Yats wil toch wel?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
eerlijk?? Heb werkelijk geen idee. Wilde aandacht vd discussie afhalenmaar ik sluit niets uit. Heb ook echt geen idee hoe oud iemand hier is ofzo... denk er niet echt zo over na.
Ik doe niet aan meetsquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yats wil toch wel?
Of hebben jullie elkaar al gezien op een meet en bleek het niets te zijn?
Ow ik had nieteens door dat ik de laatste post had.quote:
ik date meestal niet met mensen die verder dan half uur bij mij vandaan wonen en uhmm yats eb ik hebben t erover gehad keer af te spreken masr niets als date.. en faxie???? Geen intentie getoond geloof ik.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yats wil toch wel?
Of hebben jullie elkaar al gezien op een meet en bleek het niets te zijn?
quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:36 schreef habitue het volgende:
[..]
Ow ik had nieteens door dat ik de laatste post had.
mogen wij dat zelf beslissen? ?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dude, doe die Nikkie nou maar uit vragen. Geloof ons maar. Komt helemaal goed.
Stuur fax even een DM danquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:36 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik date meestal niet met mensen die verder dan half uur bij mij vandaan wonen en uhmm yats eb ik hebben t erover gehad keer af te spreken masr niets als date.. en faxie???? Geen intentie getoond geloof ik.
Eh cue...Ik ben een paar weken terug nog op een meet geweest die uiteindelijk in jouw stad op een terrasje eindigde.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik je net op de Sinterklaas meet staan op misschien. Dus je zou wel willen
Echt heel goed van je!quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:33 schreef habitue het volgende:
[..]
Okok je hebt me overtuigd. Ik vind jou dom. Mijn gevoel zegt dat. Door al mijn ervaring hier met jou op dit forum. En let op dit is mijn mening he, GEEN feit. Dus misschien ben je wel heel slim.
Jazeker, er is ook al een verslagje van geweest. Ik heb 'm trouwens niet gehad maar gegeven.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:37 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Heb jij dat lesje tinder neuken nou al gehad dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
Bestaat er een ander soort seks dan epische seks?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:38 schreef clumsy_clown het volgende:
En dan epische seks. Op de tweede date. Yats blij, Nikkie een piemel in dr mond dus stil, iedereen blij.
Ja.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:39 schreef yats het volgende:
[..]
Bestaat er een ander soort seks dan epische seks?
Ja, behoorlijk ja. Episch slechte seks.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:39 schreef yats het volgende:
[..]
nopequote:Op maandag 20 oktober 2014 19:39 schreef El_Thijs het volgende:
Nikkie doet toch geen date met Brabanders?
Waar is je piemel-seks. Serieus, nu al?-seks. Pak een tondeuse, aap-seks. Waarom aai je m'n oren?-seks.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:39 schreef yats het volgende:
[..]
Nou dan.. "geen meet niet"quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:38 schreef yats het volgende:
[..]
Eh cue...Ik ben een paar weken terug nog op een meet geweest die uiteindelijk in jouw stad op een terrasje eindigde.
Ah, ik noem dat allemaal gewoon seks. Al zijn de gebeurtenissen tijdens die seks wellicht anders dan bij andere seks-sessies.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waar is je piemel-seks. Serieus, nu al?-seks. Pak een tondeuse, aap-seks. Waarom aai je m'n oren?-seks.
Teennagels zijn voelbaar-seks.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jazeker, er is ook al een verslagje van geweest. Ik heb 'm trouwens niet gehad maar gegeven.
Post #265Owja de "ik wil er eig geen niets mee (evt ook geen seks), behalve als ze makkelijk gaat oden en ik heb echt zin"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hij-spuugt-nu-al seks.
Doe-normaal-seks
Cry-me-a-river-seks
Je vergeet de normaal-doet-ie-het-altijd-seks.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hij-spuugt-nu-al seks.
Doe-normaal-seks
Cry-me-a-river-seks
" Hoewel, als ze erop aan zal dringen ik waarschijnlijk toch wel weer ja zegquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja de "ik wil er eig geen niets mee (evt ook geen seks), behalve als ze makkelijk gaat oden en ik heb echt zin"
quote:
Of de ' Dat-doet-ie-anders-nooit-hoor-quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je vergeet de normaal-doet-ie-het-altijd-seks.
Het gaat weer lekker inderdaad. Heb je niet date-verhaal zodat het weer over datingsites er datingervaringen gaat?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ja, deze reeks moet ook kapot. Immers. Zal ik er alvast een muziekje ingooien?
Mijn laatste date was alweer vorige week woensdag. Bij mij thuis. Seks gehad. That's about it. Die zondag ervoor had ik een shitdate, maar dat levert dan wel weer de betere verhalen op, ironisch genoeg.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:49 schreef yats het volgende:
[..]
Het gaat weer lekker inderdaad. Heb je niet date-verhaal zodat het weer over datingsites er datingervaringen gaat?
Tja, ik kan het topic niet echt met een ervaring opleuken op het moment. Er was wat gepland, maar helaas. Komen we toch weer bij jouw date uit.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mijn laatste date was alweer vorige week woensdag. Bij mij thuis. Seks gehad. That's about it. Die zondag ervoor had ik een shitdate, maar dat levert dan wel weer de betere verhalen op, ironisch genoeg.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jazeker, er is ook al een verslagje van geweest. Ik heb 'm trouwens niet gehad maar gegeven.
Post #265Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die valt wel onder de normaal-drink-ik-nooit-zoveel-op-een-date-seks.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je vergeet de normaal-doet-ie-het-altijd-seks.
Kreeg net alweer een voorstel tot een date op paiq, na daar weer eens even ingelogd te zijn. Maar ik weet het nog niet. Weer zo'n tyfuseind uit de buurt en daar ben ik wel een beetje klaar mee.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:53 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, ik kan het topic niet echt met een ervaring opleuken op het moment. Er was wat gepland, maar helaas. Komen we toch weer bij jouw date uit.
Waarom niet? Wat is een eind? Welke leeftijdscategorie heb je eigenlijk ingevoerd?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Kreeg net alweer een voorstel tot een date op paiq, na daar weer eens even ingelogd te zijn. Maar ik weet het nog niet. Weer zo'n tyfuseind uit de buurt en daar ben ik wel een beetje klaar mee.
1. Omdat ik er bovenal aartslui van word. Teveel aanbod, te weinig tijd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:29 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat is een eind? Welke leeftijdscategorie heb je eigenlijk ingevoerd?
Een uur valt best mee. Op die afstand woont mijn laatste date ook en ik heb dat er best voor over.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
1. Omdat ik er bovenal aartslui van word. Teveel aanbod, te weinig tijd.
2. Klein uurtje rijden schat ik zo.
3. 26-39
Die ja, dat zei ikquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
" Hoewel, als ze erop aan zal dringen ik waarschijnlijk toch wel weer ja zeg"
Dit dus![]()
Als je regelmatig dates hebt op afstand, snap ik wel dat je er een beetje klaar mee bent op den duurquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:46 schreef yats het volgende:
[..]
Een uur valt best mee. Op die afstand woont mijn laatste date ook en ik heb dat er best voor over.
jawel! Gewoon de laatste trein naar hem toe pakken en zoquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn god. Een uur! Ik heb al geen zin meer als ik er aan denk
Het zou echt iets worden... Kun je nooit eens spontaan na je avondplanning langs waaien oid. Brrrr.
* DancingPhoebe is te lui voor romantiek
Het was in ieder geval leukquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nou, je brouwde iets leuks, maar het kwam 5/10 in de buurt
Was het ookquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het was in ieder geval leuk![]()
En conclusie kwam op hetzelfde neer
Nou als ik om een uur of 10 klaar ben met mn dinkies, dan stap ik rustig nog even op de fiets naar iemand in de stad, maar dan ga ik no fucking way meer een uur onderweg, als mijn wekker de volgende ochtend gewoon weer gaat. En dan ook nog een fucking half uur eerder omdat ik ws verder van mijn werk af zit.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jawel! Gewoon de laatste trein naar hem toe pakken en zo
ik heb geen werk, dat helpt enormquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou als ik om een uur of 10 klaar ben met mn dinkies, dan stap ik rustig nog even op de fiets naar iemand in de stad, maar dan ga ik no fucking way meer een uur onderweg, als mijn wekker de volgende ochtend gewoon weer gaat. En dan ook nog een fucking half uur eerder omdat ik ws verder van mijn werk af zit.
Oh meid! De leven!quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb geen werk, dat helpt enorm
Ik moet helemaal niks, vlegel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:26 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Het*. En ja dan moet je het maar doen met them boys in je eigen omgeving
Jammer dit.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks, vlegel.
Wat hebben ze voorgesteld dan? En leuk tochquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:48 schreef Wolken het volgende:
Oke, binnenkort misschien mijn eerste Piaq date. 2 leuke kerels waarbij de een wel 6 jaar jonger is. Maar misschien bevalt het wel en wil ik nooit meer iemand van mijn eigen leeftijd. Nu nog even de ballen vinden om in te gaan in hun voorstellen.....
Ik ben het nog een beetje af aan het houden omdat ik 6 kleuren stront schijt voor mijn eerste internet date. Maar misschien moet ik het maar gewoon eens doen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat hebben ze voorgesteld dan? En leuk toch
Gewoon doen, kan alleen maar gezellig wordenquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:59 schreef Wolken het volgende:
[..]
Ik ben het nog een beetje af aan het houden omdat ik 6 kleuren stront schijt voor mijn eerste internet date. Maar misschien moet ik het maar gewoon eens doen.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Gewoon doen, kan alleen maar gezellig worden
Ik woon juist niet in een gat, oudste stad van Nederland... Maar op een of andere manier komen alle dames die ik ontmoet ergens ver uit de Achterhoek... Dat bedoelde ik dus met studentenstad wonen: leuk, maar de meeste gaan in het weekend naar huis en dat is dan ook meteen aan de andere kant van 't land.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:00 schreef dasorakel het volgende:
Wtf, in wat voor gat leef jij dan Deezertje?
Ja ik scheer alles over één kam, niet topografisch verantwoordquote:
Maastricht of nijmegen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik woon juist niet in een gat, oudste stad van Nederland... Maar op een of andere manier komen alle dames die ik ontmoet ergens ver uit de Achterhoek... Dat bedoelde ik dus met studentenstad wonen: leuk, maar de meeste gaan in het weekend naar huis en dat is dan ook meteen aan de andere kant van 't land.
Heb zelf de range op 25km staan maar andere meiden blijkbaar hoger waardoor ze mij matchen.
Nijmegen dus, is oudste stad.quote:
Dat komt vanuit de meetgroep overwaaien, waar alles super leuk en gezellig is, je weet toch...quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]wat is dit voor super positief gedoe
Een date kan ook enorm tegen vallen, saai, vervelend en zonde van je tijd zijn als het een half tamme blijkt te zijn die je aan het date bent.
Wat helaas niet waar is, maar dat hebben ze in Nijmegen nog niet door...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 03:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nijmegen dus, is oudste stad.
Novo Magnus
zeg brombeer niet zo negatief hequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 06:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat komt vanuit de meetgroep overwaaien, waar alles super leuk en gezellig is, je weet toch...
er zijn nog steeds discussies over dus denk vraag t ffquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 03:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nijmegen dus, is oudste stad.
Novo Magnus
Zo goed volg ik dit topic dan ook weer niet (meer). Maar dan ligt dat toch echt aan hem zelf.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Uit eerdere berichten begreep ik dat ze daar niet erg happig op zijn...
Zowel Nijmegen als Maastricht claimt onterecht de titel. Heerlen schijnt eerder geweest te zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:49 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
er zijn nog steeds discussies over dus denk vraag t ff
waarom?? Ik wil bij niemand de eerste date bij hem of mij thuis afspreken.. altijd in een drukke omgeving.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:49 schreef yats het volgende:
[..]
Zo goed volg ik dit topic dan ook weer niet (meer). Maar dan ligt dat toch echt aan hem zelf.
maak t ff nog lastiger...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:50 schreef yats het volgende:
[..]
Zowel Nijmegen als Maastricht claimt onterecht de titel. Heerlen schijnt eerder geweest te zijn.
Beter wat positiefs dan al dat negatieve geneuzelquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]wat is dit voor super positief gedoe
Een date kan ook enorm tegen vallen, saai, vervelend en zonde van je tijd zijn als het een half tamme blijkt te zijn die je aan het date bent.
Dat doe ik meestal ook, al maak ik soms een uitzondering. Gewoon lekker op een terrasje kijken of er überhaupt basis is voor iets. Maar dat kan deezertje ook in zijn thuisstad, dus daarom snap ik zijn probleem niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:52 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
waarom?? Ik wil bij niemand de eerste date bij hem of mij thuis afspreken.. altijd in een drukke omgeving.
Valt wel mee toch?quote:
Duitsequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Okee, dus hamstermeisje was exit. Prima. Ik had in de tussentijd ook wat contact met een Duits meisje (via Tinder). Zij woont in dezelfde stad als ik. Nou, dat contact is dus leuker en leuker geworden en gisteren heb ik spontaan met haar gemeet. Het was geweldigSamen een avondwandeling gemaakt, geknuffeld, gezoend, bij mij thuis nog even op de bank gehangen en wat gedronken.
Toch wat voorzichtige kriebels hier
aaah wat cute!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Okee, dus hamstermeisje was exit. Prima. Ik had in de tussentijd ook wat contact met een Duits meisje (via Tinder). Zij woont in dezelfde stad als ik. Nou, dat contact is dus leuker en leuker geworden en gisteren heb ik spontaan met haar gemeet. Het was geweldigSamen een avondwandeling gemaakt, geknuffeld, gezoend, bij mij thuis nog even op de bank gehangen en wat gedronken.
Oh nice ! Leuk man ! Dat heb ik hier in het noorden ook. Heb ook 's met een Duits meisje afgesproken. Echt super leuk. Wel een delicate dame zeg, maar wel een hoge wauw-factor.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Nee haha. Wel een mooie naam heeft ze.quote:
Haha. Ze vond me via de app al heel leuk en andersom en ben echt blij dat ik gisteren besloten heb dat te doen. Was echt zo 'Okay, enough, I want to meet you...now!'quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh nice ! Leuk man ! Dat heb ik hier in het noorden ook. Heb ook 's met een Duits meisje afgesproken. Echt super leuk. Wel een delicate dame zeg, maar wel een hoge wauw-factor.
Klinkt goed! Studente?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nee haha. Wel een mooie naam heeft ze.
[..]
Haha. Ze vond me via de app al heel leuk en andersom en ben echt blij dat ik gisteren besloten heb dat te doen. Was echt zo 'Okay, enough, I want to meet you...now!'
[..]
Thanks!
Ja ik herken dat wel. Ze is echt supervriendelijk en gewoon heel schattig. Daarnaast heeft ze een mooi Engels accent, omdat ze in Australië gewoond heeft. Dus van dat Duitse taaltje hoor je bijna niks
Ja. Ze blijft hier sowieso 4 jaarquote:
Als ik had gezegd dat ze van Paiq was, dan had ik wel het groene licht gekregen zeker?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:15 schreef Weissman het volgende:
Kan het Tinder topic weer niet open ofzo
Leuk manquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Klinkt goed gozer!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |