en had dr eigen interieur zaak
Ja pas maar op, wie weet leest ze mee ...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:25 schreef FANN het volgende:
''dat'' kind klinkt wel een beetje rottig
ja wie weetquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja pas maar op, wie weet leest ze mee ...
Eet ze ...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga Witte Bonen Soep eten, heeft die Griek gemaakt, want die is hier ook de chef
zeg het nog een keer misschien geloof ik het danquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:28 schreef FANN het volgende:
Straks loopt ie te klagen op een ander forum dat ik nooit kook, dat is trouwens niet waar
Burp, ben net klaar, nu koffiequote:
doe es 'n linkje danquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:07 schreef Kingstown het volgende:
Durf het bijna niet te zeggen, maar die OUD-SC is retespannend.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:26 schreef MadMaster het volgende:
Het hagelt, bliksemt, waait en plenst hier een beetje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |