Als je geluk heb hief je in de bussen hier net niet als bij de Flintstones mee te trappen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:17 schreef Insomnia_ het volgende:
heb je in bulgarije ook van die bazen touringbussen met skype en inboard entertainment dven
ook de bussen ovor lange afstanden internationaal?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je geluk heb hief je in de bussen hier net niet als bij de Flintstones mee te trappen.
Nee die zijn wel nice. Maar probleem zijn de bergen. Op ruim 2 kilometer doen ze het vaak toch iets minder.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ook de bussen ovor lange afstanden internationaal?
echt baas man al die bussen in oostblok zijn ziek.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee die zijn wel nice. Maar probleem zijn de bergen. Op ruim 2 kilometer doen ze het vaak toch iets minder.
Wel mooi uitzicht
Alsof Roda nooit meer promoveert.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NEC staat nog altijd bovenaan. Alsof Roda kampioen wordt.
Furgonquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:27 schreef Insomnia_ het volgende:
lijkt me wel baas met bussen door europa gaan
echt goedkoop ook
Gratis is wel nice ja.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
echt baas man al die bussen in oostblok zijn ziek.
mn oma moest van de pools duitse grens naar warschau
kon gewoon film kijken en skypen in die bus
kostte ook niks
Beter interrail. Dat is echt coolquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:27 schreef Insomnia_ het volgende:
lijkt me wel baas met bussen door europa gaan
echt goedkoop ook
Toen je rotte haring ging eten tochquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Gratis is wel nice ja.
Ging eens met de trein in Zweden. Betaal je 15 euro om te mogen internetten![]()
![]()
![]()
![]()
Wel prima verbinding, zelfs in totaal van de kaart gelegen plaatsen.
ja was 50 zloty voor reis van 500 kmquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Gratis is wel nice ja.
Ging eens met de trein in Zweden. Betaal je 15 euro om te mogen internetten![]()
![]()
![]()
![]()
Wel prima verbinding, zelfs in totaal van de kaart gelegen plaatsen.
Dat was andere keer. Wel legendarisch filmpje met Oud-Beijerlandse tongvalquote:
Ik vind zloty echt een heel banaal woord voor een geldeenheid. Betekent het iets?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja was 50 zloty voor reis van 500 km
gekkighedi
230 euro ofzo. Prima. En veel lekkere wijven.quote:
goudenquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind zloty echt een heel banaal woord voor een geldeenheid. Betekent het iets?
Ah ja, zloty, zlaten, zlatina, etc. Duidelijk. Hier niet veel beter. Hier heet de munt een Leeuwquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gouden
heeft verwantschap met de goede oude gulden florijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |