Als je regelmatig dates hebt op afstand, snap ik wel dat je er een beetje klaar mee bent op den duurquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:46 schreef yats het volgende:
[..]
Een uur valt best mee. Op die afstand woont mijn laatste date ook en ik heb dat er best voor over.
jawel! Gewoon de laatste trein naar hem toe pakken en zoquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn god. Een uur! Ik heb al geen zin meer als ik er aan denk
Het zou echt iets worden... Kun je nooit eens spontaan na je avondplanning langs waaien oid. Brrrr.
* DancingPhoebe is te lui voor romantiek
Het was in ieder geval leukquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nou, je brouwde iets leuks, maar het kwam 5/10 in de buurt
Was het ookquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het was in ieder geval leuk![]()
En conclusie kwam op hetzelfde neer
Nou als ik om een uur of 10 klaar ben met mn dinkies, dan stap ik rustig nog even op de fiets naar iemand in de stad, maar dan ga ik no fucking way meer een uur onderweg, als mijn wekker de volgende ochtend gewoon weer gaat. En dan ook nog een fucking half uur eerder omdat ik ws verder van mijn werk af zit.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jawel! Gewoon de laatste trein naar hem toe pakken en zo
ik heb geen werk, dat helpt enormquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou als ik om een uur of 10 klaar ben met mn dinkies, dan stap ik rustig nog even op de fiets naar iemand in de stad, maar dan ga ik no fucking way meer een uur onderweg, als mijn wekker de volgende ochtend gewoon weer gaat. En dan ook nog een fucking half uur eerder omdat ik ws verder van mijn werk af zit.
Oh meid! De leven!quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb geen werk, dat helpt enorm
Ik moet helemaal niks, vlegel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:26 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Het*. En ja dan moet je het maar doen met them boys in je eigen omgeving
Jammer dit.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks, vlegel.
Wat hebben ze voorgesteld dan? En leuk tochquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:48 schreef Wolken het volgende:
Oke, binnenkort misschien mijn eerste Piaq date. 2 leuke kerels waarbij de een wel 6 jaar jonger is. Maar misschien bevalt het wel en wil ik nooit meer iemand van mijn eigen leeftijd. Nu nog even de ballen vinden om in te gaan in hun voorstellen.....
Ik ben het nog een beetje af aan het houden omdat ik 6 kleuren stront schijt voor mijn eerste internet date. Maar misschien moet ik het maar gewoon eens doen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat hebben ze voorgesteld dan? En leuk toch
Gewoon doen, kan alleen maar gezellig wordenquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:59 schreef Wolken het volgende:
[..]
Ik ben het nog een beetje af aan het houden omdat ik 6 kleuren stront schijt voor mijn eerste internet date. Maar misschien moet ik het maar gewoon eens doen.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Gewoon doen, kan alleen maar gezellig worden
Ik woon juist niet in een gat, oudste stad van Nederland... Maar op een of andere manier komen alle dames die ik ontmoet ergens ver uit de Achterhoek... Dat bedoelde ik dus met studentenstad wonen: leuk, maar de meeste gaan in het weekend naar huis en dat is dan ook meteen aan de andere kant van 't land.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:00 schreef dasorakel het volgende:
Wtf, in wat voor gat leef jij dan Deezertje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |