MM zit spoorloos te kijkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:22 schreef FANN het volgende:
[..]
mijn buurvrouw? die snap ik weer nietook niks nieuws
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:25 schreef chufi het volgende:
Ja en hoe oud is een fles? 1989 -2013 in een houten tonnetje ... daarna in de fles ...
Wil je er vanaf omdat ie niet te zuipen is ? Beetje bekocht ? Wat loop je nu door te drammen op 1 opmerking ... Ik zie het probleem niet en nee ik ben geen kenner ...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Kom op, je kan beter dan dat...
Drammen, dat is een goede...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil je er vanaf omdat ie niet te zuipen is ? Beetje bekocht ? Wat loop je nu door te drammen op 1 opmerking ... Ik zie het probleem niet en nee ik ben geen kenner ...
eh... ja oké zal wel, ik snap niet wat je bedoeld, maar maakt niet uitquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet dat het vermist is vandaag ... Maar ach laat maar ...
Maakt niet uit en maak je vooral niet druk OK Komt wel goedquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... ja oké zal wel, ik snap niet wat je bedoeld, maar maakt niet uit
als ik geen soep, ijsje, koffie en 2 koeken op had, deed ik met je mee, maar ik ben nu alquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt niet uit en maak je vooral niet druk OK Komt wel goed
eh................ ja komt vast wel goed ik weet niet wat maar alles komt goedquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt niet uit en maak je vooral niet druk OK Komt wel goed
Ik ben dus nog steeds op zoek naar dat nummer waar ik het een paar weken geleden over had.quote:
Maar niet door mijn hoofd en dat is de crux...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben dus nog steeds op zoek naar dat nummer waar ik het een paar weken geleden over had.
Iedere keer als ik je een clipje zie posten flitst het weer door m'n hoofd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |