Maastricht of nijmegen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik woon juist niet in een gat, oudste stad van Nederland... Maar op een of andere manier komen alle dames die ik ontmoet ergens ver uit de Achterhoek... Dat bedoelde ik dus met studentenstad wonen: leuk, maar de meeste gaan in het weekend naar huis en dat is dan ook meteen aan de andere kant van 't land.
Heb zelf de range op 25km staan maar andere meiden blijkbaar hoger waardoor ze mij matchen.
Nijmegen dus, is oudste stad.quote:
Dat komt vanuit de meetgroep overwaaien, waar alles super leuk en gezellig is, je weet toch...quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]wat is dit voor super positief gedoe
Een date kan ook enorm tegen vallen, saai, vervelend en zonde van je tijd zijn als het een half tamme blijkt te zijn die je aan het date bent.
Wat helaas niet waar is, maar dat hebben ze in Nijmegen nog niet door...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 03:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nijmegen dus, is oudste stad.
Novo Magnus
zeg brombeer niet zo negatief hequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 06:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat komt vanuit de meetgroep overwaaien, waar alles super leuk en gezellig is, je weet toch...
er zijn nog steeds discussies over dus denk vraag t ffquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 03:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nijmegen dus, is oudste stad.
Novo Magnus
Zo goed volg ik dit topic dan ook weer niet (meer). Maar dan ligt dat toch echt aan hem zelf.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Uit eerdere berichten begreep ik dat ze daar niet erg happig op zijn...
Zowel Nijmegen als Maastricht claimt onterecht de titel. Heerlen schijnt eerder geweest te zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:49 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
er zijn nog steeds discussies over dus denk vraag t ff
waarom?? Ik wil bij niemand de eerste date bij hem of mij thuis afspreken.. altijd in een drukke omgeving.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:49 schreef yats het volgende:
[..]
Zo goed volg ik dit topic dan ook weer niet (meer). Maar dan ligt dat toch echt aan hem zelf.
maak t ff nog lastiger...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:50 schreef yats het volgende:
[..]
Zowel Nijmegen als Maastricht claimt onterecht de titel. Heerlen schijnt eerder geweest te zijn.
Beter wat positiefs dan al dat negatieve geneuzelquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]wat is dit voor super positief gedoe
Een date kan ook enorm tegen vallen, saai, vervelend en zonde van je tijd zijn als het een half tamme blijkt te zijn die je aan het date bent.
Dat doe ik meestal ook, al maak ik soms een uitzondering. Gewoon lekker op een terrasje kijken of er überhaupt basis is voor iets. Maar dat kan deezertje ook in zijn thuisstad, dus daarom snap ik zijn probleem niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:52 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
waarom?? Ik wil bij niemand de eerste date bij hem of mij thuis afspreken.. altijd in een drukke omgeving.
Valt wel mee toch?quote:
Duitsequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Okee, dus hamstermeisje was exit. Prima. Ik had in de tussentijd ook wat contact met een Duits meisje (via Tinder). Zij woont in dezelfde stad als ik. Nou, dat contact is dus leuker en leuker geworden en gisteren heb ik spontaan met haar gemeet. Het was geweldigSamen een avondwandeling gemaakt, geknuffeld, gezoend, bij mij thuis nog even op de bank gehangen en wat gedronken.
Toch wat voorzichtige kriebels hier
aaah wat cute!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Okee, dus hamstermeisje was exit. Prima. Ik had in de tussentijd ook wat contact met een Duits meisje (via Tinder). Zij woont in dezelfde stad als ik. Nou, dat contact is dus leuker en leuker geworden en gisteren heb ik spontaan met haar gemeet. Het was geweldigSamen een avondwandeling gemaakt, geknuffeld, gezoend, bij mij thuis nog even op de bank gehangen en wat gedronken.
Oh nice ! Leuk man ! Dat heb ik hier in het noorden ook. Heb ook 's met een Duits meisje afgesproken. Echt super leuk. Wel een delicate dame zeg, maar wel een hoge wauw-factor.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Nee haha. Wel een mooie naam heeft ze.quote:
Haha. Ze vond me via de app al heel leuk en andersom en ben echt blij dat ik gisteren besloten heb dat te doen. Was echt zo 'Okay, enough, I want to meet you...now!'quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh nice ! Leuk man ! Dat heb ik hier in het noorden ook. Heb ook 's met een Duits meisje afgesproken. Echt super leuk. Wel een delicate dame zeg, maar wel een hoge wauw-factor.
Klinkt goed! Studente?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nee haha. Wel een mooie naam heeft ze.
[..]
Haha. Ze vond me via de app al heel leuk en andersom en ben echt blij dat ik gisteren besloten heb dat te doen. Was echt zo 'Okay, enough, I want to meet you...now!'
[..]
Thanks!
Ja ik herken dat wel. Ze is echt supervriendelijk en gewoon heel schattig. Daarnaast heeft ze een mooi Engels accent, omdat ze in Australië gewoond heeft. Dus van dat Duitse taaltje hoor je bijna niks
Ja. Ze blijft hier sowieso 4 jaarquote:
Als ik had gezegd dat ze van Paiq was, dan had ik wel het groene licht gekregen zeker?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:15 schreef Weissman het volgende:
Kan het Tinder topic weer niet open ofzo
Leuk manquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Klinkt goed gozer!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:55 schreef SonicVolcano het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |