Das om je bezig te houden...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:46 schreef just me het volgende:
Bij mij ligt de tuin opeens vol met blaadjes
Onze vuurdoorn is leeg, de straat is daarentegen bezaaid met oranje besjes...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:46 schreef just me het volgende:
Bij mij ligt de tuin opeens vol met blaadjes
het zijn hele kleine blaadjes van de berkenboom van de buurvrouwquote:
Er ztaat wel 24 y/o maar hij is slechts 1 jaar oud ...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Dan ga ik ook met foto's strooien:
[ afbeelding ]
Just arrived from Japan!!
Vraag je haar toch om het op te harken ...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:48 schreef just me het volgende:
[..]
het zijn hele kleine blaadjes van de berkenboom van de buurvrouw
Omdat 'ie uit 2013 komt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Er ztaat wel 24 y/o maar hij is slechts 1 jaar oud ...
ze ligt in het ziekenhuis, gaat dus niet lukkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Vraag je haar toch om het op te harken ...
Heeft ze geen aanverwanten ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
ze ligt in het ziekenhuis, gaat dus niet lukken
Geen zin meerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Treehut!!!!
Verkleinen die foto's!!!!!
Goh..... nou als het effe kan die pagina's laden bijna niet meerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Treehut!!!!
Verkleinen die foto's!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In een spoiler
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:54 schreef chufi het volgende:
ook goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In een spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Sjoef, hoe kom je aan 1 jaar voor die whisky?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |