quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Sorry![]()
Voorzichtig buiten en Truste voor straks
jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je nou jezelf in de TT gezet?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bejaarden van tegenwoordig kennen ook geen enkele schaamte meer.
Dat lukt mij nooit. Zelfs m'n goudvis zwom de andere kant op als ik tegen hem sprak.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb talent met die beesten, ze luisteren naar me.
afknapper....quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe staat het ervoor met die leuke vent waar je kriebels van je in je telefoon kreeg?
Begint het net interessant te worden en dan haak je af.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:15 schreef just me het volgende:
afknapper....
maar goed dat is 'n ander verhaal, voor nu welterusten
Bespaar je de moeite, Bram is er.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dat geval ga ik weer even bijlezen.
Je was net 5 tellen te laat.quote:
quote:
Ik zou effe doorsparen totdat je er 4 hebtquote:
Ik had een nachtmerrie, maar ik zou het niet meer na kunnen vertellenquote:
Neen, altijd zo vroeg op dinsdag. zo naAR GROEPSLES.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 06:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat en je vroeg.. had jij ook een nachtmerrie?
wat is GROEPSLES?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 06:31 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Neen, altijd zo vroeg op dinsdag. zo naAR GROEPSLES.
quote:
& LEUKE MUZIEKquote:
IDDquote:
beetje te vroeg voor muziekquote:
eerst even bijkomen toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 06:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik ook meestal als ik mn dag begin
Nu je erover begint denk ik ook.. Nee niet meer doenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 06:42 schreef FANN het volgende:
[..]
eerst even bijkomen toch?
ik zou wel een peukkie lusten trouwens, want ik heb koffie gemaakt en dan mis ik nog steeds
mijn peuk
Maar bij jou is het makkelijk, ik zou er zo eentje kunnen pakkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 06:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu je erover begint denk ik ook.. Nee niet meer doen
Utrawhite kukidentquote:
Kheb ooit moeite gehad om in bed te komen maar dat is wel erg lang geledenquote:
Nu lig je er gewoon de hele dag in ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:16 schreef just me het volgende:
[..]
Kheb ooit moeite gehad om in bed te komen maar dat is wel erg lang geleden
Tsss ik zit keurig beneden op de bank met een heerlijke bak koffie en ik moet moed te verzamelen om straks op de fiets naar mijn afspraak te gaan, tis niet echt lekker weerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu lig je er gewoon de hele dag in ?
Ik had vanochtend nergens last van... Maar dat is al weer 2 uur geleden en storm gaat hard natuurlijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:20 schreef just me het volgende:
[..]
Tsss ik zit keurig beneden op de bank met een heerlijke bak koffie en moed te verzamelen om straks op de fiets naar mijn afspraak te gaan, tis niet echt lekker weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |