Ik ook. Kon niet eens normaal zitten zo krap.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
1x nachtbus, 1x overdag. Nacht was niet fijn, ik slaap slecht in vervoersmiddelen.
Ik slaap zo goed in treinen, bussen, auto's en vliegtuigenquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
1x nachtbus, 1x overdag. Nacht was niet fijn, ik slaap slecht in vervoersmiddelen.
Daarna een hele dag in Parijs gelopen en 's avonds weer terug. Was kapot en volgende dag weer werken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ook. Kon niet eens normaal zitten zo krap.
Lijkt me ook mooi ja. Heb maar een paar keer een nachttrein gehad (in India).quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:04 schreef Saind het volgende:
M'n zus heeft de Transmongolië express gedaan, wil ik ook nog eens doen
Echt beste manier van reizen ooit ja. Zeker als je in wat duurdere landen wil gaan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat hebben we eens in Italië gedaan deden we in 2 weken Napels, Rome, Florence, Verona, Venetië en Milaan met dagtripjes naar o.a. Siena, Gardameer en Pompei
Ik in Vietnam twee keer, in Thailand, Hongarije-Servië en Krakow-Berlijnquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lijkt me ook mooi ja. Heb maar een paar keer een nachttrein gehad (in India).
Cruiseschepen zijn ook tof. Kun je tenminste ook goed eten en drinken. Als je wakker wordt ben je in de volgende plaats.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Echt beste manier van reizen ooit ja. Zeker als je in wat duurdere landen wil gaan.
Al zou ik ooit nog wel eens per auto die enkele weg van frankrijk naar mongolie willen nemen.
Waar is Bar?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:03 schreef Saind het volgende:
Dven, als je kunt moet je de trein (overdag) van Belgrado naar Bar nemen. Mooiste stukje trein van heel europa
tussen de pensionado'squote:Op maandag 20 oktober 2014 22:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Cruiseschepen zijn ook tof. Kun je tenminste ook goed eten en drinken. Als je wakker wordt ben je in de volgende plaats.
Montenegroquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Waar is Bar?
Ik weet dat Servie echt het slechtste treinnetwerk van Europa heeft. In ieder geval alles van wat ik heb meegemaakt. En dat was vrij veel.
Nachttreinen zijn wel cool. Pak hem vaak van Sofia naar Belgrado. Half 9 savonds instappen in Sofia, beetje drinken, beetje chillen, slapen in je eigen kamer en om half zeven in de ochtend arriveren in Belgradoquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik in Vietnam twee keer, in Thailand, Hongarije-Servië en Krakow-Berlijn
Daar nog niet geweest. Hebben ze uberhaupt treinen?quote:
Alleen van de grens tot Bar geloof ikquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar nog niet geweest. Hebben ze uberhaupt treinen?
Verder hebben ze er bar weinig.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Alleen van de grens tot Bar geloof ik
Kotor, Sveti Stefan, Budva. Fucking mooi landquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Verder hebben ze er bar weinig.
Bar is wel de moeite waard? Moet er sowieso effe wat pilsjes ophalen voor Untappdquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Alleen van de grens tot Bar geloof ik
Nee. Havenstad dus kankerkutquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Bar is wel de moeite waard? Moet er sowieso effe wat pilsjes ophalen voor Untappd
Geen idyllische kuststrook gelijk Dubrovnik?quote:
De kuststrook is fantastisch, mooier dan Kroatië, maar de stad Bar is kutquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen idyllische kuststrook gelijk Dubrovnik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |