quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klinkt goed, dus je ondertitel wordt straks realiteit?
Verder: Mocht ze je dumpen dan zeg je gewoon: "geen kut zo nauw als je eigen klauw"
Je mag ook komen, dat weet je he.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 06:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat komt vanuit de meetgroep overwaaien, waar alles super leuk en gezellig is, je weet toch...
Merk je niks van tijdens het beffen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:41 schreef Fascination het volgende:
Hmm, vind Duitse meisjes vaak zo alternatief gekleed.
Aber das schmeckt nach Sauerkraut mein Freund.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Merk je niks van tijdens het beffen.
Ik zeg: doen!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Aber das schmeckt nach Sauerkraut mein Freund.
't Zijn alleen de oksels die ze niet scherenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Merk je niks van tijdens het beffen.
Ik zeg: doen!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Aber das schmeckt nach Sauerkraut mein Freund.
Wel een typische Fas opmerking dit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:41 schreef Fascination het volgende:
Hmm, vind Duitse meisjes vaak zo alternatief gekleed.
haha ik ben niet echt een helder licht hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nikkie, zou jij het licht in mijn duisternis willen zijn?
Jij en afkicken?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:29 schreef Godshand het volgende:
Ben even afkicken van Tinder. Dus sinds gister niet meer geswiped. Benieuwd of je dan hoger op die "stapel" komt en weer gezien wordt?
Hoezoquote:
ik al 2 weken geen enkele datingsitequote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:06 schreef -Splash- het volgende:
Ik heb Tinder al 6 dagen niet meer geopend... misschien gewoon verwijderen, ik vind het echt niet lekker werken. Niet echt lief tegen mijn matches ook...
Je hosselt op fok toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik al 2 weken geen enkele datingsite
ik hossel niks.. heb er namelijk geen tijd voor... iedereen hier woont te ver weg..quote:
tis net of ik mezelf hoor praten. .. jammer voor je!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:37 schreef rhubarbje het volgende:
Gisteren een tweede date gehad met iemand. Weer zo'n geval waarbij ik twijfelde. Ik moet dan gewoon niet nog eens afspreken, volgens mij is die twijfel nog nooit overgegaan in een 'yay'.
Hij wil mij vandaag al weer zien en ik had gisteren natuurlijk niet de ballen om te zeggen dat ik het niet meer zag zitten. Dus ik ga straks maar even een aardig berichtje in elkaar knutselen...
Leuke kerel wel trouwens. Maar niks 'spannends' aan of zo
Ik denk dat ik ook s twee dagen niks ga swipen. Misschien dat dat meer matches geeft.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:29 schreef Godshand het volgende:
Ben even afkicken van Tinder. Dus sinds gister niet meer geswiped. Benieuwd of je dan hoger op die "stapel" komt en weer gezien wordt?
Dat heb je zelf in de hand. Aquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:06 schreef -Splash- het volgende:
Ik heb Tinder al 6 dagen niet meer geopend... misschien gewoon verwijderen, ik vind het echt niet lekker werken. Niet echt lief tegen mijn matches ook...
Waar kom je vandaan dan ?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:35 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik hossel niks.. heb er namelijk geen tijd voor... iedereen hier woont te ver weg..
Woont hij te ver om het persoonlijk te zeggen ?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:37 schreef rhubarbje het volgende:
Gisteren een tweede date gehad met iemand. Weer zo'n geval waarbij ik twijfelde. Ik moet dan gewoon niet nog eens afspreken, volgens mij is die twijfel nog nooit overgegaan in een 'yay'.
Hij wil mij vandaag al weer zien en ik had gisteren natuurlijk niet de ballen om te zeggen dat ik het niet meer zag zitten. Dus ik ga straks maar even een aardig berichtje in elkaar knutselen...
Leuke kerel wel trouwens. Maar niks 'spannends' aan of zo
Als ik zie hoe serieus je steeds er mee bezig ben.quote:
Na 2 dates lijkt me een berichtje voor beide partijen de fijnste oplossing. Ongeacht de afstand.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Woont hij te ver om het persoonlijk te zeggen ?
Berichtjes vind ik altijd zo onpersoonlijk.
ik kom uit t oosten... twente...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook s twee dagen niks ga swipen. Misschien dat dat meer matches geeft.
[..]
Dat heb je zelf in de hand. A
[..]
Waar kom je vandaan dan ?
[..]
Woont hij te ver om het persoonlijk te zeggen ?
Berichtjes vind ik altijd zo onpersoonlijk.
mij ook. Hem weer op laten draven geeft alleen hoop en dan moet hij zich daarna ook nog een houding geven (en ik ook). Brrrrquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:53 schreef habitue het volgende:
[..]
Na 2 dates lijkt me een berichtje voor beide partijen de fijnste oplossing. Ongeacht de afstand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |