Stop effe met schelden manquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:14 schreef RensAjacied het volgende:
correlatiecoëfficiënten, spreidingsbreedten en trendlijnen
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:14 schreef Dven het volgende:
The North edge : Take a beer with 3 polar bears in a row. The coolest
[ afbeelding ]
Ben nu wel door m'n ijsberen heenquote:
kut voor jequote:Op maandag 20 oktober 2014 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moet nu dus googlen om te kijken hoe je het berekent
hoes afgelopen met de duo?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:14 schreef RensAjacied het volgende:
Fuck correlatiecoëfficiënten, spreidingsbreedten en trendlijnen
Ze hebben gereageerd op mijn e-mail! Wel super laat overigens. Alles is (al weet je het natuurlijk nooit zeker) goed geregeld.quote:
Krijg je centjes met terugwerkende kracht?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze hebben gereageerd op mijn e-mail! Wel super laat overigens. Alles is (al weet je het natuurlijk nooit zeker) goed geregeld.
Te veel. M'n chick heeft er een stuk of 100. Gelukkig staan die allemaal in haar appartement te verstoffen.quote:
Woon je niet samen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Te veel. M'n chick heeft er een stuk of 100. Gelukkig staan die allemaal in haar appartement te verstoffen.
Waarom stop je niet gewoon met school en ga je lekker bier drinken en kutartikeltjes schrijven voor 15 euro per dag op een ijskoude kamerquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moet nu dus googlen om te kijken hoe je het berekent
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Krijg je centjes met terugwerkende kracht?
quote:Afgelopen ..... is je formulier verwekt en ben je per ..... op
uitwonend gezet. Je krijgt hier binnenkort ook een bericht over. Na het weekend
zal de wijziging ook zichtbaar zijn in Mijn DUO.
Jawel. Maar voor mijn gevoel van zelfstandigheid eiste ik dat ze haar appartement bleef behouden. Ze is er al anderhalf jaar niet meer geweest maar dat doet er niet toe.quote:
DUO heeft mij nog KKhard genaaid in 2010quote:
Hebben ze de vordering niet gestuit?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:22 schreef Dven het volgende:
Jongens, over een drie maanden ben ik voor 5 jaar onvindbaar voor alle autoriteiten en heb ik geen centje schulden meerFeestje. En terug naar Nederland verhuizen.
Haha whut?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:22 schreef Dven het volgende:
Jongens, over een drie maanden ben ik voor 5 jaar onvindbaar voor alle autoriteiten en heb ik geen centje schulden meerFeestje. En terug naar Nederland verhuizen.
#DUO #Belastingdienst #Politiequote:Op maandag 20 oktober 2014 22:22 schreef Dven het volgende:
Stuiting kan enkel wanneer het bericht bij jou toegekomen is.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hebben ze de vordering niet gestuit?
Was grapje, ben pas 2,5 jaar weg uit NLquote:
#Defriend #Untappdquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
#DUO #Belastingdienst #Politie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |