quote:
Heb al genoeg gedronken maar dat zijn biertjes die ik al gedronken heb. En als ik alles wat ik drink upload naar untappd dan krijg ik hier straks een goede naam. En dat is ook niet de bedoeling.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:56 schreef Dven het volgende:
Even op het terras gaan zitten. Zal uploaden naar untappd
Manning, ik mag hem niet, maar heb wel respect voor hem. Met zijn omaha.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Manning kon ook voor SD spelen, heeft toen geweigerd.
Bijna allemaal hebben ze 100k+ toeschouwersquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zon college team heeft ook een ongelofelijk groot stadion.
Hopelijk wint Jong Twentequote:Op maandag 20 oktober 2014 19:55 schreef hafcfan het volgende:
Toto gezet op onder andere Roda. Speelt dat Jong Twente met veel 1e elftal spelers.
dit is de kleedkamer hoorquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
er zat een neger kip te koken in de douches
http://en.wikipedia.org/w(...)stadiums_by_capacityquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bijna allemaal hebben ze 100k+ toeschouwers
maar wat is er nou leuk aan "american football"?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:58 schreef Smoofie het volgende:
Al is het onvergelijkbaar met een voetbal stadion, zo'n stadion zou zwaar onveilig worden bevonden door de UEFA.
Denk het ook welquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
oei dat wordt pittig voor de juvenaren
Ik check alles aan, behalve als ik een paar keer achter elkaar hetzelfde pils drink. Voor steeds hetzelfde drinken krijgen je ook badges.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:57 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Heb al genoeg gedronken maar dat zijn biertjes die ik al gedronken heb. En als ik alles wat ik drink upload naar untappd dan krijg ik hier straks een goede naam. En dat is ook niet de bedoeling.
Niks mis meequote:Op maandag 20 oktober 2014 19:59 schreef Dven het volgende:
Ik denk dat ik voor een Oosterrijks Kaiserbiertje ga.
vieze racist die langharigequote:Op maandag 20 oktober 2014 19:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
er zat een neger kip te koken in de douches
Oke. Dan ga ik morgen veel badges scoren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik check alles aan, behalve als ik een paar keer achter elkaar hetzelfde pils drink. Voor steeds hetzelfde drinken krijgen je ook badges.
Amerikaanse collega en haar vriend hebben op verschillende colleges gezeten. Nu was er laatst een groot college football event in Ierland waar ze apart van elkaar naar toe zijn gegaan, omdat ze per sé in hun eigen collegekleuren wilden lopen, maar dat niet pikten van elkaar...quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bijna allemaal hebben ze 100k+ toeschouwers
Ik ben een keer naar de Admirals geweest, dat was me saai zeg.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
maar wat is er nou leuk aan "american football"?
Niet bekend mee. Goedkoopste bier dat ik hier zag staan. Halve euro voor een half litertjequote:
Dit boeit echt niemandquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:59 schreef hafcfan het volgende:
Haha ze draaien bij jong Twente ook ynwa voor 300 man
Dat is wel heel sneuquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:59 schreef hafcfan het volgende:
Haha ze draaien bij jong Twente ook ynwa voor 300 man
Je moet even naar de specifieke condities kijken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke. Dan ga ik morgen veel badges scoren.
Oke Roda JanCeesquote:
lijkt me idd pure poep, typisch zo'n iets waarbij Amerika wilt afwijken van de rest van de wereld om cool te doenquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar de Admirals geweest, dat was me saai zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |