Das om je bezig te houden...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:46 schreef just me het volgende:
Bij mij ligt de tuin opeens vol met blaadjes
Onze vuurdoorn is leeg, de straat is daarentegen bezaaid met oranje besjes...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:46 schreef just me het volgende:
Bij mij ligt de tuin opeens vol met blaadjes
het zijn hele kleine blaadjes van de berkenboom van de buurvrouwquote:
Er ztaat wel 24 y/o maar hij is slechts 1 jaar oud ...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Dan ga ik ook met foto's strooien:
[ afbeelding ]
Just arrived from Japan!!
Vraag je haar toch om het op te harken ...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:48 schreef just me het volgende:
[..]
het zijn hele kleine blaadjes van de berkenboom van de buurvrouw
Omdat 'ie uit 2013 komt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Er ztaat wel 24 y/o maar hij is slechts 1 jaar oud ...
ze ligt in het ziekenhuis, gaat dus niet lukkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Vraag je haar toch om het op te harken ...
Heeft ze geen aanverwanten ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
ze ligt in het ziekenhuis, gaat dus niet lukken
Geen zin meerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Treehut!!!!
Verkleinen die foto's!!!!!
Goh..... nou als het effe kan die pagina's laden bijna niet meerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Treehut!!!!
Verkleinen die foto's!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In een spoiler
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:54 schreef chufi het volgende:
ook goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In een spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Sjoef, hoe kom je aan 1 jaar voor die whisky?
Heeft die whisky wel een omweg gemaakt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Dan ga ik ook met foto's strooien:
[ afbeelding ]
Just arrived from Japan!!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:55 schreef Treehut362 het volgende:
A16 van Amsrterdam naar Parijszoals ik zeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ja, maar die Jappen weten wel wat ze laten overkomen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Heeft die whisky wel een omweg gemaakt.
Alcohol is rotspulquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar die Jappen weten wel wat ze laten overkomen.
Halen wij het weer terug!
Reken even mee: 2013 - 1989 = 24quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Sjoef, hoe kom je aan 1 jaar voor die whisky?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee.
Heb je nog foto's gemaakt vandaag?
Volgens mij worden er door velen zelfs onder genot van een glaasje, scherpere fotos geproduceerd...quote:
Daarmee verklaar je nog steeds niet de leeftijd van 1 jaar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Reken even mee: 2013 - 1989 = 24
nu is is het 2014 ... dus plus 1 MM ...
Hou je wel je camera in de aanslag ?quote:
ik ga het haar nazaten vragenquote:
Alleen maar stoffiger ..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarmee verklaar je nog steeds niet de leeftijd van 1 jaar.
Je zou toch als whiskykenner moeten weten dat het botteljaar - het distilleerjaar de leeftijd bepaald.
Daarna wordt de whisky nooit meer ouder in de fles...
Kwestie van bijhouden...quote:
Jawel ... Je was zeker laatst bij Fann...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kwestie van bijhouden...
Maar je begrijpt mij wel qua leeftijdsaanduiding? Ik jou namelijk nog steeds niet...
Ja, maar dat heeft niets met leeftijdsberekening te maken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel ... Je was zeker laatst bij Fann...
Het moet maar zoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij worden er door velen zelfs onder genot van een glaasje, scherpere fotos geproduceerd...
Nee .. Het is niet andersquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft niets met leeftijdsberekening te maken.
Doe nog eens een poging...
whut?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel ... Je was zeker laatst bij Fann...
o ja, eergisteren, was ik al bijna vergetenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft niets met leeftijdsberekening te maken.
Doe nog eens een poging...
Niks nieuws voor jou...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:19 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja, eergisteren, was ik al bijna vergeten![]()
Je buurvrouw zoekt ze nu nog...quote:je bloemen staan er nog
mijn buurvrouw? die snap ik weer nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks nieuws voor jou...
[..]
Je buurvrouw zoekt ze nu nog...
MM zit spoorloos te kijkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:22 schreef FANN het volgende:
[..]
mijn buurvrouw? die snap ik weer nietook niks nieuws
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:25 schreef chufi het volgende:
Ja en hoe oud is een fles? 1989 -2013 in een houten tonnetje ... daarna in de fles ...
Wil je er vanaf omdat ie niet te zuipen is ? Beetje bekocht ? Wat loop je nu door te drammen op 1 opmerking ... Ik zie het probleem niet en nee ik ben geen kenner ...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Kom op, je kan beter dan dat...
Drammen, dat is een goede...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil je er vanaf omdat ie niet te zuipen is ? Beetje bekocht ? Wat loop je nu door te drammen op 1 opmerking ... Ik zie het probleem niet en nee ik ben geen kenner ...
eh... ja oké zal wel, ik snap niet wat je bedoeld, maar maakt niet uitquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet dat het vermist is vandaag ... Maar ach laat maar ...
Maakt niet uit en maak je vooral niet druk OK Komt wel goedquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... ja oké zal wel, ik snap niet wat je bedoeld, maar maakt niet uit
als ik geen soep, ijsje, koffie en 2 koeken op had, deed ik met je mee, maar ik ben nu alquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt niet uit en maak je vooral niet druk OK Komt wel goed
eh................ ja komt vast wel goed ik weet niet wat maar alles komt goedquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt niet uit en maak je vooral niet druk OK Komt wel goed
Ik ben dus nog steeds op zoek naar dat nummer waar ik het een paar weken geleden over had.quote:
Maar niet door mijn hoofd en dat is de crux...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben dus nog steeds op zoek naar dat nummer waar ik het een paar weken geleden over had.
Iedere keer als ik je een clipje zie posten flitst het weer door m'n hoofd...
Ja en ik zit wel te kijken/luisterenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet dat het vermist is vandaag ... Maar ach laat maar ...
maar niet die van mijquote:
voebal hieroquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
Ja en ik zit wel te kijken/luisteren
quote:
Spannend of zijn ze op zoek naar een Japanse fles uit 1989 ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
Ja en ik zit wel te kijken/luisteren
Slecht!!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Spannend of zijn ze op zoek naar een Japanse fles uit 1989 ?
Gewoon nog een versie posten.quote:
Ben Barca - Ajax aan het kijken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bayern speelt weer de sterren van de hemel.
Ajax helaas .... Jeugd deed het vanmiddag beter met 2=2 , maar goed die stonden ook met 2-0 voor bij de rust ... WIe weet is er hoop...quote:
Over slecht gesproken...quote:
IJdele hoop als Ajax elk jaar zijn beste spelers verkoopt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ajax helaas .... Jeugd deed het vanmiddag beter met 2=2 , maar goed die stonden ook met 2-0 voor bij de rust ... WIe weet is er hoop...
Deze versie dan?quote:
Als Ajacied durf ik zelfs te stellen dat ze al jaren geen goede spelers meer hebben gehad...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
IJdele hoop als Ajax elk jaar zijn beste spelers verkoopt.
Waarom kunnen die beesten dat zelf niet...? Voor een kat doe je de deur open en je mauwen wel weer om binnen te komen ...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:50 schreef just me het volgende:
Ik ga de hond niet uitlaten vanavond, tis hondenweer
Beter!!!quote:
Je mauwen = je mouwen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom kunnen die beesten dat zelf niet...? Voor een kat doe je de deur open en je mauwen wel weer om binnen te komen ...
Wat ik je altijd nog eens wilde vragen....ben jij bij de EC1 finale in Wenen geweest?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Als Ajacied durf ik zelfs te stellen dat ze al jaren geen goede spelers meer hebben gehad...
Ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat ik je altijd nog eens wilde vragen....ben jij bij de EC1 finale in Wenen geweest?
daar krijgt men K****R vanquote:
eerst wonnen zo alles met 12-0quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als Ajacied durf ik zelfs te stellen dat ze al jaren geen goede spelers meer hebben gehad...
Dat je vaak was meegereisd dat wist ik, maar was benieuwd of je in Wenen was geweest, omdat ik daar op dat moment zelf ook was. Werkgerelateerd dan en niet ivm het voetbal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Ja.
Ook in rotterdam 1972, Athene 1987, Straatsburg 1988, Turijn 199 en Rome 1996.
Plus tientallen andere Europese uitwedstrijden...
Danny Blindquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's ook wat overdreven, maar het ging 'iets soepeler' dan nu...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |