Ja en ik zit wel te kijken/luisterenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet dat het vermist is vandaag ... Maar ach laat maar ...
maar niet die van mijquote:
voebal hieroquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
Ja en ik zit wel te kijken/luisteren
quote:
Spannend of zijn ze op zoek naar een Japanse fles uit 1989 ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
Ja en ik zit wel te kijken/luisteren
Slecht!!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Spannend of zijn ze op zoek naar een Japanse fles uit 1989 ?
Gewoon nog een versie posten.quote:
Ben Barca - Ajax aan het kijken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bayern speelt weer de sterren van de hemel.
Ajax helaas .... Jeugd deed het vanmiddag beter met 2=2 , maar goed die stonden ook met 2-0 voor bij de rust ... WIe weet is er hoop...quote:
Over slecht gesproken...quote:
IJdele hoop als Ajax elk jaar zijn beste spelers verkoopt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ajax helaas .... Jeugd deed het vanmiddag beter met 2=2 , maar goed die stonden ook met 2-0 voor bij de rust ... WIe weet is er hoop...
Deze versie dan?quote:
Als Ajacied durf ik zelfs te stellen dat ze al jaren geen goede spelers meer hebben gehad...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
IJdele hoop als Ajax elk jaar zijn beste spelers verkoopt.
Waarom kunnen die beesten dat zelf niet...? Voor een kat doe je de deur open en je mauwen wel weer om binnen te komen ...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:50 schreef just me het volgende:
Ik ga de hond niet uitlaten vanavond, tis hondenweer
Beter!!!quote:
Je mauwen = je mouwen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom kunnen die beesten dat zelf niet...? Voor een kat doe je de deur open en je mauwen wel weer om binnen te komen ...
Wat ik je altijd nog eens wilde vragen....ben jij bij de EC1 finale in Wenen geweest?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Als Ajacied durf ik zelfs te stellen dat ze al jaren geen goede spelers meer hebben gehad...
Ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat ik je altijd nog eens wilde vragen....ben jij bij de EC1 finale in Wenen geweest?
daar krijgt men K****R vanquote:
eerst wonnen zo alles met 12-0quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als Ajacied durf ik zelfs te stellen dat ze al jaren geen goede spelers meer hebben gehad...
Dat je vaak was meegereisd dat wist ik, maar was benieuwd of je in Wenen was geweest, omdat ik daar op dat moment zelf ook was. Werkgerelateerd dan en niet ivm het voetbal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Ja.
Ook in rotterdam 1972, Athene 1987, Straatsburg 1988, Turijn 199 en Rome 1996.
Plus tientallen andere Europese uitwedstrijden...
Danny Blindquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's ook wat overdreven, maar het ging 'iets soepeler' dan nu...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |