Het "halen" van een 18-jarige uit het buitenland noemen we tegenwoordig een lijmpoging?quote:
Nou ja... ''kennen'' wel een groot woord natuurlijk, ik heb een eerste indruk van hem gekregenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig ken je chufi ook pas een week en is het dus ook niet vreemd dat je er intrapte.
Alsof ik veel ouder was ...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het "halen" van een 18-jarige uit het buitenland noemen we tegenwoordig een lijmpoging?
Nice....
Neehee...... dat kindquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het "halen" van een 18-jarige uit het buitenland noemen we tegenwoordig een lijmpoging?
Nice....
Heb je het nu over je dochter?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Woonde al jaren uit huis en had dr eigen interieur zaak
Ja pas maar op, wie weet leest ze mee ...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:25 schreef FANN het volgende:
''dat'' kind klinkt wel een beetje rottig
ja wie weetquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja pas maar op, wie weet leest ze mee ...
Eet ze ...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga Witte Bonen Soep eten, heeft die Griek gemaakt, want die is hier ook de chef
zeg het nog een keer misschien geloof ik het danquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:28 schreef FANN het volgende:
Straks loopt ie te klagen op een ander forum dat ik nooit kook, dat is trouwens niet waar
Burp, ben net klaar, nu koffiequote:
doe es 'n linkje danquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:07 schreef Kingstown het volgende:
Durf het bijna niet te zeggen, maar die OUD-SC is retespannend.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:26 schreef MadMaster het volgende:
Het hagelt, bliksemt, waait en plenst hier een beetje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |