ncaa basketbal is wel echt heel tof man, heb je dat wel eens gezien march madness?quote:
Okay Stijn. Ik heb het trouwens altijd aan staan op de background. Wordt pas echt spannend zodra ze de playoffs ingaan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb er het geduld niet voor. Of niet de juiste genen, want voetbal is vaak ook dodelijk saai en dat blijf ik toch kijken... Ik betrapte me erop dat ik zelfs integrale herhalingen van wedstrijden uit de eredivisie uit het seizoen 2003/2004 zat te kijken... terwijl ik wist dat het 0-0 zou blijven.
Amerikaquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
lijkt me lastig om een wannabe amerikaan te zijn
Take It Easy is 12 bier op 1 dagquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik was voornamelijk bezig met zo veel mogelijk verschillende dingen te drinken.
Ik was dan ook trots dat ik een badge kreeg voor 10 verschillende bieren na elkaar op een dag.
Had het vroeger wel eens gezien op ESPN America.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ncaa basketbal is wel echt heel tof man, heb je dat wel eens gezien march madness?
Amerika is het enige dat jij in een vrij land leeft debieltjequote:Op maandag 20 oktober 2014 20:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Amerika de aids van de wereld =?
oke
march madness is wel echt lachenquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Had het vroeger wel eens gezien op ESPN America.
Van College football heb ik wel eens Notre Dame - Michigian gekeken.
Canada vergetenquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerika is het enige dat jij in een vrij land leeft debieltje
gelukkig jij Nederlandse taal wel beheersenquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerika is het enige dat jij in een vrij land leeft debieltje
quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Amerika de aids van de wereld =?
oke
pff anders woonde je gewoon in west-ruslandquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
en nee dat is niet waar, amerika = poep
Rossiyaquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
gelukkig jij Nederlandse taal wel beheersen
en nee dat is niet waar, amerika = poep
of dan was ik nu een joodquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pff anders woonde je gewoon in west-rusland
Ja die waren er dan niet meer..quote:
Misschien ben je vergeten welk land heeft gevochten tegen de Duitsers in jouw moederland.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pff anders woonde je gewoon in west-rusland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |