Whisky doet het ook prima. Verder herkenbaar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Tot mijn 19e nooit katers gehad. Hoeveel ik ook zoop. Sindsdien zijn ze er langzaam ingekropen. Maar bij vodka zijn ze het beste van allemaal. Amper merkbaar. Daarom perfect.
Serieus?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had ze juist extreem van wodka.
Ik kotste echt een paar uur gal na een fles wodka.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Serieus?
Ik dacht dat vodka bekend stond als de beste drank wanneer je geen kater wil. Omdat het vrij puur gestookt is. Zit een bepaalde stof in soorten drank die katers veroorzaken/verergeren. Effe de naam kwijt. Iets met een M. Rode wijn en whiskey hebben er in ieder geval kkveel van
sulfaat volgens mijquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Serieus?
Ik dacht dat vodka bekend stond als de beste drank wanneer je geen kater wil. Omdat het vrij puur gestookt is. Zit een bepaalde stof in soorten drank die katers veroorzaken/verergeren. Effe de naam kwijt. Iets met een M. Rode wijn en whiskey hebben er in ieder geval kkveel van
Morgen even een bak westvleeteren halen om te zien of dit waar is.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Goed bier kun je ook veel van drinken.
Hallo Hork. Dat is lang geleden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whisky doet het ook prima. Verder herkenbaar.
Hoi Dven
Heb je ooit vodkatampons gedaan. Misschien werkt dat beterquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kotste echt een paar uur gal na een fles wodka.
Bij geen een andere drank ooit moeten kotsen
Nee. Ook niet van planquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb je ooit vodkatampons gedaan. Misschien werkt dat beter
Nogal. Hoe gaat het verder?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Hallo Hork. Dat is lang geleden.
Misschien hangt het bij whiskey vooral van de kwaliteit af.
Ik heb hier eens een fles black ram leeggedronken op een paar uur. Bulgaarse Whiskey, zo'n 5 euro per liter. De dag daarna voelde ik me niet echt geweldig.
Ik heb weleens gekotst van enkel bierquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kotste echt een paar uur gal na een fles wodka.
Bij geen een andere drank ooit moeten kotsen
Moest nooit kotsen, alleen gal als mn slokdarm naar de kkr was. nooit echt alles eruitquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb weleens gekotst van enkel bier
Kan wel ja.quote:
WAT EEN FLAUWEKULquote:Vrouwen en alcoholgebruik
De uitwerking van alcohol is bij vrouwen sterker dan bij mannen, omdat het lichaam van de gemiddelde vrouw verhoudingsgewijs meer vet en minder water bevat, dan dat van de gemiddelde man. Dus in het lichaam van de vrouw bereikt alcohol sneller een hogere concentratie. Doordat het lichaamsvet van vrouwen de alcohol niet goed opneemt, circuleert door het lichaam van de vrouw meer alcohol, gedurende een langere tijd dan bij mannen.
Bovendien is de lever van de vrouw minder goed instaat om alcohol te verwerken, dan de lever van de man, met als gevolg dat vrouwen vaak gevoeliger zijn voor een kater.
kleinzerig ben jijquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan wel ja.
Lees net ook dit
[..]
WAT EEN FLAUWEKUL
Mijn vriendin is 3 jaar ouder en zuipt niet veel minder dan dat ik doe. Vaak dezelfde drank. In de ochtend ben ik echt als een saharaspons en zij staat op, zet koffie, rookt een sigaret en doet alsof er niets aan de hand is![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nogal. Hoe gaat het verder?
Ik drink doorgaans wat duurdere whisky's, maar die zijn vaak goed te doen, een complete fles drink ik dan weer niet, maar een halve fles gaat er prima in.
Hou je ook van Japanse whiskyquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik drink doorgaans wat duurdere whisky's, maar die zijn vaak goed te doen, een complete fles drink ik dan weer niet, maar een halve fles gaat er prima in.
Altijd bij thuiskomst 2 liter water met 2 paracetamolquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet nou nog steeds niet of ibuprofen nou helpt als je dat de avond van te voren neemt.
Daar nam ik er altijd 3-4 van.
Dat leek te helpen, maar of dat echt is of placebo
en een fles water naast het bed zette ikquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Altijd bij thuiskomst 2 liter water met 2 paracetamol
en dan wakker worden om 9 uur omdat je moet pissen weet je hoe kutquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Altijd bij thuiskomst 2 liter water met 2 paracetamol
Matigjes, ik vind het wat minder rokerig en daardoor is voor mij de charme wat minder. Als je aanraders hebt hoor ik het natuurlijk wel graag.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hou je ook van Japanse whisky
Ze zijn vaak wat subtieler dan Schotse whiskies. De cask strength versies zijn wel goedquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Matigjes, ik vind het wat minder rokerig en daardoor is voor mij de charme wat minder. Als je aanraders hebt hoor ik het natuurlijk wel graag.
9 uur heb ik altijd nog plafonddienstquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
en dan wakker worden om 9 uur omdat je moet pissen weet je hoe kut
Ik ben doorgaans ook van de betere whiskeys. En dat gaat wat beter af ja. Al drink ik die minder snel in grotere hoeveelheden. En als ik al een kater heb is het vaak omdat ik de hele avond door tal van soorten drank drink. Dus kan het lastig op de whiskey schuiven dan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Begrijp ikquote:
Die graffiti daar binnen is nieuwquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben doorgaans ook van de betere whiskeys. En dat gaat wat beter af ja. Al drink ik die minder snel in grotere hoeveelheden. En als ik al een kater heb is het vaak omdat ik de hele avond door tal van soorten drank drink. Dus kan het lastig op de whiskey schuiven dan.
Ter verduidelijking hier foto's van het Black Ram en Vodka - Avontuur in de ijzingwekkend koude Bulgaarse bergen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder is alles hier prima. Ben mezelf aan het voorbereiden op de winter die over 3 dagen binnenvalt. Nu nog flinke nazomer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |