Briljant man diep respect voor dat.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat was andere keer. Wel legendarisch filmpje met Oud-Beijerlandse tongval
Beetje binnenmonds maagproeven niets meerquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Briljant man diep respect voor dat.
Ook zonder echt kotsen
hoeveel dagenquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:30 schreef Dven het volgende:
[..]
230 euro ofzo. Prima. En veel lekkere wijven.
Weet ik veel. 10 ofzo. Of 15. Maar overal heel europa. En veel korting op hostels enzo. En andere leuke dingen. Zoals garantie op kutjes iedere trein waar je inzit. Zeker in de zomer. Buiten dat zijn treinen in zuidoost europa puur genot. Raampje open, peukie roken, biertje drinken, beetje feunen, beetje muziek luisteren, beetje chillenquote:
hostels lijken me maar aids als ik heel eerlijk benquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Weet ik veel. 10 ofzo. Of 15. Maar overal heel europa. En veel korting op hostels enzo. En andere leuke dingen. Zoals garantie op kutjes iedere trein waar je inzit. Zeker in de zomer. Buiten dat zijn treinen in zuidoost europa puur genot. Raampje open, peukie roken, biertje drinken, beetje feunen, beetje muziek luisteren, beetje chillen![]()
![]()
![]()
En in treinen kan je een soort van degelijk schijten.
Treinen in Aziëquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Weet ik veel. 10 ofzo. Of 15. Maar overal heel europa. En veel korting op hostels enzo. En andere leuke dingen. Zoals garantie op kutjes iedere trein waar je inzit. Zeker in de zomer. Buiten dat zijn treinen in zuidoost europa puur genot. Raampje open, peukie roken, biertje drinken, beetje feunen, beetje muziek luisteren, beetje chillen![]()
![]()
![]()
En in treinen kan je een soort van degelijk schijten.
Wen je vrij snel aan hoor. En nog meer lekkere kutjes.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hostels lijken me maar aids als ik heel eerlijk ben
Die still zag er echt fucking modern en superdeluxe uitquote:
Ik wist het tot een paar dagen geleden ook niet dus maak je niet dikquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet eens wat dat is man ben bejaard toch
sociaal netwerk over bierquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet eens wat dat is man ben bejaard toch
Oke even checken danquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wist het tot een paar dagen geleden ook niet dus maak je niet dik
Weet nu wel dat ik sinds vrijdagavond 20 verschillende soorten bier gedronken heb. Dat is ook wat waard. Ik heb er een mooie post van gemaakt maar daar ben ik nu te zat voor. Je kan hem in het corige topic teruvoinden
Je kan ook foto's posten van je biertje.quote:
Ben 2x met de bus naar Parijs geweest en 1x naar Lille. Best prima.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:27 schreef Insomnia_ het volgende:
lijkt me wel baas met bussen door europa gaan
echt goedkoop ook
Dat hebben we eens in Italië gedaan deden we in 2 weken Napels, Rome, Florence, Verona, Venetië en Milaan met dagtripjes naar o.a. Siena, Gardameer en Pompeiquote:
Ik ben blij dat ik je aan een nieuwe verslaving heb geholpen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Je kan ook foto's posten van je biertje.
Ik heb er al twee op een rij met een ijsbeer daarin gepost. De volgende wordt met een handig als ijsbeer vermomde knuffel van een eland.
Ik vind dat dat ook een badge moet zijn.
Nachtbus naar Parijs? Ik ook. Zo kutquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ben 2x met de bus naar Parijs geweest en 1x naar Lille. Best prima.
1x nachtbus, 1x overdag. Nacht was niet fijn, ik slaap slecht in vervoersmiddelen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nachtbus naar Parijs? Ik ook. Zo kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |