Dit was mn favorietquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Matigjes, ik vind het wat minder rokerig en daardoor is voor mij de charme wat minder. Als je aanraders hebt hoor ik het natuurlijk wel graag.
Lurkers of the word unite vind ik wel passend bij FOK!quote:
ik altijd in stabiele zijliggingquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
9 uur heb ik altijd nog plafonddienst
quote:
Nikka heb ik ooit gehad, die vond ik goed te drinken, dus dat is wellicht wel iets waar ik wat meer mee kan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze zijn vaak wat subtieler dan Schotse whiskies. De cask strength versies zijn wel goed
Begrijpelijk, ik heb doorgaans ook geen last van katers, maar goedkope wodka en/of whiskey kan wel helpenquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben doorgaans ook van de betere whiskeys. En dat gaat wat beter af ja. Al drink ik die minder snel in grotere hoeveelheden. En als ik al een kater heb is het vaak omdat ik de hele avond door tal van soorten drank drink. Dus kan het lastig op de whiskey schuiven dan.
Ter verduidelijking hier foto's van het Black Ram en Vodka - Avontuur met de Polen in de ijzingwekkend koude Bulgaarse bergen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder is alles hier prima. Ben mezelf aan het voorbereiden op de winter die over 3 dagen binnenvalt. Nu nog flinke nazomer.
die nikka from the barrel is wel prima jaquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nikka heb ik ooit gehad, die vond ik goed te drinken, dus dat is wellicht wel iets waar ik wat meer mee kan.
[..]
Begrijpelijk, ik heb doorgaans ook geen last van katers, maar goedkope wodka en/of whiskey kan wel helpen
Ziet er wel indrukwekkend uit moet ik zeggen, die omgeving is ijzingwekkend wel!
En in Noorwegen was ook al de eerste sneeuw gevallen, zal bij jou wel een stuk erger zijn gok ik zomaar
Die ken ik wel, die vond ik persoonlijk ook best aardig, die was geloof ik gerijpt in rode wijn-vaten? Dat geeft ook al een goede smaak af vind ik persoonlijk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit was mn favoriet
[ afbeelding ]
Maar die is ook niet rokerig
Hakushu is wel een beetje rook.
sherryquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die ken ik wel, die vond ik persoonlijk ook best aardig, die was geloof ik gerijpt in rode wijn-vaten? Dat geeft ook al een goede smaak af vind ik persoonlijk.
Ah, verklaard ook voldoende. Niet verkeerd in ieder geval, maar m'n voorkeur gaat uit naar Schots (zolang het geen Islay's zijn, die vind ik doorgaans niet lekker)quote:
Slechte dag gekozen. Is op iets van 1600 meter hoogte en het weer was overal vrij slecht. Zelfs bij mij in de stad maar 17 graden. Maar goed. Gaat alle kanten op joh. Deze dagen boven de 25 graden. Vrijdag sneeuw. FMLquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nikka heb ik ooit gehad, die vond ik goed te drinken, dus dat is wellicht wel iets waar ik wat meer mee kan.
[..]
Begrijpelijk, ik heb doorgaans ook geen last van katers, maar goedkope wodka en/of whiskey kan wel helpen
Ziet er wel indrukwekkend uit moet ik zeggen, die omgeving is ijzingwekkend wel!
En in Noorwegen was ook al de eerste sneeuw gevallen, zal bij jou wel een stuk erger zijn gok ik zomaar
Lekker manquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, verklaard ook voldoende. Niet verkeerd in ieder geval, maar m'n voorkeur gaat uit naar Schots (zolang het geen Islay's zijn, die vind ik doorgaans niet lekker)
Islay is toch juist rookquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, verklaard ook voldoende. Niet verkeerd in ieder geval, maar m'n voorkeur gaat uit naar Schots (zolang het geen Islay's zijn, die vind ik doorgaans niet lekker)
Jancees vereeuwigdquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:01 schreef Dven het volgende:
Ik heb juiste mijn eerste Untappd met FOK! op de achtergrond gedaan. Knut werd ook op slinkse wijze in de foto verstopt.
We dem boyz togquote:
BAASquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Dven heb veel parliament gerookt laatste weken.
echt lekker ja niks mis meequote:Op maandag 20 oktober 2014 21:03 schreef Dven het volgende:
[..]
BAAS![]()
![]()
![]()
Kanjerlekkere sigaretten. Alleen originele Barclayz ijn beter.
Filter is helemaal baas. Effe wat cocaine inscheppen. Snuiven. En dan opsteken.quote:
Balblair is awesomequote:Op maandag 20 oktober 2014 21:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Lekker manHeb van de week een fles Balblair gekocht, ook niets mis mee
Bowmore 12 valt mee. Ik dronk een tijd terug Ardbeg en toen was ik klaar met Islay's, die jodium-geur/smaak was niet te harden. Dan liever gewoon een Single Malt van "het vaste land".quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Islay is toch juist rook![]()
Ik dronk op vakantie bowmore 12. Niet bijzonder.
hoezo is er eigenlijk weinig coke in het oostblokquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Filter is helemaal baas. Effe wat cocaine inscheppen. Snuiven. En dan opsteken.
Excuses voor de goedkope fles Four Roses Bourbon op de achtergrondquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:04 schreef Dven het volgende:
Ik heb nog twee andere ijsberen. Dus eventjes naar de nachtwinkel hier aan de overkant voor 2 onbekende biertjes. Zal wel Heineken en Amstel wordenGrolsch met geluk
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:04 schreef Dven het volgende:
Ik heb nog twee andere ijsberen. Dus eventjes naar de nachtwinkel hier aan de overkant voor 2 onbekende biertjes. Zal wel Heineken en Amstel wordenGrolsch met geluk
[ afbeelding ]
Grammetje coke doet hier 75 euro. Daar moeten mensen normaal gesproken meer dan een week voor werken. Kans is 99% dat je 75% aspirine snuift. Echt schraal.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo is er eigenlijk weinig coke in het oostblok
hoorde laatste de prijzen in warschau voor goed spul.
manman
jezusquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Grammetje coke doet hier 75 euro. Daar moeten mensen normaal gesproken meer dan een week voor werken. Kans is 99% dat je 75% aspirine snuift. Echt schraal.
Valt op geen manier aan te komen. Daarom neem ik vaak een grammetje of 25 mee als ik met de trein naar NL ben geweest. Verkoopt goed.
Zelfs pep is hier duur. Matige kwaliteit en een vriend kocht laatst 16 gram voor omgerekend 300 euro
Haten op m'n ijsbeerquote:
Een ons voor 250quote:
Echt gekkenhuis ja hoorde van neef van me. rustig 80 per gramquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:09 schreef Dven het volgende:
Grammetje coke doet hier 75 euro. Daar moeten mensen normaal gesproken meer dan een week voor werken. Kans is 99% dat je 75% aspirine snuift. Echt schraal.
Dan is Nederland beter. Ik heb nog coke versneden voor een dealer. Uurtje werk en ik kreeg vijf gram.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt gekkenhuis ja hoorde van neef van me. rustig 80 per gram
Kom maar met dat uitleveringsbevelquote:
Je moeten inschrijven bij een gemeentequote:Op maandag 20 oktober 2014 21:13 schreef Dven het volgende:
Oh nee. Niet ingeschreven in Nederland. Onder valse naam ingeschreven in Bulgarije. En zelfs m'n adres die bij de overheid bekend is is niet het adres waar ik op woon.
NOOIT PROBZ
Bulgarije heeft nu ook EU maffiaquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moeten inschrijven bij een gemeente
Hier hoeft dat niet. Wij doen gewoon om de paar jaar een volkstelling en je mag gewoon overal wonen.quote:
Engeland is dan ook het beloofde land. Afgezien van dat kankerweer.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier hoeft dat niet. Wij doen gewoon om de paar jaar een volkstelling en je mag gewoon overal wonen.
Volkstellingen anno 21e eeuwquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Engeland is dan ook het beloofde land. Afgezien van dat kankerweer.
Elke keer als ik bij familie in Liverpool ben dan ben ik er van overtuigd dat Engeland meer derdewereld dan Bulgarije is.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Soms denk ik echt dat het een derdewereldsland is.
De steden in het Noorden zijn dan ook oprecht armoediger dan de gemiddelde oostblok stad.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Elke keer als ik bij familie in Liverpool ben dan ben ik er van overtuigd dat Engeland meer derdewereld dan Bulgarije is.
Newcastle is op zich wel gezellig.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De steden in het Noorden zijn dan ook oprecht armoediger dan de gemiddelde oostblok stad.
Als je geluk heb hief je in de bussen hier net niet als bij de Flintstones mee te trappen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:17 schreef Insomnia_ het volgende:
heb je in bulgarije ook van die bazen touringbussen met skype en inboard entertainment dven
ook de bussen ovor lange afstanden internationaal?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je geluk heb hief je in de bussen hier net niet als bij de Flintstones mee te trappen.
Nee die zijn wel nice. Maar probleem zijn de bergen. Op ruim 2 kilometer doen ze het vaak toch iets minder.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ook de bussen ovor lange afstanden internationaal?
echt baas man al die bussen in oostblok zijn ziek.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee die zijn wel nice. Maar probleem zijn de bergen. Op ruim 2 kilometer doen ze het vaak toch iets minder.
Wel mooi uitzicht
Alsof Roda nooit meer promoveert.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NEC staat nog altijd bovenaan. Alsof Roda kampioen wordt.
Furgonquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:27 schreef Insomnia_ het volgende:
lijkt me wel baas met bussen door europa gaan
echt goedkoop ook
Gratis is wel nice ja.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
echt baas man al die bussen in oostblok zijn ziek.
mn oma moest van de pools duitse grens naar warschau
kon gewoon film kijken en skypen in die bus
kostte ook niks
Beter interrail. Dat is echt coolquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:27 schreef Insomnia_ het volgende:
lijkt me wel baas met bussen door europa gaan
echt goedkoop ook
Toen je rotte haring ging eten tochquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Gratis is wel nice ja.
Ging eens met de trein in Zweden. Betaal je 15 euro om te mogen internetten![]()
![]()
![]()
![]()
Wel prima verbinding, zelfs in totaal van de kaart gelegen plaatsen.
ja was 50 zloty voor reis van 500 kmquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Gratis is wel nice ja.
Ging eens met de trein in Zweden. Betaal je 15 euro om te mogen internetten![]()
![]()
![]()
![]()
Wel prima verbinding, zelfs in totaal van de kaart gelegen plaatsen.
Dat was andere keer. Wel legendarisch filmpje met Oud-Beijerlandse tongvalquote:
Ik vind zloty echt een heel banaal woord voor een geldeenheid. Betekent het iets?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja was 50 zloty voor reis van 500 km
gekkighedi
230 euro ofzo. Prima. En veel lekkere wijven.quote:
goudenquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind zloty echt een heel banaal woord voor een geldeenheid. Betekent het iets?
Ah ja, zloty, zlaten, zlatina, etc. Duidelijk. Hier niet veel beter. Hier heet de munt een Leeuwquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gouden
heeft verwantschap met de goede oude gulden florijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |