Nou, hoe zorg jij daar dan voor, Casanova?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja, dat is daten hé. Je moet gewoon zorgen dat er meteen een klik is bij de eerste date zodat de ander geen behoefte meer heeft aan Tinder en andere sites...
ik snap nog steeds niet hoe dit, vooral in combinatie met een duidelijke afwijzing van haar, vrouwen onduidelijk maaktquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:23 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Haha, ja dat idee had ik ook al.
De x voor de vakantie dat we hadden afgesproken was het al een beetje *anders* we zaten niet meer bij elkaar op schoot en praatte niet zo veel.
En de dag dat ze terug was van vakantie (dus voordat ze mij melde dat ik gefriendzoned was) wilde ik d`r zoenen en dat werd heel leuk weggewuift (Ze draaide simpelweg d`r hoofd) En er hing al de hele dag een spanning, alsof ik wist dat er wat aan zat te komen
Vrouwen zijn ook wispelturig.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet hoe dit, vooral in combinatie met een duidelijke afwijzing van haar, vrouwen onduidelijk maakt
Ik word een beetje moe van mannen die dat maar roepen als vrouwen iets doen waar ze het niet mee eens zijn. Dat is namelijk totaal iets anders
Zo volwassen en wijs kom je anders niet over hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb Blendr er af gegooid. Is hetzelfde als Hot or Not, dubbele notificatie voor ontvangen berichten. Schijt irritant is dat. En wat ik al eerder vermeld heb, het stikt er van de kindertjes. Gisteren opeens een melding weer een match/connectie te hebben, kijk ik op het profiel: " Ik ben 13 en zoek een leuk vriendje " Ik had bij wijze van spreken haar vader kunnen zijn
Wat ik jou misdaan heb weet ik niet, maar je begint nu wel een beetje vervelend te worden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zo volwassen en wijs kom je anders niet over hoorMr. Bef-professor
Misschien laat je hem wel lekker op jou klimmen aan het eind van de datequote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Volgende week weer eens een date, met een kliminstructeur. Werd wel weer tijd.
Nothing personal kid, ik kraak hier iedereen afquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wat ik jou misdaan heb weet ik niet, maar je begint nu wel een beetje vervelend te worden.
Laat die beledigingen maar gewoon voor je als je niks inhoudelijk te melden hebt aan me.
Goed bezig!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Volgende week weer eens een date, met een kliminstructeur. Werd wel weer tijd.
Hihiquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Misschien laat je hem wel lekker op jou klimmen aan het eind van de date
Het is wel duidelijk, maar de keer dáár voor hebben we nog heel erg intiem contact gehad, dus het is zonder enige aanleiding van haar kant opeens heel erg naja ehh awkward geworden..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet hoe dit, vooral in combinatie met een duidelijke afwijzing van haar, vrouwen onduidelijk maakt
Ik word een beetje moe van mannen die dat maar roepen als vrouwen iets doen waar ze het niet mee eens zijn. Dat is namelijk totaal iets anders
In Groningen lopen erg mooie studentes rondquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:03 schreef Deezertje het volgende:
Er is nog hoop voor een ONS in Groningen...
http://www.dumpert.nl/med(...)nd_aan_voldoen_.html En voor de befkoning hier: vanaf 1:55
het is toch gewoon duidelijkquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:31 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk,
dan denk ik, geef mij even fatsoenlijk duidelijkheid..
Valt hij onder de eerste of onder de 2e categorie is dan bij deze natuurlijk de vraag...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:07 schreef Wolken het volgende:
Volgende week denk ik een drankje doen met de Paiq match. Tot nu toe lijkt het me wel een leuke kerel al moet ik nog ff aan de leeftijd wennen.
Ik had aangegeven dat ik niks heb met mannen die al kinderen hebben en met mannen onder de 30 en met beide krijg ik redelijk wat matches.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:25 schreef Wolken het volgende:
De tweede. Hij is 6 jaar jonger dan dat ik ben.
Toyboyquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:25 schreef Wolken het volgende:
hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:25 schreef Wolken het volgende:
Ik ben zelf 32.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toyboy
Hangt een beetje van de leeftijden af waar we het over hebben.
Dan hoeft het al helemaal niet uit te maken, allebei werken jullie waarschijnlijk gewoon en zijn uit huis.quote:
En merk je helemaal niks van het leeftijdsverschil?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:01 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Dan hoeft het al helemaal niet uit te maken, allebei werken jullie waarschijnlijk gewoon en zijn uit huis.
Ik date nu met een vrouw die 6 jaar ouder is, en het word nu wel serieus. Ik ben 21.
Dat kan je lastig zeggen, verschilt per persoon.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:20 schreef Wolken het volgende:
[..]
En merk je helemaal niks van het leeftijdsverschil?
En ach, heb ook mannen gedate die ouder waren maar qua ontwikkeling toch nog een paar jaartjes achter lagen.
Dacht dat jij 17 ofzo wasquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ach, op mijn 22ste had ik een baantje in een recreatieteam op een camping.
Heb toen met een vrouw van 36 liggen rotzooienLeeftijdsverschil doet er niet zo toe.
( in sommige gevallen )
Ik moet er nog even achter komen of hij niet nog thuis woont, dat is voor mij echt not done. 14 jaar vind ik wel echt teveelquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Heb toen met een vrouw van 36 liggen rotzooienLeeftijdsverschil doet er niet zo toe.
( in sommige gevallen )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de 88 zijn IQ?quote:"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
Met die zin laat weissman zich verleiden door andere mannen.quote:
rotzooien en serieus daten is natuurlijk wel een verschilquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
( in sommige gevallen )
Dat is zeker waar.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
rotzooien en serieus daten is natuurlijk wel een verschil
Hey McFlurryquote:
Die grens is in deze reeks al lang overschreden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
rotzooien en serieus daten is natuurlijk wel een verschil
Dit filmpje.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:03 schreef Deezertje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)nd_aan_voldoen_.html En voor de befkoning hier: vanaf 1:55
Dat deed je toch al ?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ik had op mm 27e een 40 jarige vanantiescharrel![]()
Mag ik nou meedoen met de club?
Stond dat ook in je functiebeschrijving?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
( in sommige gevallen )
Wordt weer eens tijd dat ik naar Groningen ga zie ik.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:03 schreef Deezertje het volgende:
Niet zozeer de leeftijd.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:20 schreef Wolken het volgende:
[..]
En merk je helemaal niks van het leeftijdsverschil?
En ach, heb ook mannen gedate die ouder waren maar qua ontwikkeling toch nog een paar jaartjes achter lagen.
Zo had ik gisteren weer zo'n standaard match. Zeg ik, ik zap net weg omdat van de voetbalwedstrijdquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:12 schreef SunGym het volgende:
Als ik vrouwen op Paiq benader via het fototoernooi en vraag of ze willen chatten dan voegen sommige me wel toe als contact, zeggen 3 dagen niks en gooien me dan op de blocklist. WTF
Haha true. Maar accepteer dan gewoon helemaal nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zo had ik gisteren weer zo'n standaard match. Zeg ik, ik zap net weg omdat van de voetbalwedstrijd
omdat Barca dik aan het vlammen was, word ik er ook uitgeflikkerd.
Maar Paiq heeft wel veel vrouwen die het hoog in hun bol hebben. Niet veel van aantrekken.
Nou dat van dat hoog in de bol kan je wel zeggen inderdaad. Net ook weer zo n muts. Als ik r bij t stappen tegenkom zal ze wel weer op dr knietjes smeken of ik r wil doenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zo had ik gisteren weer zo'n standaard match. Zeg ik, ik zap net weg omdat van de voetbalwedstrijd
omdat Barca dik aan het vlammen was, word ik er ook uitgeflikkerd.
Maar Paiq heeft wel veel vrouwen die het hoog in hun bol hebben. Niet veel van aantrekken.
Ik herken het maar al te goed. Ik stuur zo nu en dan s een 'fotobewonderaar' een berichtje,quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:31 schreef SunGym het volgende:
[..]
Haha true. Maar accepteer dan gewoon helemaal niet
Dit is dan wel weer herkenbaarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Midden in een heel leuk gesprek over koetjes en kalfjes, patsboem, geblokkeerd...Like WTF.
Edit:
Of mensen die eerst heel leuk doen en hun interesse forceren en daarna niks meer van zich laten horen.
Join de Groningen meet in het 25+ ontmoetingstopicquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:07 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Wordt weer eens tijd dat ik naar Groningen ga zie ik.
Geen idee, nooit gehad. Mis ik er iets aan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit filmpje.ONS is blijkbaar nogal stoer.
Tja, ik denk dat je dan gewoon niet interessant genoeg was of iets. Of de vrouw in kwestie heeft gewoon enorm veel keus, dat kan ook. Gelukkig gaat het niet altijd zo. Ik heb morgen een date met iemand die ik na een fototoernooi een bericht gestuurd heb.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:12 schreef SunGym het volgende:
Als ik vrouwen op Paiq benader via het fototoernooi en vraag of ze willen chatten dan voegen sommige me wel toe als contact, zeggen 3 dagen niks en gooien me dan op de blocklist. WTF
De enige persoon waar ik ooit seks mee heb gehad heb ik nog steeds een relatie mee, dus geen idee.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:58 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, nooit gehad. Mis ik er iets aan?
Hosselbaas! Smooth like yats kan weer gebruikt wordenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:58 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, nooit gehad. Mis ik er iets aan?
[..]
Tja, ik denk dat je dan gewoon niet interessant genoeg was of iets. Of de vrouw in kwestie heeft gewoon enorm veel keus, dat kan ook. Gelukkig gaat het niet altijd zo. Ik heb morgen een date met iemand die ik na een fototoernooi een bericht gestuurd heb.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:59 schreef Chai het volgende:
[..]
De enige persoon waar ik ooit seks mee heb gehad heb ik nog steeds een relatie mee, dus geen idee.
We hadden gisteren toch besloten dat het smooth like art was?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hosselbaas! Smooth like yats kan weer gebruikt worden
Nee, dat heb jij beslotenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:11 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
We hadden gisteren toch besloten dat het smooth like art was?
Terecht toch? Jij bent immers smoothquote:
Ik ga jou forceren lees dwingen intresse in mij te tonen!quote:
Lang niet zo smooth als jijquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:58 schreef yats het volgende:
[..]
Terecht toch? Jij bent immers smooth
Ja maar, dat serial daten wil ik helemaal nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lang niet zo smooth als jijserialdater
Ik lees de hele tijd smooth like fart.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:11 schreef yats het volgende:
[..]
We hadden gisteren toch besloten dat het smooth like art was?
Je hebt ze er wel eens tussen zitten die je zomaar ontglippen jaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik lees de hele tijd smooth like fart.
En dan weet iedereen het.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je hebt ze er wel eens tussen zitten die je zomaar ontglippen ja
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:03 schreef Godshand het volgende:
Na 2 dagen niet Tinderen geswiped, maar levert geen nieuwe matches op ofzo
Ik denk dat ik hem ga verwijderen, ik installeer hem wel opnieuw in een wanhopige bui
Geneg(e)ert dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Is het ook geen jager.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:27 schreef yats het volgende:
[..]
Geneg(e)ert dusDeze grap is uiteraard wel SC approved natuurlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je verdient een keurmerk stickerA morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Deze idemquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ben gisteren geblokkeerd op Paiq door een gozer die me elke dag aansprak, en die ik uiteindelijk m'n nummer heb gegeven. Hij zag m'n profielfoto, laatste bericht was "Wow, op je profielfoto zie je er heel anders uit, sorry maar ik vind dat echt heel lelijk".
M'n profielfoto:
[ afbeelding ].
Steve and Larsonquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:18 schreef -Splash- het volgende:
Ah... dus zo gaat het op Tinder eraan toe..
http://www.dumpert.nl/med(...)_met_sasha_grey.html
Account deleten en opnieuw aanmaken wil nog wel 's werkenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:03 schreef Godshand het volgende:
Na 2 dagen niet Tinderen geswiped, maar levert geen nieuwe matches op ofzo
Ik denk dat ik hem ga verwijderen, ik installeer hem wel opnieuw in een wanhopige bui
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ben gisteren geblokkeerd op Paiq door een gozer die me elke dag aansprak, en die ik uiteindelijk m'n nummer heb gegeven. Hij zag m'n profielfoto, laatste bericht was "Wow, op je profielfoto zie je er heel anders uit, sorry maar ik vind dat echt heel lelijk".
M'n profielfoto:
[ afbeelding ].
Nee hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Account deleten en opnieuw aanmaken wil nog wel 's werken![]()
[..]![]()
Zou gevenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Mind you, ik lijk wel op die foto.
Nee hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Andere foto's of nieuwe foto's willen ook nog wel eens werken
Serieus ingaan op Faxiequote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dan vraag ik me af waar het fout gaat.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Serieus ingaan op Faxiedie neukt de ballen uit zijn broek joh
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Serieus ingaan op Faxiedie neukt de ballen uit zijn broek joh
Zal ik je dan maar weer unblocken?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:35 schreef clumsy_clown het volgende:
M'n profielfoto:
[ afbeelding ].
Weet je wel wat je er aan hebt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:03 schreef Wolken het volgende:
Wat voor een blinde maakt die matches op Paiq... Nu weer eentje van 26 met als interesses "seks" en "open relatie" en als vraag "wat vind je van een one night stand?" .
omg ben jij weer in de marktquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Mind you, ik lijk wel op die foto.
En jij bent een kloon van?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:07 schreef bolker het volgende:
omg ben jij weer in de markt
* bieding doet *
Ruilen met een match van mij van 35 die liever gisteren dan vandaag huisje, boompje, beestje wil?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:03 schreef Wolken het volgende:
Wat voor een blinde maakt die matches op Paiq... Nu weer eentje van 26 met als interesses "seks" en "open relatie" en als vraag "wat vind je van een one night stand?" .
Volgens mij is Wolken geen lesbo :pquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:28 schreef yats het volgende:
[..]
Ruilen met een match van mij van 35 die liever gisteren dan vandaag huisje, boompje, beestje wil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |