ncaa basketbal is wel echt heel tof man, heb je dat wel eens gezien march madness?quote:
Okay Stijn. Ik heb het trouwens altijd aan staan op de background. Wordt pas echt spannend zodra ze de playoffs ingaan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb er het geduld niet voor. Of niet de juiste genen, want voetbal is vaak ook dodelijk saai en dat blijf ik toch kijken... Ik betrapte me erop dat ik zelfs integrale herhalingen van wedstrijden uit de eredivisie uit het seizoen 2003/2004 zat te kijken... terwijl ik wist dat het 0-0 zou blijven.
Amerikaquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
lijkt me lastig om een wannabe amerikaan te zijn
Take It Easy is 12 bier op 1 dagquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik was voornamelijk bezig met zo veel mogelijk verschillende dingen te drinken.
Ik was dan ook trots dat ik een badge kreeg voor 10 verschillende bieren na elkaar op een dag.
Had het vroeger wel eens gezien op ESPN America.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ncaa basketbal is wel echt heel tof man, heb je dat wel eens gezien march madness?
Amerika is het enige dat jij in een vrij land leeft debieltjequote:Op maandag 20 oktober 2014 20:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Amerika de aids van de wereld =?
oke
march madness is wel echt lachenquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Had het vroeger wel eens gezien op ESPN America.
Van College football heb ik wel eens Notre Dame - Michigian gekeken.
Canada vergetenquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerika is het enige dat jij in een vrij land leeft debieltje
gelukkig jij Nederlandse taal wel beheersenquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerika is het enige dat jij in een vrij land leeft debieltje
quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Amerika de aids van de wereld =?
oke
pff anders woonde je gewoon in west-ruslandquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
en nee dat is niet waar, amerika = poep
Rossiyaquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
gelukkig jij Nederlandse taal wel beheersen
en nee dat is niet waar, amerika = poep
of dan was ik nu een joodquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pff anders woonde je gewoon in west-rusland
Ja die waren er dan niet meer..quote:
Misschien ben je vergeten welk land heeft gevochten tegen de Duitsers in jouw moederland.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pff anders woonde je gewoon in west-rusland
quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja die waren er dan niet meer..
en als dank communistisch gewordenquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien ben je vergeten welk land heeft gevochten tegen de Duitsers in jouw moederland.
Six pack ga ik straks wel redden. Standaard is het toch Kamenitza. Ik denk dat ik het 60 pack al gered hebquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Take It Easy is 12 bier op 1 dagPower month (30 bier in een maand) ga je ook snel halen. The Usual is 15 x hetzelfde bier in 30 dagen. Six Pack is 6x hetzelfde biertje in 6 dagen, maar je mag niks tussendoor drinken.
Zo slecht was dat ook weer niet. Veel dingen waren best goed geregeld.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en als dank communistisch geworden
Ik ga me hier niet over uit latenquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo slecht was dat ook weer niet. Veel dingen waren best goed geregeld.
Doe eens wel. Ben wel benieuwd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga me hier niet over uit laten
Nee. Rusland is echt heel veel aids. En russen vooralquote:
Ik niet, met zijn anti Rusland praatjes.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:13 schreef Dven het volgende:
Ik vind het jammer dat Inso niet op Untappd zit.
hij is helemaal untappedquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:13 schreef Dven het volgende:
Van mij mag Frankrijk er ook bij. Die hebben dezelfde grootheidswaanzin, alleen zijn ze homo's.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Saudi-Arabia en China horen daarbij.
Nou, geen mening mogen hebben. Geen individuele vrijheid hebben. Bittere armoede vind ik toch niet erg prettige omstandighedenquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Doe eens wel. Ben wel benieuwd.
Ik heb niet zo veel met Rusland. Die geilen veel te veel op Bulgarije.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik niet, met zijn anti Rusland praatjes.
Kan je daar ook cola aanvoerenquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:13 schreef Dven het volgende:
Terwijl je er ook radlertjes en alcoholvrije biertjes kan pakken.quote:
Wie doet dat niet?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel met Rusland. Die geilen veel te veel op Bulgarije.
Wanneer je het mixt met bier wel.quote:
Wat vind jij er van dat ze in jouw hoofdstad enkel Frans spreken?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van mij mag Frankrijk er ook bij. Die hebben dezelfde grootheidswaanzin, alleen zijn ze homo's.
Meeste mensen en landen kijken naar Bulgarije als het onbereikbare schone meisje waar ze hun hele leven al op wachten.quote:
Dit is een leugen. Er is ook een kleine arabische enclave.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat vind jij er van dat ze in jouw hoofdstad enkel Frans spreken?
Tegen mij spreekt iedereen Nederlands. Tegen Vlaamse collega's vertikken ze het dan weer...quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat vind jij er van dat ze in jouw hoofdstad enkel Frans spreken?
Veel van die Noord Afrikanen spreken ook Frans. Waren ook veel mensen uit Zwart Afrika, liep laatst door die wijk. Was net vakantie.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit is een leugen. Er is ook een kleine arabische enclave.
Tegen mij meestal niet hoor. Ik vertik het vervolgens om Frans te spreken dus komen we in het Engels uit.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tegen mij spreekt iedereen Nederlands. Tegen Vlaamse collega's vertikken ze het dan weer...
quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Meeste mensen en landen kijken naar Bulgarije als het onbereikbare schone meisje waar ze hun hele leven al op wachten.
Rusland is de jaloerse ex schoonmoeder.
Liefst een Pool in de stookkelder.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:16 schreef Insomnia_ het volgende:
liever een arabier in de tuin dan een rus in de keuken
Congelezen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Veel van die Noord Afrikanen spreken ook Frans. Waren ook veel mensen uit Zwart Afrika, liep laatst door die wijk. Was net vakantie.
Hmm, engels is vaak een nog grotere ramp voor de meesten dan nederlands.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tegen mij meestal niet hoor. Ik vertik het vervolgens om Frans te spreken dus komen we in het Engels uit.
Once you go black...quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Congelezen.
Een goede vriend van mij is een Congoleze Belg.
Hij scoort alle Oostblokchicks![]()
![]()
![]()
Daarom sla ik hier op 5 december vaak als zwarte Piet mijn slag.quote:
In hotels en restaurants werken niet altijd locals.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hmm, engels is vaak een nog grotere ramp voor de meesten dan nederlands.
joe eindigt als een alleenstaande mother?quote:
Ik kijk met een half oog Parts Unknown over Libië.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Per seconde wijzer was weer een topshow hoor
Ja dat klopt ook wel, gister in het hotel spraken ze meer spaans dan engels of nederlands.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In hotels en restaurants werken niet altijd locals.
Wetenschapsfreak uit Leiden faalde bij de energiebronnen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kijk met een half oog Parts Unknown over Libië.
Zou ooit een mooie supernatie kunnen zijn. Poolgarije. Of Bowlen.quote:
Kanker op joh gekquote:
Het weer van Bulgarije en het eten uit Polenquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou ooit een mooie supernatie kunnen zijn. Poolgarije. Of Bowlen.
Zat paar weken terug in een hotel bij Rogier. Een grote tippelzone daar 's avonds. Liep terug van een restaurant en echt wel 15 dames die iets van me wilde.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja dat klopt ook wel, gister in het hotel spraken ze meer spaans dan engels of nederlands.
Ambtenaar als jij bent heb je het bonnetje bewaard?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zat paar weken terug in een hotel bij Rogier. Een grote tippelzone daar 's avonds. Liep terug van een restaurant en echt wel 15 dames die iets van me wilde.
Ik zat gister in The Hotel. Wel ok, maar zelfs op de 16e verdieping nog straatlawaai...quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zat paar weken terug in een hotel bij Rogier. Een grote tippelzone daar 's avonds. Liep terug van een restaurant en echt wel 15 dames die iets van me wilde.
Ik ben meer voor de titelquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, alternatieve titel is Schindler's List.
Ook het eten kunnen we gewoon mixen. Niets mis met Kavarma.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het weer van Bulgarije en het eten uit Polen
Nee ben hard doorgelopen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ambtenaar als jij bent heb je het bonnetje bewaard?
Bij de Antwerpsepoort is ook zo'n zone. Ik had daar bijna een appartement gehuurd.quote:
Met als ondertitel, Just take a left turn before entering Poland.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben meer voor de titel
"Heaven is for Real"
Austria-Hungarian Empirequote:Op maandag 20 oktober 2014 20:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben nog altijd voorstander van een Pools-Hongaarse superstaat.
Kvas drinken de kinderen nog steeds veel. Doen ze dat in Bulgarije ook?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:25 schreef Dven het volgende:
In Rusland werd bier tot een paar jaar geleden als soft-drink geclassificeerd. Kinderen kregen het mee naar school.
Dit vind ik een goed punt.
Bulgarije heeft cultureel weinig gemeen met Rusland. Derhalve zijn kinderen, en mensen in het algemeen, niet bekend met Kvas.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kvas drinken de kinderen nog steeds veel. Doen ze dat in Bulgarije ook?
Leuk, welk seizoen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:28 schreef Typisch het volgende:
FM14 weer eens opgestart. Ik zit met FC United of Manchester nu in de Sky Bet Championship.
einde bericht
Ja, lees dat nu ook. In Polen drinken ze het wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:29 schreef Dven het volgende:
Volgens mijn vriendin is dat meer voor Noordslaven.
2018quote:
kwas chlebowyquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, lees dat nu ook. In Polen drinken ze het wel.
Het alcoholgehalte van kvas ligt tussen de 0,05 en 2,2%, en door de aanwezigheid van melkzuurbacteriën is kvas ook bevorderlijk voor de spijsvertering. Door haar lage alcoholpercentage mogen ook kinderen de drank drinken, en kvas wordt soms ook wel "kinderbier" genoemd, hoewel het een lekkernij is voor alle leeftijden.
Dat dronken ze echt bizar veel in de communistische tijdenquote:
Toen ik 17 jaar was en in Zweden Shandy wilde kopen kreegik het niet mee. Want minder dan 0.01% maar dus meer dan 0% alcoholquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, lees dat nu ook. In Polen drinken ze het wel.
Het alcoholgehalte van kvas ligt tussen de 0,05 en 2,2%, en door de aanwezigheid van melkzuurbacteriën is kvas ook bevorderlijk voor de spijsvertering. Door haar lage alcoholpercentage mogen ook kinderen de drank drinken, en kvas wordt soms ook wel "kinderbier" genoemd, hoewel het een lekkernij is voor alle leeftijden.
Ik vind Polen maar rare Slaven, dat ze de letter W gebruiken.quote:
De Russen hebben die ook niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind Polen maar rare Slaven, dat ze de letter W gebruiken.
Volgens mij heeft geen enkel Slavisch volk zequote:Op maandag 20 oktober 2014 20:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De Russen hebben die ook niet.
9 van de 10 keer spreek je gewoon vquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind Polen maar rare Slaven, dat ze de letter W gebruiken.
Waarom schrijf je dan de wquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
9 van de 10 keer spreek je gewoon v
Weet ik het. wodka/vodka zeg je ook vrijwel het zelfde.quote:
En Włodi bijvoorbeeld?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet ik het. wodka/vodka zeg je ook vrijwel het zelfde.
Houden jullie wel een beetje van Rakia ofquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet ik het. wodka/vodka zeg je ook vrijwel het zelfde.
Dat is meer voor Zuidslaven.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Houden jullie wel een beetje van Rakia of
Meer mediterraans ja. Meer smaak.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is meer voor Zuidslaven.
Ik vind het jammer dat wij niet eens een dranktoertje kunnen doen door de lommerrijke Poolse heuvellanden.quote:
Ik vind wodka eigenlijk helemaal niet lekker.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:38 schreef Dven het volgende:
Niets mis met goede vodka trouwens hoor.
Was vorige week met 2 Poolse fotograven en een model door de bergen aan het trippen voor een fotoshoot met haar. Vodka zuipen onderweg. Savonds in de bar nog meer vodka wegtikken. Was goed te doen.
Tot mijn 19e nooit katers gehad. Hoeveel ik ook zoop. Sindsdien zijn ze er langzaam ingekropen. Maar bij vodka zijn ze het beste van allemaal. Amper merkbaar. Daarom perfect.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind wodka eigenlijk helemaal niet lekker.
Wel goedkoop, daarom dronk ik het een tijdje bij de vleet.
Dat ik als ik donker bier drink alsof het pils is.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar mijn slokdarm kon wodka erg slecht handlen. Standaard gal kotsen
Ik had ze juist extreem van wodka.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Tot mijn 19e nooit katers gehad. Hoeveel ik ook zoop. Sindsdien zijn ze er langzaam ingekropen. Maar bij vodka zijn ze het beste van allemaal. Amper merkbaar. Daarom perfect.
Goed bier kun je ook veel van drinken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Tot mijn 19e nooit katers gehad. Hoeveel ik ook zoop. Sindsdien zijn ze er langzaam ingekropen. Maar bij vodka zijn ze het beste van allemaal. Amper merkbaar. Daarom perfect.
Whisky doet het ook prima. Verder herkenbaar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had ze juist extreem van wodka.
Ik kotste echt een paar uur gal na een fles wodka.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Serieus?
Ik dacht dat vodka bekend stond als de beste drank wanneer je geen kater wil. Omdat het vrij puur gestookt is. Zit een bepaalde stof in soorten drank die katers veroorzaken/verergeren. Effe de naam kwijt. Iets met een M. Rode wijn en whiskey hebben er in ieder geval kkveel van
sulfaat volgens mijquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Serieus?
Ik dacht dat vodka bekend stond als de beste drank wanneer je geen kater wil. Omdat het vrij puur gestookt is. Zit een bepaalde stof in soorten drank die katers veroorzaken/verergeren. Effe de naam kwijt. Iets met een M. Rode wijn en whiskey hebben er in ieder geval kkveel van
Morgen even een bak westvleeteren halen om te zien of dit waar is.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Goed bier kun je ook veel van drinken.
Hallo Hork. Dat is lang geleden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whisky doet het ook prima. Verder herkenbaar.
Hoi Dven
Heb je ooit vodkatampons gedaan. Misschien werkt dat beterquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kotste echt een paar uur gal na een fles wodka.
Bij geen een andere drank ooit moeten kotsen
Nee. Ook niet van planquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb je ooit vodkatampons gedaan. Misschien werkt dat beter
Nogal. Hoe gaat het verder?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Hallo Hork. Dat is lang geleden.
Misschien hangt het bij whiskey vooral van de kwaliteit af.
Ik heb hier eens een fles black ram leeggedronken op een paar uur. Bulgaarse Whiskey, zo'n 5 euro per liter. De dag daarna voelde ik me niet echt geweldig.
Ik heb weleens gekotst van enkel bierquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kotste echt een paar uur gal na een fles wodka.
Bij geen een andere drank ooit moeten kotsen
Moest nooit kotsen, alleen gal als mn slokdarm naar de kkr was. nooit echt alles eruitquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb weleens gekotst van enkel bier
Kan wel ja.quote:
WAT EEN FLAUWEKULquote:Vrouwen en alcoholgebruik
De uitwerking van alcohol is bij vrouwen sterker dan bij mannen, omdat het lichaam van de gemiddelde vrouw verhoudingsgewijs meer vet en minder water bevat, dan dat van de gemiddelde man. Dus in het lichaam van de vrouw bereikt alcohol sneller een hogere concentratie. Doordat het lichaamsvet van vrouwen de alcohol niet goed opneemt, circuleert door het lichaam van de vrouw meer alcohol, gedurende een langere tijd dan bij mannen.
Bovendien is de lever van de vrouw minder goed instaat om alcohol te verwerken, dan de lever van de man, met als gevolg dat vrouwen vaak gevoeliger zijn voor een kater.
kleinzerig ben jijquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan wel ja.
Lees net ook dit
[..]
WAT EEN FLAUWEKUL
Mijn vriendin is 3 jaar ouder en zuipt niet veel minder dan dat ik doe. Vaak dezelfde drank. In de ochtend ben ik echt als een saharaspons en zij staat op, zet koffie, rookt een sigaret en doet alsof er niets aan de hand is![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nogal. Hoe gaat het verder?
Ik drink doorgaans wat duurdere whisky's, maar die zijn vaak goed te doen, een complete fles drink ik dan weer niet, maar een halve fles gaat er prima in.
Hou je ook van Japanse whiskyquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik drink doorgaans wat duurdere whisky's, maar die zijn vaak goed te doen, een complete fles drink ik dan weer niet, maar een halve fles gaat er prima in.
Altijd bij thuiskomst 2 liter water met 2 paracetamolquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet nou nog steeds niet of ibuprofen nou helpt als je dat de avond van te voren neemt.
Daar nam ik er altijd 3-4 van.
Dat leek te helpen, maar of dat echt is of placebo
en een fles water naast het bed zette ikquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Altijd bij thuiskomst 2 liter water met 2 paracetamol
en dan wakker worden om 9 uur omdat je moet pissen weet je hoe kutquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Altijd bij thuiskomst 2 liter water met 2 paracetamol
Matigjes, ik vind het wat minder rokerig en daardoor is voor mij de charme wat minder. Als je aanraders hebt hoor ik het natuurlijk wel graag.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hou je ook van Japanse whisky
Ze zijn vaak wat subtieler dan Schotse whiskies. De cask strength versies zijn wel goedquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Matigjes, ik vind het wat minder rokerig en daardoor is voor mij de charme wat minder. Als je aanraders hebt hoor ik het natuurlijk wel graag.
9 uur heb ik altijd nog plafonddienstquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
en dan wakker worden om 9 uur omdat je moet pissen weet je hoe kut
Ik ben doorgaans ook van de betere whiskeys. En dat gaat wat beter af ja. Al drink ik die minder snel in grotere hoeveelheden. En als ik al een kater heb is het vaak omdat ik de hele avond door tal van soorten drank drink. Dus kan het lastig op de whiskey schuiven dan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Begrijp ikquote:
Die graffiti daar binnen is nieuwquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben doorgaans ook van de betere whiskeys. En dat gaat wat beter af ja. Al drink ik die minder snel in grotere hoeveelheden. En als ik al een kater heb is het vaak omdat ik de hele avond door tal van soorten drank drink. Dus kan het lastig op de whiskey schuiven dan.
Ter verduidelijking hier foto's van het Black Ram en Vodka - Avontuur in de ijzingwekkend koude Bulgaarse bergen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder is alles hier prima. Ben mezelf aan het voorbereiden op de winter die over 3 dagen binnenvalt. Nu nog flinke nazomer.
Dit was mn favorietquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Matigjes, ik vind het wat minder rokerig en daardoor is voor mij de charme wat minder. Als je aanraders hebt hoor ik het natuurlijk wel graag.
Lurkers of the word unite vind ik wel passend bij FOK!quote:
ik altijd in stabiele zijliggingquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
9 uur heb ik altijd nog plafonddienst
quote:
Nikka heb ik ooit gehad, die vond ik goed te drinken, dus dat is wellicht wel iets waar ik wat meer mee kan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze zijn vaak wat subtieler dan Schotse whiskies. De cask strength versies zijn wel goed
Begrijpelijk, ik heb doorgaans ook geen last van katers, maar goedkope wodka en/of whiskey kan wel helpenquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben doorgaans ook van de betere whiskeys. En dat gaat wat beter af ja. Al drink ik die minder snel in grotere hoeveelheden. En als ik al een kater heb is het vaak omdat ik de hele avond door tal van soorten drank drink. Dus kan het lastig op de whiskey schuiven dan.
Ter verduidelijking hier foto's van het Black Ram en Vodka - Avontuur met de Polen in de ijzingwekkend koude Bulgaarse bergen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder is alles hier prima. Ben mezelf aan het voorbereiden op de winter die over 3 dagen binnenvalt. Nu nog flinke nazomer.
die nikka from the barrel is wel prima jaquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nikka heb ik ooit gehad, die vond ik goed te drinken, dus dat is wellicht wel iets waar ik wat meer mee kan.
[..]
Begrijpelijk, ik heb doorgaans ook geen last van katers, maar goedkope wodka en/of whiskey kan wel helpen
Ziet er wel indrukwekkend uit moet ik zeggen, die omgeving is ijzingwekkend wel!
En in Noorwegen was ook al de eerste sneeuw gevallen, zal bij jou wel een stuk erger zijn gok ik zomaar
Die ken ik wel, die vond ik persoonlijk ook best aardig, die was geloof ik gerijpt in rode wijn-vaten? Dat geeft ook al een goede smaak af vind ik persoonlijk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit was mn favoriet
[ afbeelding ]
Maar die is ook niet rokerig
Hakushu is wel een beetje rook.
sherryquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die ken ik wel, die vond ik persoonlijk ook best aardig, die was geloof ik gerijpt in rode wijn-vaten? Dat geeft ook al een goede smaak af vind ik persoonlijk.
Ah, verklaard ook voldoende. Niet verkeerd in ieder geval, maar m'n voorkeur gaat uit naar Schots (zolang het geen Islay's zijn, die vind ik doorgaans niet lekker)quote:
Slechte dag gekozen. Is op iets van 1600 meter hoogte en het weer was overal vrij slecht. Zelfs bij mij in de stad maar 17 graden. Maar goed. Gaat alle kanten op joh. Deze dagen boven de 25 graden. Vrijdag sneeuw. FMLquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nikka heb ik ooit gehad, die vond ik goed te drinken, dus dat is wellicht wel iets waar ik wat meer mee kan.
[..]
Begrijpelijk, ik heb doorgaans ook geen last van katers, maar goedkope wodka en/of whiskey kan wel helpen
Ziet er wel indrukwekkend uit moet ik zeggen, die omgeving is ijzingwekkend wel!
En in Noorwegen was ook al de eerste sneeuw gevallen, zal bij jou wel een stuk erger zijn gok ik zomaar
Lekker manquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, verklaard ook voldoende. Niet verkeerd in ieder geval, maar m'n voorkeur gaat uit naar Schots (zolang het geen Islay's zijn, die vind ik doorgaans niet lekker)
Islay is toch juist rookquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, verklaard ook voldoende. Niet verkeerd in ieder geval, maar m'n voorkeur gaat uit naar Schots (zolang het geen Islay's zijn, die vind ik doorgaans niet lekker)
Jancees vereeuwigdquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:01 schreef Dven het volgende:
Ik heb juiste mijn eerste Untappd met FOK! op de achtergrond gedaan. Knut werd ook op slinkse wijze in de foto verstopt.
We dem boyz togquote:
BAASquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Dven heb veel parliament gerookt laatste weken.
echt lekker ja niks mis meequote:Op maandag 20 oktober 2014 21:03 schreef Dven het volgende:
[..]
BAAS![]()
![]()
![]()
Kanjerlekkere sigaretten. Alleen originele Barclayz ijn beter.
Filter is helemaal baas. Effe wat cocaine inscheppen. Snuiven. En dan opsteken.quote:
Balblair is awesomequote:Op maandag 20 oktober 2014 21:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Lekker manHeb van de week een fles Balblair gekocht, ook niets mis mee
Bowmore 12 valt mee. Ik dronk een tijd terug Ardbeg en toen was ik klaar met Islay's, die jodium-geur/smaak was niet te harden. Dan liever gewoon een Single Malt van "het vaste land".quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Islay is toch juist rook![]()
Ik dronk op vakantie bowmore 12. Niet bijzonder.
hoezo is er eigenlijk weinig coke in het oostblokquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Filter is helemaal baas. Effe wat cocaine inscheppen. Snuiven. En dan opsteken.
Excuses voor de goedkope fles Four Roses Bourbon op de achtergrondquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:04 schreef Dven het volgende:
Ik heb nog twee andere ijsberen. Dus eventjes naar de nachtwinkel hier aan de overkant voor 2 onbekende biertjes. Zal wel Heineken en Amstel wordenGrolsch met geluk
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:04 schreef Dven het volgende:
Ik heb nog twee andere ijsberen. Dus eventjes naar de nachtwinkel hier aan de overkant voor 2 onbekende biertjes. Zal wel Heineken en Amstel wordenGrolsch met geluk
[ afbeelding ]
Grammetje coke doet hier 75 euro. Daar moeten mensen normaal gesproken meer dan een week voor werken. Kans is 99% dat je 75% aspirine snuift. Echt schraal.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo is er eigenlijk weinig coke in het oostblok
hoorde laatste de prijzen in warschau voor goed spul.
manman
jezusquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Grammetje coke doet hier 75 euro. Daar moeten mensen normaal gesproken meer dan een week voor werken. Kans is 99% dat je 75% aspirine snuift. Echt schraal.
Valt op geen manier aan te komen. Daarom neem ik vaak een grammetje of 25 mee als ik met de trein naar NL ben geweest. Verkoopt goed.
Zelfs pep is hier duur. Matige kwaliteit en een vriend kocht laatst 16 gram voor omgerekend 300 euro
Haten op m'n ijsbeerquote:
Een ons voor 250quote:
Echt gekkenhuis ja hoorde van neef van me. rustig 80 per gramquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:09 schreef Dven het volgende:
Grammetje coke doet hier 75 euro. Daar moeten mensen normaal gesproken meer dan een week voor werken. Kans is 99% dat je 75% aspirine snuift. Echt schraal.
Dan is Nederland beter. Ik heb nog coke versneden voor een dealer. Uurtje werk en ik kreeg vijf gram.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt gekkenhuis ja hoorde van neef van me. rustig 80 per gram
Kom maar met dat uitleveringsbevelquote:
Je moeten inschrijven bij een gemeentequote:Op maandag 20 oktober 2014 21:13 schreef Dven het volgende:
Oh nee. Niet ingeschreven in Nederland. Onder valse naam ingeschreven in Bulgarije. En zelfs m'n adres die bij de overheid bekend is is niet het adres waar ik op woon.
NOOIT PROBZ
Bulgarije heeft nu ook EU maffiaquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moeten inschrijven bij een gemeente
Hier hoeft dat niet. Wij doen gewoon om de paar jaar een volkstelling en je mag gewoon overal wonen.quote:
Engeland is dan ook het beloofde land. Afgezien van dat kankerweer.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier hoeft dat niet. Wij doen gewoon om de paar jaar een volkstelling en je mag gewoon overal wonen.
Volkstellingen anno 21e eeuwquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Engeland is dan ook het beloofde land. Afgezien van dat kankerweer.
Elke keer als ik bij familie in Liverpool ben dan ben ik er van overtuigd dat Engeland meer derdewereld dan Bulgarije is.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Soms denk ik echt dat het een derdewereldsland is.
De steden in het Noorden zijn dan ook oprecht armoediger dan de gemiddelde oostblok stad.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Elke keer als ik bij familie in Liverpool ben dan ben ik er van overtuigd dat Engeland meer derdewereld dan Bulgarije is.
Newcastle is op zich wel gezellig.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De steden in het Noorden zijn dan ook oprecht armoediger dan de gemiddelde oostblok stad.
Als je geluk heb hief je in de bussen hier net niet als bij de Flintstones mee te trappen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:17 schreef Insomnia_ het volgende:
heb je in bulgarije ook van die bazen touringbussen met skype en inboard entertainment dven
ook de bussen ovor lange afstanden internationaal?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je geluk heb hief je in de bussen hier net niet als bij de Flintstones mee te trappen.
Nee die zijn wel nice. Maar probleem zijn de bergen. Op ruim 2 kilometer doen ze het vaak toch iets minder.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ook de bussen ovor lange afstanden internationaal?
echt baas man al die bussen in oostblok zijn ziek.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee die zijn wel nice. Maar probleem zijn de bergen. Op ruim 2 kilometer doen ze het vaak toch iets minder.
Wel mooi uitzicht
Alsof Roda nooit meer promoveert.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NEC staat nog altijd bovenaan. Alsof Roda kampioen wordt.
Furgonquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:27 schreef Insomnia_ het volgende:
lijkt me wel baas met bussen door europa gaan
echt goedkoop ook
Gratis is wel nice ja.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
echt baas man al die bussen in oostblok zijn ziek.
mn oma moest van de pools duitse grens naar warschau
kon gewoon film kijken en skypen in die bus
kostte ook niks
Beter interrail. Dat is echt coolquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:27 schreef Insomnia_ het volgende:
echt goedkoop ook
Toen je rotte haring ging eten tochquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Gratis is wel nice ja.
Ging eens met de trein in Zweden. Betaal je 15 euro om te mogen internetten![]()
![]()
![]()
![]()
Wel prima verbinding, zelfs in totaal van de kaart gelegen plaatsen.
ja was 50 zloty voor reis van 500 kmquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Gratis is wel nice ja.
Ging eens met de trein in Zweden. Betaal je 15 euro om te mogen internetten![]()
![]()
![]()
![]()
Wel prima verbinding, zelfs in totaal van de kaart gelegen plaatsen.
Dat was andere keer. Wel legendarisch filmpje met Oud-Beijerlandse tongvalquote:
Ik vind zloty echt een heel banaal woord voor een geldeenheid. Betekent het iets?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja was 50 zloty voor reis van 500 km
gekkighedi
230 euro ofzo. Prima. En veel lekkere wijven.quote:
goudenquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind zloty echt een heel banaal woord voor een geldeenheid. Betekent het iets?
Ah ja, zloty, zlaten, zlatina, etc. Duidelijk. Hier niet veel beter. Hier heet de munt een Leeuwquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gouden
heeft verwantschap met de goede oude gulden florijn
Briljant man diep respect voor dat.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat was andere keer. Wel legendarisch filmpje met Oud-Beijerlandse tongval
Beetje binnenmonds maagproeven niets meerquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Briljant man diep respect voor dat.
Ook zonder echt kotsen
hoeveel dagenquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:30 schreef Dven het volgende:
[..]
230 euro ofzo. Prima. En veel lekkere wijven.
Weet ik veel. 10 ofzo. Of 15. Maar overal heel europa. En veel korting op hostels enzo. En andere leuke dingen. Zoals garantie op kutjes iedere trein waar je inzit. Zeker in de zomer. Buiten dat zijn treinen in zuidoost europa puur genot. Raampje open, peukie roken, biertje drinken, beetje feunen, beetje muziek luisteren, beetje chillenquote:
hostels lijken me maar aids als ik heel eerlijk benquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Weet ik veel. 10 ofzo. Of 15. Maar overal heel europa. En veel korting op hostels enzo. En andere leuke dingen. Zoals garantie op kutjes iedere trein waar je inzit. Zeker in de zomer. Buiten dat zijn treinen in zuidoost europa puur genot. Raampje open, peukie roken, biertje drinken, beetje feunen, beetje muziek luisteren, beetje chillen![]()
![]()
![]()
En in treinen kan je een soort van degelijk schijten.
Treinen in Aziëquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Weet ik veel. 10 ofzo. Of 15. Maar overal heel europa. En veel korting op hostels enzo. En andere leuke dingen. Zoals garantie op kutjes iedere trein waar je inzit. Zeker in de zomer. Buiten dat zijn treinen in zuidoost europa puur genot. Raampje open, peukie roken, biertje drinken, beetje feunen, beetje muziek luisteren, beetje chillen![]()
![]()
![]()
En in treinen kan je een soort van degelijk schijten.
Wen je vrij snel aan hoor. En nog meer lekkere kutjes.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hostels lijken me maar aids als ik heel eerlijk ben
Die still zag er echt fucking modern en superdeluxe uitquote:
Ik wist het tot een paar dagen geleden ook niet dus maak je niet dikquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet eens wat dat is man ben bejaard toch
sociaal netwerk over bierquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet eens wat dat is man ben bejaard toch
Oke even checken danquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wist het tot een paar dagen geleden ook niet dus maak je niet dik
Weet nu wel dat ik sinds vrijdagavond 20 verschillende soorten bier gedronken heb. Dat is ook wat waard. Ik heb er een mooie post van gemaakt maar daar ben ik nu te zat voor. Je kan hem in het corige topic teruvoinden
Je kan ook foto's posten van je biertje.quote:
Ben 2x met de bus naar Parijs geweest en 1x naar Lille. Best prima.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:27 schreef Insomnia_ het volgende:
echt goedkoop ook
Dat hebben we eens in Italië gedaan deden we in 2 weken Napels, Rome, Florence, Verona, Venetië en Milaan met dagtripjes naar o.a. Siena, Gardameer en Pompeiquote:
Ik ben blij dat ik je aan een nieuwe verslaving heb geholpen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Je kan ook foto's posten van je biertje.
Ik heb er al twee op een rij met een ijsbeer daarin gepost. De volgende wordt met een handig als ijsbeer vermomde knuffel van een eland.
Ik vind dat dat ook een badge moet zijn.
Nachtbus naar Parijs? Ik ook. Zo kutquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ben 2x met de bus naar Parijs geweest en 1x naar Lille. Best prima.
1x nachtbus, 1x overdag. Nacht was niet fijn, ik slaap slecht in vervoersmiddelen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nachtbus naar Parijs? Ik ook. Zo kut
Ik ook. Kon niet eens normaal zitten zo krap.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
1x nachtbus, 1x overdag. Nacht was niet fijn, ik slaap slecht in vervoersmiddelen.
Ik slaap zo goed in treinen, bussen, auto's en vliegtuigenquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
1x nachtbus, 1x overdag. Nacht was niet fijn, ik slaap slecht in vervoersmiddelen.
Daarna een hele dag in Parijs gelopen en 's avonds weer terug. Was kapot en volgende dag weer werken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ook. Kon niet eens normaal zitten zo krap.
Lijkt me ook mooi ja. Heb maar een paar keer een nachttrein gehad (in India).quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:04 schreef Saind het volgende:
M'n zus heeft de Transmongolië express gedaan, wil ik ook nog eens doen
Echt beste manier van reizen ooit ja. Zeker als je in wat duurdere landen wil gaan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat hebben we eens in Italië gedaan deden we in 2 weken Napels, Rome, Florence, Verona, Venetië en Milaan met dagtripjes naar o.a. Siena, Gardameer en Pompei
Ik in Vietnam twee keer, in Thailand, Hongarije-Servië en Krakow-Berlijnquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lijkt me ook mooi ja. Heb maar een paar keer een nachttrein gehad (in India).
Cruiseschepen zijn ook tof. Kun je tenminste ook goed eten en drinken. Als je wakker wordt ben je in de volgende plaats.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Echt beste manier van reizen ooit ja. Zeker als je in wat duurdere landen wil gaan.
Al zou ik ooit nog wel eens per auto die enkele weg van frankrijk naar mongolie willen nemen.
Waar is Bar?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:03 schreef Saind het volgende:
Dven, als je kunt moet je de trein (overdag) van Belgrado naar Bar nemen. Mooiste stukje trein van heel europa
tussen de pensionado'squote:Op maandag 20 oktober 2014 22:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Cruiseschepen zijn ook tof. Kun je tenminste ook goed eten en drinken. Als je wakker wordt ben je in de volgende plaats.
Montenegroquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Waar is Bar?
Ik weet dat Servie echt het slechtste treinnetwerk van Europa heeft. In ieder geval alles van wat ik heb meegemaakt. En dat was vrij veel.
Nachttreinen zijn wel cool. Pak hem vaak van Sofia naar Belgrado. Half 9 savonds instappen in Sofia, beetje drinken, beetje chillen, slapen in je eigen kamer en om half zeven in de ochtend arriveren in Belgradoquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik in Vietnam twee keer, in Thailand, Hongarije-Servië en Krakow-Berlijn
Daar nog niet geweest. Hebben ze uberhaupt treinen?quote:
Alleen van de grens tot Bar geloof ikquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar nog niet geweest. Hebben ze uberhaupt treinen?
Verder hebben ze er bar weinig.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Alleen van de grens tot Bar geloof ik
Kotor, Sveti Stefan, Budva. Fucking mooi landquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Verder hebben ze er bar weinig.
Bar is wel de moeite waard? Moet er sowieso effe wat pilsjes ophalen voor Untappdquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Alleen van de grens tot Bar geloof ik
Nee. Havenstad dus kankerkutquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Bar is wel de moeite waard? Moet er sowieso effe wat pilsjes ophalen voor Untappd
Geen idyllische kuststrook gelijk Dubrovnik?quote:
De kuststrook is fantastisch, mooier dan Kroatië, maar de stad Bar is kutquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen idyllische kuststrook gelijk Dubrovnik?
Stop effe met schelden manquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:14 schreef RensAjacied het volgende:
correlatiecoëfficiënten, spreidingsbreedten en trendlijnen
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:14 schreef Dven het volgende:
The North edge : Take a beer with 3 polar bears in a row. The coolest
[ afbeelding ]
Ben nu wel door m'n ijsberen heenquote:
kut voor jequote:Op maandag 20 oktober 2014 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moet nu dus googlen om te kijken hoe je het berekent
hoes afgelopen met de duo?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:14 schreef RensAjacied het volgende:
Fuck correlatiecoëfficiënten, spreidingsbreedten en trendlijnen
Ze hebben gereageerd op mijn e-mail! Wel super laat overigens. Alles is (al weet je het natuurlijk nooit zeker) goed geregeld.quote:
Krijg je centjes met terugwerkende kracht?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze hebben gereageerd op mijn e-mail! Wel super laat overigens. Alles is (al weet je het natuurlijk nooit zeker) goed geregeld.
Te veel. M'n chick heeft er een stuk of 100. Gelukkig staan die allemaal in haar appartement te verstoffen.quote:
Woon je niet samen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Te veel. M'n chick heeft er een stuk of 100. Gelukkig staan die allemaal in haar appartement te verstoffen.
Waarom stop je niet gewoon met school en ga je lekker bier drinken en kutartikeltjes schrijven voor 15 euro per dag op een ijskoude kamerquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moet nu dus googlen om te kijken hoe je het berekent
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Krijg je centjes met terugwerkende kracht?
quote:Afgelopen ..... is je formulier verwekt en ben je per ..... op
uitwonend gezet. Je krijgt hier binnenkort ook een bericht over. Na het weekend
zal de wijziging ook zichtbaar zijn in Mijn DUO.
Jawel. Maar voor mijn gevoel van zelfstandigheid eiste ik dat ze haar appartement bleef behouden. Ze is er al anderhalf jaar niet meer geweest maar dat doet er niet toe.quote:
DUO heeft mij nog KKhard genaaid in 2010quote:
Hebben ze de vordering niet gestuit?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:22 schreef Dven het volgende:
Jongens, over een drie maanden ben ik voor 5 jaar onvindbaar voor alle autoriteiten en heb ik geen centje schulden meerFeestje. En terug naar Nederland verhuizen.
Haha whut?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:22 schreef Dven het volgende:
Jongens, over een drie maanden ben ik voor 5 jaar onvindbaar voor alle autoriteiten en heb ik geen centje schulden meerFeestje. En terug naar Nederland verhuizen.
#DUO #Belastingdienst #Politiequote:Op maandag 20 oktober 2014 22:22 schreef Dven het volgende:
Stuiting kan enkel wanneer het bericht bij jou toegekomen is.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hebben ze de vordering niet gestuit?
Was grapje, ben pas 2,5 jaar weg uit NLquote:
#Defriend #Untappdquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
#DUO #Belastingdienst #Politie
Soort payback tochquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
Ambtenaren oplichten, Dven doet het. Tegen het systeem! ACAB!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |