quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja die waren er dan niet meer..
en als dank communistisch gewordenquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien ben je vergeten welk land heeft gevochten tegen de Duitsers in jouw moederland.
Six pack ga ik straks wel redden. Standaard is het toch Kamenitza. Ik denk dat ik het 60 pack al gered hebquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Take It Easy is 12 bier op 1 dagPower month (30 bier in een maand) ga je ook snel halen. The Usual is 15 x hetzelfde bier in 30 dagen. Six Pack is 6x hetzelfde biertje in 6 dagen, maar je mag niks tussendoor drinken.
Zo slecht was dat ook weer niet. Veel dingen waren best goed geregeld.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en als dank communistisch geworden
Ik ga me hier niet over uit latenquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo slecht was dat ook weer niet. Veel dingen waren best goed geregeld.
Doe eens wel. Ben wel benieuwd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga me hier niet over uit laten
Nee. Rusland is echt heel veel aids. En russen vooralquote:
Ik niet, met zijn anti Rusland praatjes.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:13 schreef Dven het volgende:
Ik vind het jammer dat Inso niet op Untappd zit.
hij is helemaal untappedquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:13 schreef Dven het volgende:
Van mij mag Frankrijk er ook bij. Die hebben dezelfde grootheidswaanzin, alleen zijn ze homo's.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Saudi-Arabia en China horen daarbij.
Nou, geen mening mogen hebben. Geen individuele vrijheid hebben. Bittere armoede vind ik toch niet erg prettige omstandighedenquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Doe eens wel. Ben wel benieuwd.
Ik heb niet zo veel met Rusland. Die geilen veel te veel op Bulgarije.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik niet, met zijn anti Rusland praatjes.
Kan je daar ook cola aanvoerenquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:13 schreef Dven het volgende:
Terwijl je er ook radlertjes en alcoholvrije biertjes kan pakken.quote:
Wie doet dat niet?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel met Rusland. Die geilen veel te veel op Bulgarije.
Wanneer je het mixt met bier wel.quote:
Wat vind jij er van dat ze in jouw hoofdstad enkel Frans spreken?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van mij mag Frankrijk er ook bij. Die hebben dezelfde grootheidswaanzin, alleen zijn ze homo's.
Meeste mensen en landen kijken naar Bulgarije als het onbereikbare schone meisje waar ze hun hele leven al op wachten.quote:
Dit is een leugen. Er is ook een kleine arabische enclave.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat vind jij er van dat ze in jouw hoofdstad enkel Frans spreken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |