Dankje yatsquote:
Ze moeten toch iets claimen, aangezien die steden verder totaal niet interessant zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:50 schreef yats het volgende:
[..]
Zowel Nijmegen als Maastricht claimt onterecht de titel. Heerlen schijnt eerder geweest te zijn.
Schattigquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Okee, dus hamstermeisje was exit. Prima. Ik had in de tussentijd ook wat contact met een Duits meisje (via Tinder). Zij woont in dezelfde stad als ik. Nou, dat contact is dus leuker en leuker geworden en gisteren heb ik spontaan met haar gemeet. Het was geweldigSamen een avondwandeling gemaakt, geknuffeld, gezoend, bij mij thuis nog even op de bank gehangen en wat gedronken.
Toch wat voorzichtige kriebels hier
Nikkie, zou jij het licht in mijn duisternis willen zijn?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zeg brombeer niet zo negatief he
Yup ben ze op reis wel eens tegengekomen. Goed verzorgd en heel open. Overigens vinden ze het hilarisch als je NL praat. Ze verstaan het meestal zelfs wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dat hebben Duitse meisjes naar mijn ervaring vaker. Zijn heel netjes en sociaal. Ze zijn avontuurlijk aangelegd en tonen ook echt interesse in je als je met ze date. Wat een wereld van verschil met de
sommige Tinderdames hier, terwijl het 'gewoon' ons buurland is. Op zijden handschoentjes dragen deze vrouwenman man man, een passie dat je ervoor terugkrijgt waar je U tegen zegt.
Nein, Mann! Ganz geil, du Arschlog!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:23 schreef Craptacular het volgende:
Het enige dat een afknapper is, is als ze Duits praten.
Ach, weet je meteen hoe het gros van Nederland overkomt in het buitenland.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:23 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Yup ben ze op reis wel eens tegengekomen. Goed verzorgd en heel open. Overigens vinden ze het hilarisch als je NL praat. Ze verstaan het meestal zelfs wel.
Overigens mogen blonde Duitse meisjes van mij elke taal spreken die ze willen.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nein, Mann! Ganz geil, du Arschloch!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik wacht nog steeds op Eefje![]()
Eeef, wil je met mij op een moorkopeetdate?
Ik kan het wel aardig verstaan en redelijk spreken, alleen niet geheel foutloos, dat maakt het dat ze het schattig vinden als je het goed probeert te sprekenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:23 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Yup ben ze op reis wel eens tegengekomen. Goed verzorgd en heel open. Overigens vinden ze het hilarisch als je NL praat. Ze verstaan het meestal zelfs wel.
Echt hoorquote:
quote:
Krijg jij een hele moork-op?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik wacht nog steeds op Eefje![]()
Eeef, wil je met mij op een moorkopeetdate?
Ze kunnen ook gewoon delenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Krijg jij een hele moork-op?
Ik zit altijd vol halverwege
me too, liever schuimtaartquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hahaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is nòg luchtigerquote:
Dat had ik ook op jouw leeftijdquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
HahaJawel, niet zo heel lastig. En 't voordeel is, ik kom er geen grammetje van aan
[..]
Dat is nòg luchtigerHhahah
Slagroomtaartje
Appelpuntje ?!
OF mag ik een Groninger Mosterdsoepje voor je/ons maken?!
Yay!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Okee, dus hamstermeisje was exit. Prima. Ik had in de tussentijd ook wat contact met een Duits meisje (via Tinder). Zij woont in dezelfde stad als ik. Nou, dat contact is dus leuker en leuker geworden en gisteren heb ik spontaan met haar gemeet. Het was geweldigSamen een avondwandeling gemaakt, geknuffeld, gezoend, bij mij thuis nog even op de bank gehangen en wat gedronken.
Klinkt goed, dus je ondertitel wordt straks realiteitquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:55 schreef SonicVolcano het volgende:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klinkt goed, dus je ondertitel wordt straks realiteit?
Verder: Mocht ze je dumpen dan zeg je gewoon: "Voor jou 40-45 anderen..."
Klopt haha. Wel gek hoe dingen kunnen lopen somsquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Yay!Dat doet hamsterchick wel vergeten me dunkt.
Jij bent toch de Herman Finkers van deze reeks?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Herman Finkers? Da's wel een veel te grote eer hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Klopt haha. Wel gek hoe dingen kunnen lopen soms
[..]
Jij bent toch de Herman Finkers van deze reeks?
Wat betreft dat eerste: daar zou ik geen bezwaar tegen hebben
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verder: Mocht ze je dumpen dan zeg je gewoon: "geen kut zo nauw als je eigen klauw"
Je mag ook komen, dat weet je he.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 06:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat komt vanuit de meetgroep overwaaien, waar alles super leuk en gezellig is, je weet toch...
Merk je niks van tijdens het beffen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:41 schreef Fascination het volgende:
Hmm, vind Duitse meisjes vaak zo alternatief gekleed.
Aber das schmeckt nach Sauerkraut mein Freund.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Merk je niks van tijdens het beffen.
Ik zeg: doen!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Aber das schmeckt nach Sauerkraut mein Freund.
't Zijn alleen de oksels die ze niet scherenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Merk je niks van tijdens het beffen.
Ik zeg: doen!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Aber das schmeckt nach Sauerkraut mein Freund.
Wel een typische Fas opmerking dit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:41 schreef Fascination het volgende:
Hmm, vind Duitse meisjes vaak zo alternatief gekleed.
haha ik ben niet echt een helder licht hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nikkie, zou jij het licht in mijn duisternis willen zijn?
Jij en afkicken?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:29 schreef Godshand het volgende:
Ben even afkicken van Tinder. Dus sinds gister niet meer geswiped. Benieuwd of je dan hoger op die "stapel" komt en weer gezien wordt?
Hoezoquote:
ik al 2 weken geen enkele datingsitequote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:06 schreef -Splash- het volgende:
Ik heb Tinder al 6 dagen niet meer geopend... misschien gewoon verwijderen, ik vind het echt niet lekker werken. Niet echt lief tegen mijn matches ook...
Je hosselt op fok toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik al 2 weken geen enkele datingsite
ik hossel niks.. heb er namelijk geen tijd voor... iedereen hier woont te ver weg..quote:
tis net of ik mezelf hoor praten. .. jammer voor je!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:37 schreef rhubarbje het volgende:
Gisteren een tweede date gehad met iemand. Weer zo'n geval waarbij ik twijfelde. Ik moet dan gewoon niet nog eens afspreken, volgens mij is die twijfel nog nooit overgegaan in een 'yay'.
Hij wil mij vandaag al weer zien en ik had gisteren natuurlijk niet de ballen om te zeggen dat ik het niet meer zag zitten. Dus ik ga straks maar even een aardig berichtje in elkaar knutselen...
Leuke kerel wel trouwens. Maar niks 'spannends' aan of zo
Ik denk dat ik ook s twee dagen niks ga swipen. Misschien dat dat meer matches geeft.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:29 schreef Godshand het volgende:
Ben even afkicken van Tinder. Dus sinds gister niet meer geswiped. Benieuwd of je dan hoger op die "stapel" komt en weer gezien wordt?
Dat heb je zelf in de hand. Aquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:06 schreef -Splash- het volgende:
Ik heb Tinder al 6 dagen niet meer geopend... misschien gewoon verwijderen, ik vind het echt niet lekker werken. Niet echt lief tegen mijn matches ook...
Waar kom je vandaan dan ?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:35 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik hossel niks.. heb er namelijk geen tijd voor... iedereen hier woont te ver weg..
Woont hij te ver om het persoonlijk te zeggen ?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:37 schreef rhubarbje het volgende:
Gisteren een tweede date gehad met iemand. Weer zo'n geval waarbij ik twijfelde. Ik moet dan gewoon niet nog eens afspreken, volgens mij is die twijfel nog nooit overgegaan in een 'yay'.
Hij wil mij vandaag al weer zien en ik had gisteren natuurlijk niet de ballen om te zeggen dat ik het niet meer zag zitten. Dus ik ga straks maar even een aardig berichtje in elkaar knutselen...
Leuke kerel wel trouwens. Maar niks 'spannends' aan of zo
Als ik zie hoe serieus je steeds er mee bezig ben.quote:
Na 2 dates lijkt me een berichtje voor beide partijen de fijnste oplossing. Ongeacht de afstand.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Woont hij te ver om het persoonlijk te zeggen ?
Berichtjes vind ik altijd zo onpersoonlijk.
ik kom uit t oosten... twente...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook s twee dagen niks ga swipen. Misschien dat dat meer matches geeft.
[..]
Dat heb je zelf in de hand. A
[..]
Waar kom je vandaan dan ?
[..]
Woont hij te ver om het persoonlijk te zeggen ?
Berichtjes vind ik altijd zo onpersoonlijk.
mij ook. Hem weer op laten draven geeft alleen hoop en dan moet hij zich daarna ook nog een houding geven (en ik ook). Brrrrquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:53 schreef habitue het volgende:
[..]
Na 2 dates lijkt me een berichtje voor beide partijen de fijnste oplossing. Ongeacht de afstand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |