Das om je bezig te houden...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:46 schreef just me het volgende:
Bij mij ligt de tuin opeens vol met blaadjes
Onze vuurdoorn is leeg, de straat is daarentegen bezaaid met oranje besjes...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:46 schreef just me het volgende:
Bij mij ligt de tuin opeens vol met blaadjes
het zijn hele kleine blaadjes van de berkenboom van de buurvrouwquote:
Er ztaat wel 24 y/o maar hij is slechts 1 jaar oud ...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Dan ga ik ook met foto's strooien:
[ afbeelding ]
Just arrived from Japan!!
Vraag je haar toch om het op te harken ...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:48 schreef just me het volgende:
[..]
het zijn hele kleine blaadjes van de berkenboom van de buurvrouw
Omdat 'ie uit 2013 komt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Er ztaat wel 24 y/o maar hij is slechts 1 jaar oud ...
ze ligt in het ziekenhuis, gaat dus niet lukkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Vraag je haar toch om het op te harken ...
Heeft ze geen aanverwanten ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
ze ligt in het ziekenhuis, gaat dus niet lukken
Geen zin meerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Treehut!!!!
Verkleinen die foto's!!!!!
Goh..... nou als het effe kan die pagina's laden bijna niet meerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Treehut!!!!
Verkleinen die foto's!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In een spoiler
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:54 schreef chufi het volgende:
ook goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In een spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Sjoef, hoe kom je aan 1 jaar voor die whisky?
Heeft die whisky wel een omweg gemaakt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Dan ga ik ook met foto's strooien:
[ afbeelding ]
Just arrived from Japan!!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:55 schreef Treehut362 het volgende:
A16 van Amsrterdam naar Parijszoals ik zeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ja, maar die Jappen weten wel wat ze laten overkomen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Heeft die whisky wel een omweg gemaakt.
Alcohol is rotspulquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar die Jappen weten wel wat ze laten overkomen.
Halen wij het weer terug!
Reken even mee: 2013 - 1989 = 24quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Sjoef, hoe kom je aan 1 jaar voor die whisky?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee.
Heb je nog foto's gemaakt vandaag?
Volgens mij worden er door velen zelfs onder genot van een glaasje, scherpere fotos geproduceerd...quote:
Daarmee verklaar je nog steeds niet de leeftijd van 1 jaar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Reken even mee: 2013 - 1989 = 24
nu is is het 2014 ... dus plus 1 MM ...
Hou je wel je camera in de aanslag ?quote:
ik ga het haar nazaten vragenquote:
Alleen maar stoffiger ..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarmee verklaar je nog steeds niet de leeftijd van 1 jaar.
Je zou toch als whiskykenner moeten weten dat het botteljaar - het distilleerjaar de leeftijd bepaald.
Daarna wordt de whisky nooit meer ouder in de fles...
Kwestie van bijhouden...quote:
Jawel ... Je was zeker laatst bij Fann...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kwestie van bijhouden...
Maar je begrijpt mij wel qua leeftijdsaanduiding? Ik jou namelijk nog steeds niet...
Ja, maar dat heeft niets met leeftijdsberekening te maken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel ... Je was zeker laatst bij Fann...
Het moet maar zoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij worden er door velen zelfs onder genot van een glaasje, scherpere fotos geproduceerd...
Nee .. Het is niet andersquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft niets met leeftijdsberekening te maken.
Doe nog eens een poging...
whut?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel ... Je was zeker laatst bij Fann...
o ja, eergisteren, was ik al bijna vergetenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft niets met leeftijdsberekening te maken.
Doe nog eens een poging...
Niks nieuws voor jou...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:19 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja, eergisteren, was ik al bijna vergeten![]()
Je buurvrouw zoekt ze nu nog...quote:je bloemen staan er nog
mijn buurvrouw? die snap ik weer nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks nieuws voor jou...
[..]
Je buurvrouw zoekt ze nu nog...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |