Volgens mij is hij weer weg.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:53 schreef napoleonfour het volgende:
Is die Hasselbaink geen coach in antwerpen opperkleurder?
Aah ok, ik dacht dat het verplicht was. Mag je dan wel gewoon bij een ander team tekenen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan teken je gewoon niet.
Gebeurt wel eens.
Yep, is alweer weg.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgens mij is hij weer weg.
Als free agent ja. JE kan zelfs je draft positie wisselen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, ik dacht dat het verplicht was. Mag je dan wel gewoon bij een ander team tekenen?
Ik ben juist herkenbaar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
opperkleurder wanneer neem je een UI nu herken ik je niet
Nee, dat niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, ik dacht dat het verplicht was. Mag je dan wel gewoon bij een ander team tekenen?
tegen wie speelt juve in de cl deze weekquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:55 schreef hafcfan het volgende:
Toto gezet op onder andere Roda. Speelt dat Jong Twente met veel 1e elftal spelers.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:55 schreef hafcfan het volgende:
Toto gezet op onder andere Roda. Speelt dat Jong Twente met veel 1e elftal spelers.
Lijkt me toch raar. Maar van de andere kant: een amerikaanse collega vertelde me dat bizar genoeg de onderlinge haat groter is bij College teams, dan bij de profs.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is gebeurd bij een die hard niner fan ( SF 49'ers). Hij wilde de nieuwe Joe montana worden, maar hij werd de beste no.12 ooit, maar niet bij zijn jeugdliefde.
Manning kon ook voor SD spelen, heeft toen geweigerd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is gebeurd bij een die hard niner fan ( SF 49'ers). Hij wilde de nieuwe Joe montana worden, maar hij werd de beste no.12 ooit, maar niet bij zijn jeugdliefde.
Klopt. Veel groter. Mensen zijn echt veel gekker van hun college teams.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lijkt me toch raar. Maar van de andere kant: een amerikaanse collega vertelde me dat bizar genoeg de onderlinge haat groter is bij College teams, dan bij de profs.
Olympiacos uitquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
tegen wie speelt juve in de cl deze week
Ik ken dat systeem alleen maar een beetje van die wijvenfilm met Tom Cruise...quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Kost je wel een bak geld trouwens Don
Zon college team heeft ook een ongelofelijk groot stadion.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lijkt me toch raar. Maar van de andere kant: een amerikaanse collega vertelde me dat bizar genoeg de onderlinge haat groter is bij College teams, dan bij de profs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |