Ik was voornamelijk bezig met zo veel mogelijk verschillende dingen te drinken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moet even naar de specifieke condities kijken.
Jezus, doe eens normaal manquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:01 schreef Insomnia_ het volgende:
American Football is beste sport ter wereld zo'n beetje
Ijshockeyquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Darts en korfbalquote:
Er is net wat meer actie dan bij Baseball. Maar het ligt toch ook wel heel vaak stil.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben het hier mee eens. IJshockey en Basketbal vind ik ook niet zo tof. Honkbal vind ik nog wel leuk, maar volg alleen wat Nederland doet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
lijkt me idd pure poep, typisch zo'n iets waarbij Amerika wilt afwijken van de rest van de wereld om cool te doen
Ga ik wel eens meekijken in Ornskoldsvik. Zelfs nog een keertje mee mogen trainen met de boys. Probeerde een bodycheck uit te delen. Die dude bleef staan alsof er een vlieg tegen hem vloog.quote:
Ja. Maar dat maakt het niet minder leuk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er is net wat meer actie dan bij Baseball. Maar het ligt toch ook wel heel vaak stil.
En nu heb je een litteken op je kop.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga ik wel eens meekijken in Ornskoldsvik. Zelfs nog een keertje mee mogen trainen met de boys. Probeerde een bodycheck uit te delen. Die dude bleef staan alsof er een vlieg tegen hem vloog.
Daarna pakte hij me terug.
dat leef jij in een andere wereld als ikquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:01 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Amerikaanse collega en haar vriend hebben op verschillende colleges gezeten. Nu was er laatst een groot college football event in Ierland waar ze apart van elkaar naar toe zijn gegaan, omdat ze per sé in hun eigen collegekleuren wilden lopen, maar dat niet pikten van elkaar...
ijshockey = poepquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben het hier mee eens. IJshockey en Basketbal vind ik ook niet zo tof. Honkbal vind ik nog wel leuk, maar volg alleen wat Nederland doet.
Korfbalquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Darts en korfbal
Zou nooit iemand zeggen
Kansas city moet winnenquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
baseball
niet kansas city bandwagonen
eensquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ijshockey = poep
basketbal = poep
honkbal = poep
american football = poep2
voetbal = poepquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ijshockey = poep
basketbal = poep
honkbal = poep
american football = poep2
Ik heb er het geduld niet voor. Of niet de juiste genen, want voetbal is vaak ook dodelijk saai en dat blijf ik toch kijken... Ik betrapte me erop dat ik zelfs integrale herhalingen van wedstrijden uit de eredivisie uit het seizoen 2003/2004 zat te kijken... terwijl ik wist dat het 0-0 zou blijven.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja. Maar dat maakt het niet minder leuk.
wielrennen is dan nog wel de diarree der sporten zegmaarquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
voetbal = poep
tennis = spetterpoep
wielrennen = godenpoep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |