Dat dronken ze echt bizar veel in de communistische tijdenquote:
Toen ik 17 jaar was en in Zweden Shandy wilde kopen kreegik het niet mee. Want minder dan 0.01% maar dus meer dan 0% alcoholquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, lees dat nu ook. In Polen drinken ze het wel.
Het alcoholgehalte van kvas ligt tussen de 0,05 en 2,2%, en door de aanwezigheid van melkzuurbacteriën is kvas ook bevorderlijk voor de spijsvertering. Door haar lage alcoholpercentage mogen ook kinderen de drank drinken, en kvas wordt soms ook wel "kinderbier" genoemd, hoewel het een lekkernij is voor alle leeftijden.
Ik vind Polen maar rare Slaven, dat ze de letter W gebruiken.quote:
De Russen hebben die ook niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind Polen maar rare Slaven, dat ze de letter W gebruiken.
Volgens mij heeft geen enkel Slavisch volk zequote:Op maandag 20 oktober 2014 20:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De Russen hebben die ook niet.
9 van de 10 keer spreek je gewoon vquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind Polen maar rare Slaven, dat ze de letter W gebruiken.
Waarom schrijf je dan de wquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
9 van de 10 keer spreek je gewoon v
Weet ik het. wodka/vodka zeg je ook vrijwel het zelfde.quote:
En Włodi bijvoorbeeld?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet ik het. wodka/vodka zeg je ook vrijwel het zelfde.
Houden jullie wel een beetje van Rakia ofquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet ik het. wodka/vodka zeg je ook vrijwel het zelfde.
Dat is meer voor Zuidslaven.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Houden jullie wel een beetje van Rakia of
Meer mediterraans ja. Meer smaak.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is meer voor Zuidslaven.
Ik vind het jammer dat wij niet eens een dranktoertje kunnen doen door de lommerrijke Poolse heuvellanden.quote:
Ik vind wodka eigenlijk helemaal niet lekker.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:38 schreef Dven het volgende:
Niets mis met goede vodka trouwens hoor.
Was vorige week met 2 Poolse fotograven en een model door de bergen aan het trippen voor een fotoshoot met haar. Vodka zuipen onderweg. Savonds in de bar nog meer vodka wegtikken. Was goed te doen.
Tot mijn 19e nooit katers gehad. Hoeveel ik ook zoop. Sindsdien zijn ze er langzaam ingekropen. Maar bij vodka zijn ze het beste van allemaal. Amper merkbaar. Daarom perfect.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind wodka eigenlijk helemaal niet lekker.
Wel goedkoop, daarom dronk ik het een tijdje bij de vleet.
Dat ik als ik donker bier drink alsof het pils is.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar mijn slokdarm kon wodka erg slecht handlen. Standaard gal kotsen
Ik had ze juist extreem van wodka.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Tot mijn 19e nooit katers gehad. Hoeveel ik ook zoop. Sindsdien zijn ze er langzaam ingekropen. Maar bij vodka zijn ze het beste van allemaal. Amper merkbaar. Daarom perfect.
Goed bier kun je ook veel van drinken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Tot mijn 19e nooit katers gehad. Hoeveel ik ook zoop. Sindsdien zijn ze er langzaam ingekropen. Maar bij vodka zijn ze het beste van allemaal. Amper merkbaar. Daarom perfect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |