Filter is helemaal baas. Effe wat cocaine inscheppen. Snuiven. En dan opsteken.quote:
Balblair is awesomequote:Op maandag 20 oktober 2014 21:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Lekker manHeb van de week een fles Balblair gekocht, ook niets mis mee
Bowmore 12 valt mee. Ik dronk een tijd terug Ardbeg en toen was ik klaar met Islay's, die jodium-geur/smaak was niet te harden. Dan liever gewoon een Single Malt van "het vaste land".quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Islay is toch juist rook![]()
Ik dronk op vakantie bowmore 12. Niet bijzonder.
hoezo is er eigenlijk weinig coke in het oostblokquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Filter is helemaal baas. Effe wat cocaine inscheppen. Snuiven. En dan opsteken.
Excuses voor de goedkope fles Four Roses Bourbon op de achtergrondquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:04 schreef Dven het volgende:
Ik heb nog twee andere ijsberen. Dus eventjes naar de nachtwinkel hier aan de overkant voor 2 onbekende biertjes. Zal wel Heineken en Amstel wordenGrolsch met geluk
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:04 schreef Dven het volgende:
Ik heb nog twee andere ijsberen. Dus eventjes naar de nachtwinkel hier aan de overkant voor 2 onbekende biertjes. Zal wel Heineken en Amstel wordenGrolsch met geluk
[ afbeelding ]
Grammetje coke doet hier 75 euro. Daar moeten mensen normaal gesproken meer dan een week voor werken. Kans is 99% dat je 75% aspirine snuift. Echt schraal.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo is er eigenlijk weinig coke in het oostblok
hoorde laatste de prijzen in warschau voor goed spul.
manman
jezusquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Grammetje coke doet hier 75 euro. Daar moeten mensen normaal gesproken meer dan een week voor werken. Kans is 99% dat je 75% aspirine snuift. Echt schraal.
Valt op geen manier aan te komen. Daarom neem ik vaak een grammetje of 25 mee als ik met de trein naar NL ben geweest. Verkoopt goed.
Zelfs pep is hier duur. Matige kwaliteit en een vriend kocht laatst 16 gram voor omgerekend 300 euro
Haten op m'n ijsbeerquote:
Een ons voor 250quote:
Echt gekkenhuis ja hoorde van neef van me. rustig 80 per gramquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:09 schreef Dven het volgende:
Grammetje coke doet hier 75 euro. Daar moeten mensen normaal gesproken meer dan een week voor werken. Kans is 99% dat je 75% aspirine snuift. Echt schraal.
Dan is Nederland beter. Ik heb nog coke versneden voor een dealer. Uurtje werk en ik kreeg vijf gram.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt gekkenhuis ja hoorde van neef van me. rustig 80 per gram
Kom maar met dat uitleveringsbevelquote:
Je moeten inschrijven bij een gemeentequote:Op maandag 20 oktober 2014 21:13 schreef Dven het volgende:
Oh nee. Niet ingeschreven in Nederland. Onder valse naam ingeschreven in Bulgarije. En zelfs m'n adres die bij de overheid bekend is is niet het adres waar ik op woon.
NOOIT PROBZ
Bulgarije heeft nu ook EU maffiaquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moeten inschrijven bij een gemeente
Hier hoeft dat niet. Wij doen gewoon om de paar jaar een volkstelling en je mag gewoon overal wonen.quote:
Engeland is dan ook het beloofde land. Afgezien van dat kankerweer.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier hoeft dat niet. Wij doen gewoon om de paar jaar een volkstelling en je mag gewoon overal wonen.
Volkstellingen anno 21e eeuwquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Engeland is dan ook het beloofde land. Afgezien van dat kankerweer.
Elke keer als ik bij familie in Liverpool ben dan ben ik er van overtuigd dat Engeland meer derdewereld dan Bulgarije is.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Soms denk ik echt dat het een derdewereldsland is.
De steden in het Noorden zijn dan ook oprecht armoediger dan de gemiddelde oostblok stad.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Elke keer als ik bij familie in Liverpool ben dan ben ik er van overtuigd dat Engeland meer derdewereld dan Bulgarije is.
Newcastle is op zich wel gezellig.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De steden in het Noorden zijn dan ook oprecht armoediger dan de gemiddelde oostblok stad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |