Yats wil toch wel?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
eerlijk?? Heb werkelijk geen idee. Wilde aandacht vd discussie afhalenmaar ik sluit niets uit. Heb ook echt geen idee hoe oud iemand hier is ofzo... denk er niet echt zo over na.
Ik doe niet aan meetsquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yats wil toch wel?
Of hebben jullie elkaar al gezien op een meet en bleek het niets te zijn?
Ow ik had nieteens door dat ik de laatste post had.quote:
ik date meestal niet met mensen die verder dan half uur bij mij vandaan wonen en uhmm yats eb ik hebben t erover gehad keer af te spreken masr niets als date.. en faxie???? Geen intentie getoond geloof ik.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yats wil toch wel?
Of hebben jullie elkaar al gezien op een meet en bleek het niets te zijn?
quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:36 schreef habitue het volgende:
[..]
Ow ik had nieteens door dat ik de laatste post had.
mogen wij dat zelf beslissen? ?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dude, doe die Nikkie nou maar uit vragen. Geloof ons maar. Komt helemaal goed.
Stuur fax even een DM danquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:36 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik date meestal niet met mensen die verder dan half uur bij mij vandaan wonen en uhmm yats eb ik hebben t erover gehad keer af te spreken masr niets als date.. en faxie???? Geen intentie getoond geloof ik.
Eh cue...Ik ben een paar weken terug nog op een meet geweest die uiteindelijk in jouw stad op een terrasje eindigde.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik je net op de Sinterklaas meet staan op misschien. Dus je zou wel willen
Echt heel goed van je!quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:33 schreef habitue het volgende:
[..]
Okok je hebt me overtuigd. Ik vind jou dom. Mijn gevoel zegt dat. Door al mijn ervaring hier met jou op dit forum. En let op dit is mijn mening he, GEEN feit. Dus misschien ben je wel heel slim.
Jazeker, er is ook al een verslagje van geweest. Ik heb 'm trouwens niet gehad maar gegeven.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:37 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Heb jij dat lesje tinder neuken nou al gehad dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
Bestaat er een ander soort seks dan epische seks?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:38 schreef clumsy_clown het volgende:
En dan epische seks. Op de tweede date. Yats blij, Nikkie een piemel in dr mond dus stil, iedereen blij.
Ja.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:39 schreef yats het volgende:
[..]
Bestaat er een ander soort seks dan epische seks?
Ja, behoorlijk ja. Episch slechte seks.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:39 schreef yats het volgende:
[..]
nopequote:Op maandag 20 oktober 2014 19:39 schreef El_Thijs het volgende:
Nikkie doet toch geen date met Brabanders?
Waar is je piemel-seks. Serieus, nu al?-seks. Pak een tondeuse, aap-seks. Waarom aai je m'n oren?-seks.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:39 schreef yats het volgende:
[..]
Nou dan.. "geen meet niet"quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:38 schreef yats het volgende:
[..]
Eh cue...Ik ben een paar weken terug nog op een meet geweest die uiteindelijk in jouw stad op een terrasje eindigde.
Ah, ik noem dat allemaal gewoon seks. Al zijn de gebeurtenissen tijdens die seks wellicht anders dan bij andere seks-sessies.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waar is je piemel-seks. Serieus, nu al?-seks. Pak een tondeuse, aap-seks. Waarom aai je m'n oren?-seks.
Teennagels zijn voelbaar-seks.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jazeker, er is ook al een verslagje van geweest. Ik heb 'm trouwens niet gehad maar gegeven.
Post #265Owja de "ik wil er eig geen niets mee (evt ook geen seks), behalve als ze makkelijk gaat oden en ik heb echt zin"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hij-spuugt-nu-al seks.
Doe-normaal-seks
Cry-me-a-river-seks
Je vergeet de normaal-doet-ie-het-altijd-seks.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hij-spuugt-nu-al seks.
Doe-normaal-seks
Cry-me-a-river-seks
" Hoewel, als ze erop aan zal dringen ik waarschijnlijk toch wel weer ja zegquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja de "ik wil er eig geen niets mee (evt ook geen seks), behalve als ze makkelijk gaat oden en ik heb echt zin"
quote:
Of de ' Dat-doet-ie-anders-nooit-hoor-quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je vergeet de normaal-doet-ie-het-altijd-seks.
Het gaat weer lekker inderdaad. Heb je niet date-verhaal zodat het weer over datingsites er datingervaringen gaat?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ja, deze reeks moet ook kapot. Immers. Zal ik er alvast een muziekje ingooien?
Mijn laatste date was alweer vorige week woensdag. Bij mij thuis. Seks gehad. That's about it. Die zondag ervoor had ik een shitdate, maar dat levert dan wel weer de betere verhalen op, ironisch genoeg.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:49 schreef yats het volgende:
[..]
Het gaat weer lekker inderdaad. Heb je niet date-verhaal zodat het weer over datingsites er datingervaringen gaat?
Tja, ik kan het topic niet echt met een ervaring opleuken op het moment. Er was wat gepland, maar helaas. Komen we toch weer bij jouw date uit.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mijn laatste date was alweer vorige week woensdag. Bij mij thuis. Seks gehad. That's about it. Die zondag ervoor had ik een shitdate, maar dat levert dan wel weer de betere verhalen op, ironisch genoeg.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jazeker, er is ook al een verslagje van geweest. Ik heb 'm trouwens niet gehad maar gegeven.
Post #265Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die valt wel onder de normaal-drink-ik-nooit-zoveel-op-een-date-seks.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je vergeet de normaal-doet-ie-het-altijd-seks.
Kreeg net alweer een voorstel tot een date op paiq, na daar weer eens even ingelogd te zijn. Maar ik weet het nog niet. Weer zo'n tyfuseind uit de buurt en daar ben ik wel een beetje klaar mee.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:53 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, ik kan het topic niet echt met een ervaring opleuken op het moment. Er was wat gepland, maar helaas. Komen we toch weer bij jouw date uit.
Waarom niet? Wat is een eind? Welke leeftijdscategorie heb je eigenlijk ingevoerd?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Kreeg net alweer een voorstel tot een date op paiq, na daar weer eens even ingelogd te zijn. Maar ik weet het nog niet. Weer zo'n tyfuseind uit de buurt en daar ben ik wel een beetje klaar mee.
1. Omdat ik er bovenal aartslui van word. Teveel aanbod, te weinig tijd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:29 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat is een eind? Welke leeftijdscategorie heb je eigenlijk ingevoerd?
Een uur valt best mee. Op die afstand woont mijn laatste date ook en ik heb dat er best voor over.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
1. Omdat ik er bovenal aartslui van word. Teveel aanbod, te weinig tijd.
2. Klein uurtje rijden schat ik zo.
3. 26-39
Die ja, dat zei ikquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
" Hoewel, als ze erop aan zal dringen ik waarschijnlijk toch wel weer ja zeg"
Dit dus![]()
Als je regelmatig dates hebt op afstand, snap ik wel dat je er een beetje klaar mee bent op den duurquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:46 schreef yats het volgende:
[..]
Een uur valt best mee. Op die afstand woont mijn laatste date ook en ik heb dat er best voor over.
jawel! Gewoon de laatste trein naar hem toe pakken en zoquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn god. Een uur! Ik heb al geen zin meer als ik er aan denk
Het zou echt iets worden... Kun je nooit eens spontaan na je avondplanning langs waaien oid. Brrrr.
* DancingPhoebe is te lui voor romantiek
Het was in ieder geval leukquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nou, je brouwde iets leuks, maar het kwam 5/10 in de buurt
Was het ookquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het was in ieder geval leuk![]()
En conclusie kwam op hetzelfde neer
Nou als ik om een uur of 10 klaar ben met mn dinkies, dan stap ik rustig nog even op de fiets naar iemand in de stad, maar dan ga ik no fucking way meer een uur onderweg, als mijn wekker de volgende ochtend gewoon weer gaat. En dan ook nog een fucking half uur eerder omdat ik ws verder van mijn werk af zit.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jawel! Gewoon de laatste trein naar hem toe pakken en zo
ik heb geen werk, dat helpt enormquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou als ik om een uur of 10 klaar ben met mn dinkies, dan stap ik rustig nog even op de fiets naar iemand in de stad, maar dan ga ik no fucking way meer een uur onderweg, als mijn wekker de volgende ochtend gewoon weer gaat. En dan ook nog een fucking half uur eerder omdat ik ws verder van mijn werk af zit.
Oh meid! De leven!quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb geen werk, dat helpt enorm
Ik moet helemaal niks, vlegel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:26 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Het*. En ja dan moet je het maar doen met them boys in je eigen omgeving
Jammer dit.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks, vlegel.
Wat hebben ze voorgesteld dan? En leuk tochquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:48 schreef Wolken het volgende:
Oke, binnenkort misschien mijn eerste Piaq date. 2 leuke kerels waarbij de een wel 6 jaar jonger is. Maar misschien bevalt het wel en wil ik nooit meer iemand van mijn eigen leeftijd. Nu nog even de ballen vinden om in te gaan in hun voorstellen.....
Ik ben het nog een beetje af aan het houden omdat ik 6 kleuren stront schijt voor mijn eerste internet date. Maar misschien moet ik het maar gewoon eens doen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat hebben ze voorgesteld dan? En leuk toch
Gewoon doen, kan alleen maar gezellig wordenquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:59 schreef Wolken het volgende:
[..]
Ik ben het nog een beetje af aan het houden omdat ik 6 kleuren stront schijt voor mijn eerste internet date. Maar misschien moet ik het maar gewoon eens doen.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Gewoon doen, kan alleen maar gezellig worden
Ik woon juist niet in een gat, oudste stad van Nederland... Maar op een of andere manier komen alle dames die ik ontmoet ergens ver uit de Achterhoek... Dat bedoelde ik dus met studentenstad wonen: leuk, maar de meeste gaan in het weekend naar huis en dat is dan ook meteen aan de andere kant van 't land.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:00 schreef dasorakel het volgende:
Wtf, in wat voor gat leef jij dan Deezertje?
Ja ik scheer alles over één kam, niet topografisch verantwoordquote:
Maastricht of nijmegen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik woon juist niet in een gat, oudste stad van Nederland... Maar op een of andere manier komen alle dames die ik ontmoet ergens ver uit de Achterhoek... Dat bedoelde ik dus met studentenstad wonen: leuk, maar de meeste gaan in het weekend naar huis en dat is dan ook meteen aan de andere kant van 't land.
Heb zelf de range op 25km staan maar andere meiden blijkbaar hoger waardoor ze mij matchen.
Nijmegen dus, is oudste stad.quote:
Dat komt vanuit de meetgroep overwaaien, waar alles super leuk en gezellig is, je weet toch...quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]wat is dit voor super positief gedoe
Een date kan ook enorm tegen vallen, saai, vervelend en zonde van je tijd zijn als het een half tamme blijkt te zijn die je aan het date bent.
Wat helaas niet waar is, maar dat hebben ze in Nijmegen nog niet door...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 03:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nijmegen dus, is oudste stad.
Novo Magnus
zeg brombeer niet zo negatief hequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 06:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat komt vanuit de meetgroep overwaaien, waar alles super leuk en gezellig is, je weet toch...
er zijn nog steeds discussies over dus denk vraag t ffquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 03:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nijmegen dus, is oudste stad.
Novo Magnus
Zo goed volg ik dit topic dan ook weer niet (meer). Maar dan ligt dat toch echt aan hem zelf.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Uit eerdere berichten begreep ik dat ze daar niet erg happig op zijn...
Zowel Nijmegen als Maastricht claimt onterecht de titel. Heerlen schijnt eerder geweest te zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:49 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
er zijn nog steeds discussies over dus denk vraag t ff
waarom?? Ik wil bij niemand de eerste date bij hem of mij thuis afspreken.. altijd in een drukke omgeving.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:49 schreef yats het volgende:
[..]
Zo goed volg ik dit topic dan ook weer niet (meer). Maar dan ligt dat toch echt aan hem zelf.
maak t ff nog lastiger...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:50 schreef yats het volgende:
[..]
Zowel Nijmegen als Maastricht claimt onterecht de titel. Heerlen schijnt eerder geweest te zijn.
Beter wat positiefs dan al dat negatieve geneuzelquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]wat is dit voor super positief gedoe
Een date kan ook enorm tegen vallen, saai, vervelend en zonde van je tijd zijn als het een half tamme blijkt te zijn die je aan het date bent.
Dat doe ik meestal ook, al maak ik soms een uitzondering. Gewoon lekker op een terrasje kijken of er überhaupt basis is voor iets. Maar dat kan deezertje ook in zijn thuisstad, dus daarom snap ik zijn probleem niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:52 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
waarom?? Ik wil bij niemand de eerste date bij hem of mij thuis afspreken.. altijd in een drukke omgeving.
Valt wel mee toch?quote:
Duitsequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Okee, dus hamstermeisje was exit. Prima. Ik had in de tussentijd ook wat contact met een Duits meisje (via Tinder). Zij woont in dezelfde stad als ik. Nou, dat contact is dus leuker en leuker geworden en gisteren heb ik spontaan met haar gemeet. Het was geweldigSamen een avondwandeling gemaakt, geknuffeld, gezoend, bij mij thuis nog even op de bank gehangen en wat gedronken.
Toch wat voorzichtige kriebels hier
aaah wat cute!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Okee, dus hamstermeisje was exit. Prima. Ik had in de tussentijd ook wat contact met een Duits meisje (via Tinder). Zij woont in dezelfde stad als ik. Nou, dat contact is dus leuker en leuker geworden en gisteren heb ik spontaan met haar gemeet. Het was geweldigSamen een avondwandeling gemaakt, geknuffeld, gezoend, bij mij thuis nog even op de bank gehangen en wat gedronken.
Oh nice ! Leuk man ! Dat heb ik hier in het noorden ook. Heb ook 's met een Duits meisje afgesproken. Echt super leuk. Wel een delicate dame zeg, maar wel een hoge wauw-factor.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Nee haha. Wel een mooie naam heeft ze.quote:
Haha. Ze vond me via de app al heel leuk en andersom en ben echt blij dat ik gisteren besloten heb dat te doen. Was echt zo 'Okay, enough, I want to meet you...now!'quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh nice ! Leuk man ! Dat heb ik hier in het noorden ook. Heb ook 's met een Duits meisje afgesproken. Echt super leuk. Wel een delicate dame zeg, maar wel een hoge wauw-factor.
Klinkt goed! Studente?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nee haha. Wel een mooie naam heeft ze.
[..]
Haha. Ze vond me via de app al heel leuk en andersom en ben echt blij dat ik gisteren besloten heb dat te doen. Was echt zo 'Okay, enough, I want to meet you...now!'
[..]
Thanks!
Ja ik herken dat wel. Ze is echt supervriendelijk en gewoon heel schattig. Daarnaast heeft ze een mooi Engels accent, omdat ze in Australië gewoond heeft. Dus van dat Duitse taaltje hoor je bijna niks
Ja. Ze blijft hier sowieso 4 jaarquote:
Als ik had gezegd dat ze van Paiq was, dan had ik wel het groene licht gekregen zeker?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:15 schreef Weissman het volgende:
Kan het Tinder topic weer niet open ofzo
Leuk manquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Klinkt goed gozer!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Dankje yatsquote:
Ze moeten toch iets claimen, aangezien die steden verder totaal niet interessant zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:50 schreef yats het volgende:
[..]
Zowel Nijmegen als Maastricht claimt onterecht de titel. Heerlen schijnt eerder geweest te zijn.
Schattigquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Nikkie, zou jij het licht in mijn duisternis willen zijn?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zeg brombeer niet zo negatief he
Yup ben ze op reis wel eens tegengekomen. Goed verzorgd en heel open. Overigens vinden ze het hilarisch als je NL praat. Ze verstaan het meestal zelfs wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dat hebben Duitse meisjes naar mijn ervaring vaker. Zijn heel netjes en sociaal. Ze zijn avontuurlijk aangelegd en tonen ook echt interesse in je als je met ze date. Wat een wereld van verschil met de
sommige Tinderdames hier, terwijl het 'gewoon' ons buurland is. Op zijden handschoentjes dragen deze vrouwenman man man, een passie dat je ervoor terugkrijgt waar je U tegen zegt.
Nein, Mann! Ganz geil, du Arschlog!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:23 schreef Craptacular het volgende:
Het enige dat een afknapper is, is als ze Duits praten.
Ach, weet je meteen hoe het gros van Nederland overkomt in het buitenland.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:23 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Yup ben ze op reis wel eens tegengekomen. Goed verzorgd en heel open. Overigens vinden ze het hilarisch als je NL praat. Ze verstaan het meestal zelfs wel.
Overigens mogen blonde Duitse meisjes van mij elke taal spreken die ze willen.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nein, Mann! Ganz geil, du Arschloch!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik wacht nog steeds op Eefje![]()
Eeef, wil je met mij op een moorkopeetdate?
Ik kan het wel aardig verstaan en redelijk spreken, alleen niet geheel foutloos, dat maakt het dat ze het schattig vinden als je het goed probeert te sprekenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:23 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Yup ben ze op reis wel eens tegengekomen. Goed verzorgd en heel open. Overigens vinden ze het hilarisch als je NL praat. Ze verstaan het meestal zelfs wel.
Echt hoorquote:
quote:
Krijg jij een hele moork-op?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik wacht nog steeds op Eefje![]()
Eeef, wil je met mij op een moorkopeetdate?
Ze kunnen ook gewoon delenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Krijg jij een hele moork-op?
Ik zit altijd vol halverwege
me too, liever schuimtaartquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hahaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is nòg luchtigerquote:
Dat had ik ook op jouw leeftijdquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
HahaJawel, niet zo heel lastig. En 't voordeel is, ik kom er geen grammetje van aan
[..]
Dat is nòg luchtigerHhahah
Slagroomtaartje
Appelpuntje ?!
OF mag ik een Groninger Mosterdsoepje voor je/ons maken?!
Yay!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Klinkt goed, dus je ondertitel wordt straks realiteitquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:55 schreef SonicVolcano het volgende:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klinkt goed, dus je ondertitel wordt straks realiteit?
Verder: Mocht ze je dumpen dan zeg je gewoon: "Voor jou 40-45 anderen..."
Klopt haha. Wel gek hoe dingen kunnen lopen somsquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Yay!Dat doet hamsterchick wel vergeten me dunkt.
Jij bent toch de Herman Finkers van deze reeks?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Herman Finkers? Da's wel een veel te grote eer hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Klopt haha. Wel gek hoe dingen kunnen lopen soms
[..]
Jij bent toch de Herman Finkers van deze reeks?
Wat betreft dat eerste: daar zou ik geen bezwaar tegen hebben
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verder: Mocht ze je dumpen dan zeg je gewoon: "geen kut zo nauw als je eigen klauw"
Je mag ook komen, dat weet je he.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 06:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat komt vanuit de meetgroep overwaaien, waar alles super leuk en gezellig is, je weet toch...
Merk je niks van tijdens het beffen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:41 schreef Fascination het volgende:
Hmm, vind Duitse meisjes vaak zo alternatief gekleed.
Aber das schmeckt nach Sauerkraut mein Freund.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Merk je niks van tijdens het beffen.
Ik zeg: doen!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Aber das schmeckt nach Sauerkraut mein Freund.
't Zijn alleen de oksels die ze niet scherenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Merk je niks van tijdens het beffen.
Ik zeg: doen!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Aber das schmeckt nach Sauerkraut mein Freund.
Wel een typische Fas opmerking dit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:41 schreef Fascination het volgende:
Hmm, vind Duitse meisjes vaak zo alternatief gekleed.
haha ik ben niet echt een helder licht hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nikkie, zou jij het licht in mijn duisternis willen zijn?
Jij en afkicken?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:29 schreef Godshand het volgende:
Ben even afkicken van Tinder. Dus sinds gister niet meer geswiped. Benieuwd of je dan hoger op die "stapel" komt en weer gezien wordt?
Hoezoquote:
ik al 2 weken geen enkele datingsitequote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:06 schreef -Splash- het volgende:
Ik heb Tinder al 6 dagen niet meer geopend... misschien gewoon verwijderen, ik vind het echt niet lekker werken. Niet echt lief tegen mijn matches ook...
Je hosselt op fok toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik al 2 weken geen enkele datingsite
ik hossel niks.. heb er namelijk geen tijd voor... iedereen hier woont te ver weg..quote:
tis net of ik mezelf hoor praten. .. jammer voor je!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:37 schreef rhubarbje het volgende:
Gisteren een tweede date gehad met iemand. Weer zo'n geval waarbij ik twijfelde. Ik moet dan gewoon niet nog eens afspreken, volgens mij is die twijfel nog nooit overgegaan in een 'yay'.
Hij wil mij vandaag al weer zien en ik had gisteren natuurlijk niet de ballen om te zeggen dat ik het niet meer zag zitten. Dus ik ga straks maar even een aardig berichtje in elkaar knutselen...
Leuke kerel wel trouwens. Maar niks 'spannends' aan of zo
Ik denk dat ik ook s twee dagen niks ga swipen. Misschien dat dat meer matches geeft.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:29 schreef Godshand het volgende:
Ben even afkicken van Tinder. Dus sinds gister niet meer geswiped. Benieuwd of je dan hoger op die "stapel" komt en weer gezien wordt?
Dat heb je zelf in de hand. Aquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:06 schreef -Splash- het volgende:
Ik heb Tinder al 6 dagen niet meer geopend... misschien gewoon verwijderen, ik vind het echt niet lekker werken. Niet echt lief tegen mijn matches ook...
Waar kom je vandaan dan ?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:35 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik hossel niks.. heb er namelijk geen tijd voor... iedereen hier woont te ver weg..
Woont hij te ver om het persoonlijk te zeggen ?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:37 schreef rhubarbje het volgende:
Gisteren een tweede date gehad met iemand. Weer zo'n geval waarbij ik twijfelde. Ik moet dan gewoon niet nog eens afspreken, volgens mij is die twijfel nog nooit overgegaan in een 'yay'.
Hij wil mij vandaag al weer zien en ik had gisteren natuurlijk niet de ballen om te zeggen dat ik het niet meer zag zitten. Dus ik ga straks maar even een aardig berichtje in elkaar knutselen...
Als ik zie hoe serieus je steeds er mee bezig ben.quote:
Na 2 dates lijkt me een berichtje voor beide partijen de fijnste oplossing. Ongeacht de afstand.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Woont hij te ver om het persoonlijk te zeggen ?
Berichtjes vind ik altijd zo onpersoonlijk.
ik kom uit t oosten... twente...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook s twee dagen niks ga swipen. Misschien dat dat meer matches geeft.
[..]
Dat heb je zelf in de hand. A
[..]
Waar kom je vandaan dan ?
[..]
Woont hij te ver om het persoonlijk te zeggen ?
Berichtjes vind ik altijd zo onpersoonlijk.
mij ook. Hem weer op laten draven geeft alleen hoop en dan moet hij zich daarna ook nog een houding geven (en ik ook). Brrrrquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:53 schreef habitue het volgende:
[..]
Na 2 dates lijkt me een berichtje voor beide partijen de fijnste oplossing. Ongeacht de afstand.
Goh, dat komt me bekend voor. Dat zijn geen leuke berichten om te moeten sturen. Heb je al een idee hoe je het gaat verwoorden? Toch niet de 'het ligt niet aan jou, maar aan mij' stijl?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:37 schreef rhubarbje het volgende:
Tsja, dat is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:53 schreef habitue het volgende:
[..]
Na 2 dates lijkt me een berichtje voor beide partijen de fijnste oplossing. Ongeacht de afstand.
Haha ja wordt ook wel als afgelegen gebied gezien, ik Groningen, dat is al helemaal status: Visum nodig,quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik kom uit t oosten... twente...
Hmmz ja lastig dan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mij ook. Hem weer op laten draven geeft alleen hoop en dan moet hij zich daarna ook nog een houding geven (en ik ook). Brrrr
En ik ben nu in zijn buurt maar eind van de week niet meer en hij is morgen weer weg. Te veel gedoe
nee gewoon eerlijk 'ik vind je aardig maar zie je niet als date'quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:57 schreef yats het volgende:
[..]
Goh, dat komt me bekend voor. Dat zijn geen leuke berichten om te moeten sturen. Heb je al een idee hoe je het verwoorden? Toch niet de 'het ligt niet aan jou, maar aan mij' stijl?
Tja, die is lullig maar minder lullig dan sommige alternatieven. Maar gezien je hem al hebt laten weten hem vanavond niet te willen zien zal dat toch al wel een beetje duidelijk zijn?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee gewoon eerlijk 'ik vind je aardig maar zie je niet als date'
Owja, een exdate is weer terug dus dat helpt ook niet. Hij is leuker dan alle anderen
Ik denk dat ik nog wel even door date voor ik weer helemaal voor hem ga (het was niet voor niks over etc) maar ik ga hem wel een tweede kans geven
De gewone 'je bent echt een aardige jongen, maar ik voel niet echt een klik' stijlquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:57 schreef yats het volgende:
[..]
Goh, dat komt me bekend voor. Dat zijn geen leuke berichten om te moeten sturen. Heb je al een idee hoe je het gaat verwoorden? Toch niet de 'het ligt niet aan jou, maar aan mij' stijl?
Ben ik zo serieus mee bezig dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Als ik zie hoe serieus je steeds er mee bezig ben.
Dat afkicken zal dan niet al te lang duren
zoiets ja hihiquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Tsja, dat is ook wel weer zo.
[..]
Haha ja wordt ook wel als afgelegen gebied gezien, ik Groningen, dat is al helemaal status: Visum nodig,
[..]
Hmmz ja lastig dan.
Die kreeg ik enigszins onverwacht via de app. Maar die is minder lullig dan ' er is een klik, maar niet DE klik', daar kun je echt niets mee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
De gewone 'je bent echt een aardige jongen, maar ik voel niet echt een klik' stijlben eens gebeld door een date met zo'n boodschap. Vond ik netjes
quote:
Dat is inderdaad wel lullig. Maar goed dat zegt dan weer wel genoeg.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:06 schreef yats het volgende:
[..]
Die kreeg ik enigszins onverwacht via de app. Maar die is minder lullig dan ' er is een klik, maar niet DE klik', daar kun je echt niets mee.
dat is toch gewoon het zelfde als wat ik net beschrijf? Ik zie niet hoe dat lullig(er) isquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:06 schreef yats het volgende:
[..]
Die kreeg ik enigszins onverwacht via de app. Maar die is minder lullig dan ' er is een klik, maar niet DE klik', daar kun je echt niets mee.
laten we eerlijk zijn afwijzen of afgewezen worden is nooit leuk imoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is toch gewoon het zelfde als wat ik net beschrijf? Ik zie niet hoe dat lullig(er) is
Er zit verschil of je niet een klik hebt, of niet DE klik. In dat laatste geval geef je aan iemand best leuk te (kunnen) vinden, maar net niet genoeg. Dan kun je beter horen dat je gewoon echt niet iemands type bent of iets in die trant. Daar kom je sneller mee vooruit als afgewezen persoon.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is toch gewoon het zelfde als wat ik net beschrijf? Ik zie niet hoe dat lullig(er) is
Met de kanttekening dat ik dat weekend wel seks met haar had. Toen wist ik genoeg. Ik kan niet neuken. Dus daarna seks afgezworen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:06 schreef yats het volgende:
[..]
whutquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat ik dat weekend wel seks met haar had. Toen wist ik genoeg. Ik kan niet neuken. Dus daarna seks afgezworen.
niet iemands type zijn of niet leuk genoeg zijn is toch gewoon het zelfde?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:14 schreef yats het volgende:
[..]
Er zit verschil of je niet een klik hebt, of niet DE klik. In dat laatste geval geef je aan iemand best leuk te (kunnen) vinden, maar net niet genoeg. Dan kun je beter horen dat je gewoon echt niet iemands type bent of iets in die trant. Daar kom je sneller mee vooruit als afgewezen persoon.
Terwijl het toch zoiets simpels isquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat ik dat weekend wel seks met haar had. Toen wist ik genoeg. Ik kan niet neuken. Dus daarna seks afgezworen.
Ik ben slecht dan. Hoe dan ook heb ik het afgezworen. Ben er mee gekapt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:16 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
whut![]()
iedereen kan neuken... Iedereen heeft ook zijn of haar favo manier...
Nee, ik ben ook weleens verliefd geworden op iemand die eigenlijk totaal niet mijn type was, daarom vond ik haar niet minder leuk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet iemands type zijn of niet leuk genoeg zijn is toch gewoon het zelfde?
waarom zou je slecht zijn... haal je zelf niet zo naar beneden is heel onaantrekkelijk. ..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben slecht dan. Hoe dan ook heb ik het afgezworen. Ben er mee gekapt.
Sorry, was PI vergetenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:19 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
waarom zou je slecht zijn... haal je zelf niet zo naar beneden is heel onaantrekkelijk. ..
Maar de boodschap is toch hetzelfde "ze wil niet verder daten met je"quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:18 schreef yats het volgende:
Nee, ik ben ook weleens verliefd geworden op iemand die eigenlijk totaal niet mijn type was, daarom vond ik haar niet minder leuk.
Nee, zij was mijn type niet en toch werd ik verliefd op haar. Als iemand tegen mij zegt dat ik haar type niet ben trek ik me daar weinig van aan en ga gewoon verder met mijn leven. In de meeste gevallen zal het dan immers überhaupt nooit tot een date leiden aangezien ik vrijwel altijd al wat langer in gesprek ben met iemand voordat ik met haar op date ga.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar de boodschap is toch hetzelfde "ze wil niet verder daten met je"
Door wat je nu zegt zou jij dus eerder hoop krijgen als ze zegt "je bent totaal m'n type niet"
als die zin als afwijzing gebruikt word betekend het volgens mij allemaal ongeveer het zelfde: Je bent niet leuk genoeg (vanuit haar gezien)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:18 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook weleens verliefd geworden op iemand die eigenlijk totaal niet mijn type was, daarom vond ik haar niet minder leuk.
Kreeg ik laatst ook via de App zo`n berichtje, iets in de richting vanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:06 schreef yats het volgende:
[..]
(Nadat ze me 2 dagen daarvoor via Paiq haar nummer had gegevenquote:Je bent een leuke jongen om te zien, en er zijn vast wel meiden die jou wat beter willen leren kennen, maar helaas ben ik daar niet een van, zie er toch iedere ochtend weer tegen op om je een berichtje te sturen
En daarna ben ik door haar op álles geblockt en verwijderdquote:Sorry, ik voelde geen klik, maar we spreken elkaar vast nog wel!
Dit is wel zo'n bekend fenomeenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:45 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
En daarna ben ik door haar op álles geblockt en verwijderd
Ja toch? Zulke onzin dat die mensen er zo omheen draaien.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dit is wel zo'n bekend fenomeenHoe vaak ik dit wel niet ben tegengekomen
Sjong sjonge, heb dan gewoon de ballen en zeg dat ik moet ophoepelen
onaardig misschien, niet wat je wil. Maar hier is toch niks onduidelijk aan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:54 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ja toch? Zulke onzin dat die mensen er zo omheen draaien.
Mijn laatste "Friends With Benefits" liet me eerst blijken dat we gewoon vrienden zouden zijn met wat meer dan, en toen uiteindelijk zei ze dat we eventueel wel wat konden proberen qua relatie... En 2 weken later ging ze op vakantie, en letterlijk 1 dag na die vakantie heeft ze me gefriendzonedDat was omdat het gevoel van haar naar mij in die maand vakantie was wegge ebt (Hoe sterk was je gevoel dan in the first place?) Dus dat was een beetje jammer
Maar dat soort dingen hou je altijd.
Vrouwen zijn heel onduidelijk
Jawel, want eerst zei ze dat een relatie misschien wel te proberen viel. En 1 dag later op vakantie is haar gevoel al weggebt (of was het nu een maand? Ff duidelijk zijn Bradster/VallendeBanaan)?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
onaardig misschien, niet wat je wil. Maar hier is toch niks onduidelijk aan?
zelfs dat hielp een keer niet bij een kerel. .. hij was ervan overtuigd dat wij bij elkaar hoorden.. midden in zn gezicht gezegd... en niet zachtjes.. dat hij mijn type niet was mij liep te stalken en dat ie er onmiddellijk mee op moest houden en mij met rust moest laten. Dus ik liep weg. Komt hij achter me aan.. zegt ie.. als ik je type niet ben waarom date je dan met mij. Ik zo omdat ik de grootste vergissing in mn leven beging..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dit is wel zo'n bekend fenomeenHoe vaak ik dit wel niet ben tegengekomen
Sjong sjonge, heb dan gewoon de ballen en zeg dat ik moet ophoepelen
Die heb je er helaas tussen zitten. Remedie: een ander zoenen voor zijn ogen. Of een foto met een jongen als profielfoto instellen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zelfs dat hielp een keer niet bij een kerel. .. hij was ervan overtuigd dat wij bij elkaar hoorden.. midden in zn gezicht gezegd... en niet zachtjes.. dat hij mijn type niet was mij liep te stalken en dat ie er onmiddellijk mee op moest houden en mij met rust moest laten. Dus ik liep weg. Komt hij achter me aan.. zegt ie.. als ik je type niet ben waarom date je dan met mij. Ik zo omdat ik de grootste vergissing in mn leven beging..
En nog was k niet van m af.. wat had hij een blok beton voor zn harses...
ben eraf gekomen door met een andere jongen af te spreken op een plek waar hij zou zijn.. die jongen wist ervan en wilde graag ff handje helpenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dat gevoel is weg gebeft, niet ge-eb, t door haar grote vakantieliefde.
[..]
Die heb je er helaas tussen zitten. Remedie: een ander zoenen voor zijn ogen. Of een foto met een jongen als profielfoto instellen.
jezus, dramaqueen much?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ik zo omdat ik de grootste vergissing in mn leven beging..
Zijn dezelfde sneue types die geblokkeerd worden op whatsapp, maar je daarna via sms of telefoon (want ja, whatsapp is gewoon een 06-nummer) blijven stalken en die berichten zet je minder makkelijk uit....quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zelfs dat hielp een keer niet bij een kerel. .. hij was ervan overtuigd dat wij bij elkaar hoorden.. midden in zn gezicht gezegd... en niet zachtjes.. dat hij mijn type niet was mij liep te stalken en dat ie er onmiddellijk mee op moest houden en mij met rust moest laten. Dus ik liep weg. Komt hij achter me aan.. zegt ie.. als ik je type niet ben waarom date je dan met mij. Ik zo omdat ik de grootste vergissing in mn leven beging..
En nog was k niet van m af.. wat had hij een blok beton voor zn harses...
We hebben tijdens dat ze op vakantie was vrij weinig ge-appt, ze wilde al wat minder op d`r mobiel bezig zijn voor de vakantie.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jawel, want eerst zei ze dat een relatie misschien wel te proberen viel. En 1 dag later op vakantie is haar gevoel al weggebt (of was het nu een maand? Ff duidelijk zijn Bradster/VallendeBanaan)?
uhh ik moest er van af.. ik had al veel geprobeerd. . Dus k probeerde hem te kwetsen wat k normaal wil vermijden. . Maar zelfs dat hielp niet. .quote:
quote:
juist.. dat vind k ook!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zijn dezelfde sneue types die geblokkeerd worden op whatsapp, maar je daarna via sms of telefoon (want ja, whatsapp is gewoon een 06-nummer) blijven stalken en die berichten zet je minder makkelijk uit....
Wat dat betreft ben ik ook gewoon helder. Wordt ik afgewezen, pech en so be it, ooit komt er wel iemand voor mij. Liever dat ik 't gelijk weet dan na een paar dates, daar energie in steken en misschien zelfs geld voor uitjes, eten etc. terwijl de ander allang weet dat het niets gaat worden...
op zb eigen manier .. ja.. masr das wel wat anders..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:21 schreef Weissman het volgende:
[..]net zoals iedereen verstand heeft van voetbal/ geldzaken/ fitness/ voeding/ relaties dat soort dingen
Haha, ja dat idee had ik ook al.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dat gevoel is weg gebeft, niet ge-eb, t door haar grote vakantieliefde.
[..]
Die heb je er helaas tussen zitten. Remedie: een ander zoenen voor zijn ogen. Of een foto met een jongen als profielfoto instellen.
WTF?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ben eraf gekomen door met een andere jongen af te spreken op een plek waar hij zou zijn.. die jongen wist ervan en wilde graag ff handje helpen
Nice onequote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ben eraf gekomen door met een andere jongen af te spreken op een plek waar hij zou zijn.. die jongen wist ervan en wilde graag ff handje helpen
Tja, dat is daten hé. Je moet gewoon zorgen dat er meteen een klik is bij de eerste date zodat de ander geen behoefte meer heeft aan Tinder en andere sites want als ze twijfelen en ze zijn nog in contact met anderen, weet je gewoon altijd dat jij 't niet wordt, simpelweg omdat er nog meer en beter aanbod is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:23 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Haha, ja dat idee had ik ook al.
De x voor de vakantie dat we hadden afgesproken was het al een beetje *anders* we zaten niet meer bij elkaar op schoot en praatte niet zo veel.
En de dag dat ze terug was van vakantie (dus voordat ze mij melde dat ik gefriendzoned was) wilde ik d`r zoenen en dat werd heel leuk weggewuift (Ze draaide simpelweg d`r hoofd) En er hing al de hele dag een spanning, alsof ik wist dat er wat aan zat te komen
Daten?!... We waren al 4 maanden bezigquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja, dat is daten hé. Je moet gewoon zorgen dat er meteen een klik is bij de eerste date zodat de ander geen behoefte meer heeft aan Tinder en andere sites want als ze twijfelen en ze zijn nog in contact met anderen, weet je gewoon altijd dat jij 't niet wordt, simpelweg omdat er nog meer en beter aanbod is.
uhh ja als hij vier keer per week aan de deur staat?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
WTF?dat je nog moeite doet om zoiets te plannen enzo
niet zo miepen jijquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:25 schreef Weissman het volgende:
Kunnen we de TT niet veranderen naar ''recente dating-ervaringen'' ipv ''vertel hier al je ervaringen die je ooit hebt gehad met het andere geslacht''?
Nou, hoe zorg jij daar dan voor, Casanova?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja, dat is daten hé. Je moet gewoon zorgen dat er meteen een klik is bij de eerste date zodat de ander geen behoefte meer heeft aan Tinder en andere sites...
ik snap nog steeds niet hoe dit, vooral in combinatie met een duidelijke afwijzing van haar, vrouwen onduidelijk maaktquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:23 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Haha, ja dat idee had ik ook al.
De x voor de vakantie dat we hadden afgesproken was het al een beetje *anders* we zaten niet meer bij elkaar op schoot en praatte niet zo veel.
En de dag dat ze terug was van vakantie (dus voordat ze mij melde dat ik gefriendzoned was) wilde ik d`r zoenen en dat werd heel leuk weggewuift (Ze draaide simpelweg d`r hoofd) En er hing al de hele dag een spanning, alsof ik wist dat er wat aan zat te komen
Vrouwen zijn ook wispelturig.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet hoe dit, vooral in combinatie met een duidelijke afwijzing van haar, vrouwen onduidelijk maakt
Ik word een beetje moe van mannen die dat maar roepen als vrouwen iets doen waar ze het niet mee eens zijn. Dat is namelijk totaal iets anders
Zo volwassen en wijs kom je anders niet over hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb Blendr er af gegooid. Is hetzelfde als Hot or Not, dubbele notificatie voor ontvangen berichten. Schijt irritant is dat. En wat ik al eerder vermeld heb, het stikt er van de kindertjes. Gisteren opeens een melding weer een match/connectie te hebben, kijk ik op het profiel: " Ik ben 13 en zoek een leuk vriendje " Ik had bij wijze van spreken haar vader kunnen zijn
Wat ik jou misdaan heb weet ik niet, maar je begint nu wel een beetje vervelend te worden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zo volwassen en wijs kom je anders niet over hoorMr. Bef-professor
Misschien laat je hem wel lekker op jou klimmen aan het eind van de datequote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Volgende week weer eens een date, met een kliminstructeur. Werd wel weer tijd.
Nothing personal kid, ik kraak hier iedereen afquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wat ik jou misdaan heb weet ik niet, maar je begint nu wel een beetje vervelend te worden.
Laat die beledigingen maar gewoon voor je als je niks inhoudelijk te melden hebt aan me.
Goed bezig!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Volgende week weer eens een date, met een kliminstructeur. Werd wel weer tijd.
Hihiquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Misschien laat je hem wel lekker op jou klimmen aan het eind van de date
Het is wel duidelijk, maar de keer dáár voor hebben we nog heel erg intiem contact gehad, dus het is zonder enige aanleiding van haar kant opeens heel erg naja ehh awkward geworden..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet hoe dit, vooral in combinatie met een duidelijke afwijzing van haar, vrouwen onduidelijk maakt
Ik word een beetje moe van mannen die dat maar roepen als vrouwen iets doen waar ze het niet mee eens zijn. Dat is namelijk totaal iets anders
In Groningen lopen erg mooie studentes rondquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:03 schreef Deezertje het volgende:
Er is nog hoop voor een ONS in Groningen...
http://www.dumpert.nl/med(...)nd_aan_voldoen_.html En voor de befkoning hier: vanaf 1:55
het is toch gewoon duidelijkquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:31 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk,
dan denk ik, geef mij even fatsoenlijk duidelijkheid..
Valt hij onder de eerste of onder de 2e categorie is dan bij deze natuurlijk de vraag...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:07 schreef Wolken het volgende:
Volgende week denk ik een drankje doen met de Paiq match. Tot nu toe lijkt het me wel een leuke kerel al moet ik nog ff aan de leeftijd wennen.
Ik had aangegeven dat ik niks heb met mannen die al kinderen hebben en met mannen onder de 30 en met beide krijg ik redelijk wat matches.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:25 schreef Wolken het volgende:
De tweede. Hij is 6 jaar jonger dan dat ik ben.
Toyboyquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:25 schreef Wolken het volgende:
hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:25 schreef Wolken het volgende:
Ik ben zelf 32.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toyboy
Hangt een beetje van de leeftijden af waar we het over hebben.
Dan hoeft het al helemaal niet uit te maken, allebei werken jullie waarschijnlijk gewoon en zijn uit huis.quote:
En merk je helemaal niks van het leeftijdsverschil?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:01 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Dan hoeft het al helemaal niet uit te maken, allebei werken jullie waarschijnlijk gewoon en zijn uit huis.
Ik date nu met een vrouw die 6 jaar ouder is, en het word nu wel serieus. Ik ben 21.
Dat kan je lastig zeggen, verschilt per persoon.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:20 schreef Wolken het volgende:
[..]
En merk je helemaal niks van het leeftijdsverschil?
En ach, heb ook mannen gedate die ouder waren maar qua ontwikkeling toch nog een paar jaartjes achter lagen.
Dacht dat jij 17 ofzo wasquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ach, op mijn 22ste had ik een baantje in een recreatieteam op een camping.
Heb toen met een vrouw van 36 liggen rotzooienLeeftijdsverschil doet er niet zo toe.
( in sommige gevallen )
Ik moet er nog even achter komen of hij niet nog thuis woont, dat is voor mij echt not done. 14 jaar vind ik wel echt teveelquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Heb toen met een vrouw van 36 liggen rotzooienLeeftijdsverschil doet er niet zo toe.
( in sommige gevallen )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de 88 zijn IQ?quote:"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
Met die zin laat weissman zich verleiden door andere mannen.quote:
rotzooien en serieus daten is natuurlijk wel een verschilquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
( in sommige gevallen )
Dat is zeker waar.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
rotzooien en serieus daten is natuurlijk wel een verschil
Hey McFlurryquote:
Die grens is in deze reeks al lang overschreden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
rotzooien en serieus daten is natuurlijk wel een verschil
Dit filmpje.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:03 schreef Deezertje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)nd_aan_voldoen_.html En voor de befkoning hier: vanaf 1:55
Dat deed je toch al ?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ik had op mm 27e een 40 jarige vanantiescharrel![]()
Mag ik nou meedoen met de club?
Stond dat ook in je functiebeschrijving?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
( in sommige gevallen )
Wordt weer eens tijd dat ik naar Groningen ga zie ik.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:03 schreef Deezertje het volgende:
Niet zozeer de leeftijd.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:20 schreef Wolken het volgende:
[..]
En merk je helemaal niks van het leeftijdsverschil?
En ach, heb ook mannen gedate die ouder waren maar qua ontwikkeling toch nog een paar jaartjes achter lagen.
Zo had ik gisteren weer zo'n standaard match. Zeg ik, ik zap net weg omdat van de voetbalwedstrijdquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:12 schreef SunGym het volgende:
Als ik vrouwen op Paiq benader via het fototoernooi en vraag of ze willen chatten dan voegen sommige me wel toe als contact, zeggen 3 dagen niks en gooien me dan op de blocklist. WTF
Haha true. Maar accepteer dan gewoon helemaal nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zo had ik gisteren weer zo'n standaard match. Zeg ik, ik zap net weg omdat van de voetbalwedstrijd
omdat Barca dik aan het vlammen was, word ik er ook uitgeflikkerd.
Maar Paiq heeft wel veel vrouwen die het hoog in hun bol hebben. Niet veel van aantrekken.
Nou dat van dat hoog in de bol kan je wel zeggen inderdaad. Net ook weer zo n muts. Als ik r bij t stappen tegenkom zal ze wel weer op dr knietjes smeken of ik r wil doenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zo had ik gisteren weer zo'n standaard match. Zeg ik, ik zap net weg omdat van de voetbalwedstrijd
omdat Barca dik aan het vlammen was, word ik er ook uitgeflikkerd.
Maar Paiq heeft wel veel vrouwen die het hoog in hun bol hebben. Niet veel van aantrekken.
Ik herken het maar al te goed. Ik stuur zo nu en dan s een 'fotobewonderaar' een berichtje,quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:31 schreef SunGym het volgende:
[..]
Haha true. Maar accepteer dan gewoon helemaal niet
Dit is dan wel weer herkenbaarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Midden in een heel leuk gesprek over koetjes en kalfjes, patsboem, geblokkeerd...Like WTF.
Edit:
Of mensen die eerst heel leuk doen en hun interesse forceren en daarna niks meer van zich laten horen.
Join de Groningen meet in het 25+ ontmoetingstopicquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:07 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Wordt weer eens tijd dat ik naar Groningen ga zie ik.
Geen idee, nooit gehad. Mis ik er iets aan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit filmpje.ONS is blijkbaar nogal stoer.
Tja, ik denk dat je dan gewoon niet interessant genoeg was of iets. Of de vrouw in kwestie heeft gewoon enorm veel keus, dat kan ook. Gelukkig gaat het niet altijd zo. Ik heb morgen een date met iemand die ik na een fototoernooi een bericht gestuurd heb.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:12 schreef SunGym het volgende:
Als ik vrouwen op Paiq benader via het fototoernooi en vraag of ze willen chatten dan voegen sommige me wel toe als contact, zeggen 3 dagen niks en gooien me dan op de blocklist. WTF
De enige persoon waar ik ooit seks mee heb gehad heb ik nog steeds een relatie mee, dus geen idee.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:58 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, nooit gehad. Mis ik er iets aan?
Hosselbaas! Smooth like yats kan weer gebruikt wordenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:58 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, nooit gehad. Mis ik er iets aan?
[..]
Tja, ik denk dat je dan gewoon niet interessant genoeg was of iets. Of de vrouw in kwestie heeft gewoon enorm veel keus, dat kan ook. Gelukkig gaat het niet altijd zo. Ik heb morgen een date met iemand die ik na een fototoernooi een bericht gestuurd heb.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:59 schreef Chai het volgende:
[..]
De enige persoon waar ik ooit seks mee heb gehad heb ik nog steeds een relatie mee, dus geen idee.
We hadden gisteren toch besloten dat het smooth like art was?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hosselbaas! Smooth like yats kan weer gebruikt worden
Nee, dat heb jij beslotenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:11 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
We hadden gisteren toch besloten dat het smooth like art was?
Terecht toch? Jij bent immers smoothquote:
Ik ga jou forceren lees dwingen intresse in mij te tonen!quote:
Lang niet zo smooth als jijquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:58 schreef yats het volgende:
[..]
Terecht toch? Jij bent immers smooth
Ja maar, dat serial daten wil ik helemaal nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lang niet zo smooth als jijserialdater
Ik lees de hele tijd smooth like fart.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:11 schreef yats het volgende:
[..]
We hadden gisteren toch besloten dat het smooth like art was?
Je hebt ze er wel eens tussen zitten die je zomaar ontglippen jaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik lees de hele tijd smooth like fart.
En dan weet iedereen het.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je hebt ze er wel eens tussen zitten die je zomaar ontglippen ja
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:03 schreef Godshand het volgende:
Na 2 dagen niet Tinderen geswiped, maar levert geen nieuwe matches op ofzo
Ik denk dat ik hem ga verwijderen, ik installeer hem wel opnieuw in een wanhopige bui
Geneg(e)ert dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Is het ook geen jager.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:27 schreef yats het volgende:
[..]
Geneg(e)ert dusDeze grap is uiteraard wel SC approved natuurlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je verdient een keurmerk stickerA morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Deze idemquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ben gisteren geblokkeerd op Paiq door een gozer die me elke dag aansprak, en die ik uiteindelijk m'n nummer heb gegeven. Hij zag m'n profielfoto, laatste bericht was "Wow, op je profielfoto zie je er heel anders uit, sorry maar ik vind dat echt heel lelijk".
M'n profielfoto:
[ afbeelding ].
Steve and Larsonquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:18 schreef -Splash- het volgende:
Ah... dus zo gaat het op Tinder eraan toe..
http://www.dumpert.nl/med(...)_met_sasha_grey.html
Account deleten en opnieuw aanmaken wil nog wel 's werkenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:03 schreef Godshand het volgende:
Na 2 dagen niet Tinderen geswiped, maar levert geen nieuwe matches op ofzo
Ik denk dat ik hem ga verwijderen, ik installeer hem wel opnieuw in een wanhopige bui
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ben gisteren geblokkeerd op Paiq door een gozer die me elke dag aansprak, en die ik uiteindelijk m'n nummer heb gegeven. Hij zag m'n profielfoto, laatste bericht was "Wow, op je profielfoto zie je er heel anders uit, sorry maar ik vind dat echt heel lelijk".
M'n profielfoto:
[ afbeelding ].
Nee hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Account deleten en opnieuw aanmaken wil nog wel 's werken![]()
[..]![]()
Zou gevenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Mind you, ik lijk wel op die foto.
Nee hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Andere foto's of nieuwe foto's willen ook nog wel eens werken
Serieus ingaan op Faxiequote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dan vraag ik me af waar het fout gaat.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Serieus ingaan op Faxiedie neukt de ballen uit zijn broek joh
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Serieus ingaan op Faxiedie neukt de ballen uit zijn broek joh
Zal ik je dan maar weer unblocken?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:35 schreef clumsy_clown het volgende:
M'n profielfoto:
[ afbeelding ].
Weet je wel wat je er aan hebt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:03 schreef Wolken het volgende:
Wat voor een blinde maakt die matches op Paiq... Nu weer eentje van 26 met als interesses "seks" en "open relatie" en als vraag "wat vind je van een one night stand?" .
omg ben jij weer in de marktquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Mind you, ik lijk wel op die foto.
En jij bent een kloon van?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:07 schreef bolker het volgende:
omg ben jij weer in de markt
* bieding doet *
Ruilen met een match van mij van 35 die liever gisteren dan vandaag huisje, boompje, beestje wil?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:03 schreef Wolken het volgende:
Wat voor een blinde maakt die matches op Paiq... Nu weer eentje van 26 met als interesses "seks" en "open relatie" en als vraag "wat vind je van een one night stand?" .
Volgens mij is Wolken geen lesbo :pquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:28 schreef yats het volgende:
[..]
Ruilen met een match van mij van 35 die liever gisteren dan vandaag huisje, boompje, beestje wil?
Zit je wel gebakkenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:28 schreef yats het volgende:
[..]
Ruilen met een match van mij van 35 die liever gisteren dan vandaag huisje, boompje, beestje wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |