lief van je!quote:
het was helegaar geen diepvriesmaaltijdquote:
Bij mij valt dat allemaal in het water ...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik woon hier, in die witte straat...
[ afbeelding ]
Ik heb de slotgracht dichtgegooid...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij valt dat allemaal in het water ...
Niets in de Garage staan en zelf zit ik droogquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de slotgracht dichtgegooid...
het gaat behoorlijk te keer buiten, hoop dat mijn huis daar tegen bestand is!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets in de Garage staan en zelf zit ik droog
Met een beetje mazzel trillen de losse verfschilfers van je deuren ... Scheelt weer schuren ..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:54 schreef just me het volgende:
[..]
het gaat behoorlijk te keer buiten, hoop dat mijn huis daar tegen bestand is!
het zijn de binnendeuren en niet buitendeurenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel trillen de losse verfschilfers van je deuren ... Scheelt weer schuren ..
optimist!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:59 schreef chufi het volgende:
Als het hard genoeg buiten trilt voelen je binnendeuren het ook
ow.. de eerste 15 jaar wist Meneer niet eens waar de keuken wás hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:56 schreef sacha het volgende:
[..]
zeg het nog een keer misschien geloof ik het dan
Heel de middag tot 18:30 geslapen.quote:
Ja veel goeds horen we niet meer.. Geblindeerde ramen, alleen in het donker nog de deur uit .quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.. de eerste 15 jaar wist Meneer niet eens waar de keuken wás hoor![]()
stofzuiger of wachmacine of wat dat ook, die liep overal met een grote boog omheen,
en toen was er crisisdaarna ging het beter
![]()
en nu ziet het er allemaal héél anders uit, het gaat zoals het gaat zal ik maar zeggen
En straks om 22:30 weer ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:14 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Heel de middag tot 18:30 geslapen.
Wat maakt het uit dat we al weer pagina's verder zijn?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:11 schreef FANN het volgende:
kutkwoots, ik zet hem weer uit jullie zijn al tig bladzijde 's verder
Ik vertel nooit iets slecht over die Griekquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja veel goeds horen we niet meer.. Geblindeerde ramen, alleen in het donker nog de deur uit .
Moeten we echt niemand bellen ?
als ik hem uitzet, lukken die lokquote's niet meer natuurlijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat we al weer pagina's verder zijn?
Juist netjes dat je nog reageert op eerdere vragen.
Jij kunt dan niet meer gelokt worden, maar je kunt nog steeds anderen lokken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:18 schreef FANN het volgende:
als ik hem uitzet, lukken die lokquote's niet meer natuurlijk
Waarschijnlijk wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |