Tegen mij spreekt iedereen Nederlands. Tegen Vlaamse collega's vertikken ze het dan weer...quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat vind jij er van dat ze in jouw hoofdstad enkel Frans spreken?
Veel van die Noord Afrikanen spreken ook Frans. Waren ook veel mensen uit Zwart Afrika, liep laatst door die wijk. Was net vakantie.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit is een leugen. Er is ook een kleine arabische enclave.
Tegen mij meestal niet hoor. Ik vertik het vervolgens om Frans te spreken dus komen we in het Engels uit.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tegen mij spreekt iedereen Nederlands. Tegen Vlaamse collega's vertikken ze het dan weer...
quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Meeste mensen en landen kijken naar Bulgarije als het onbereikbare schone meisje waar ze hun hele leven al op wachten.
Rusland is de jaloerse ex schoonmoeder.
Liefst een Pool in de stookkelder.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:16 schreef Insomnia_ het volgende:
liever een arabier in de tuin dan een rus in de keuken
Congelezen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Veel van die Noord Afrikanen spreken ook Frans. Waren ook veel mensen uit Zwart Afrika, liep laatst door die wijk. Was net vakantie.
Hmm, engels is vaak een nog grotere ramp voor de meesten dan nederlands.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tegen mij meestal niet hoor. Ik vertik het vervolgens om Frans te spreken dus komen we in het Engels uit.
Once you go black...quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Congelezen.
Een goede vriend van mij is een Congoleze Belg.
Hij scoort alle Oostblokchicks![]()
![]()
![]()
Daarom sla ik hier op 5 december vaak als zwarte Piet mijn slag.quote:
In hotels en restaurants werken niet altijd locals.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hmm, engels is vaak een nog grotere ramp voor de meesten dan nederlands.
joe eindigt als een alleenstaande mother?quote:
Ik kijk met een half oog Parts Unknown over Libië.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Per seconde wijzer was weer een topshow hoor
Ja dat klopt ook wel, gister in het hotel spraken ze meer spaans dan engels of nederlands.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In hotels en restaurants werken niet altijd locals.
Wetenschapsfreak uit Leiden faalde bij de energiebronnen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kijk met een half oog Parts Unknown over Libië.
Zou ooit een mooie supernatie kunnen zijn. Poolgarije. Of Bowlen.quote:
Kanker op joh gekquote:
Het weer van Bulgarije en het eten uit Polenquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou ooit een mooie supernatie kunnen zijn. Poolgarije. Of Bowlen.
Zat paar weken terug in een hotel bij Rogier. Een grote tippelzone daar 's avonds. Liep terug van een restaurant en echt wel 15 dames die iets van me wilde.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja dat klopt ook wel, gister in het hotel spraken ze meer spaans dan engels of nederlands.
Ambtenaar als jij bent heb je het bonnetje bewaard?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zat paar weken terug in een hotel bij Rogier. Een grote tippelzone daar 's avonds. Liep terug van een restaurant en echt wel 15 dames die iets van me wilde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |