Haha true. Maar accepteer dan gewoon helemaal nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zo had ik gisteren weer zo'n standaard match. Zeg ik, ik zap net weg omdat van de voetbalwedstrijd
omdat Barca dik aan het vlammen was, word ik er ook uitgeflikkerd.
Maar Paiq heeft wel veel vrouwen die het hoog in hun bol hebben. Niet veel van aantrekken.
Nou dat van dat hoog in de bol kan je wel zeggen inderdaad. Net ook weer zo n muts. Als ik r bij t stappen tegenkom zal ze wel weer op dr knietjes smeken of ik r wil doenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zo had ik gisteren weer zo'n standaard match. Zeg ik, ik zap net weg omdat van de voetbalwedstrijd
omdat Barca dik aan het vlammen was, word ik er ook uitgeflikkerd.
Maar Paiq heeft wel veel vrouwen die het hoog in hun bol hebben. Niet veel van aantrekken.
Ik herken het maar al te goed. Ik stuur zo nu en dan s een 'fotobewonderaar' een berichtje,quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:31 schreef SunGym het volgende:
[..]
Haha true. Maar accepteer dan gewoon helemaal niet
Dit is dan wel weer herkenbaarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Midden in een heel leuk gesprek over koetjes en kalfjes, patsboem, geblokkeerd...Like WTF.
Edit:
Of mensen die eerst heel leuk doen en hun interesse forceren en daarna niks meer van zich laten horen.
Join de Groningen meet in het 25+ ontmoetingstopicquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:07 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Wordt weer eens tijd dat ik naar Groningen ga zie ik.
Geen idee, nooit gehad. Mis ik er iets aan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit filmpje.ONS is blijkbaar nogal stoer.
Tja, ik denk dat je dan gewoon niet interessant genoeg was of iets. Of de vrouw in kwestie heeft gewoon enorm veel keus, dat kan ook. Gelukkig gaat het niet altijd zo. Ik heb morgen een date met iemand die ik na een fototoernooi een bericht gestuurd heb.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:12 schreef SunGym het volgende:
Als ik vrouwen op Paiq benader via het fototoernooi en vraag of ze willen chatten dan voegen sommige me wel toe als contact, zeggen 3 dagen niks en gooien me dan op de blocklist. WTF
De enige persoon waar ik ooit seks mee heb gehad heb ik nog steeds een relatie mee, dus geen idee.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:58 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, nooit gehad. Mis ik er iets aan?
Hosselbaas! Smooth like yats kan weer gebruikt wordenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:58 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, nooit gehad. Mis ik er iets aan?
[..]
Tja, ik denk dat je dan gewoon niet interessant genoeg was of iets. Of de vrouw in kwestie heeft gewoon enorm veel keus, dat kan ook. Gelukkig gaat het niet altijd zo. Ik heb morgen een date met iemand die ik na een fototoernooi een bericht gestuurd heb.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:59 schreef Chai het volgende:
[..]
De enige persoon waar ik ooit seks mee heb gehad heb ik nog steeds een relatie mee, dus geen idee.
We hadden gisteren toch besloten dat het smooth like art was?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hosselbaas! Smooth like yats kan weer gebruikt worden
Nee, dat heb jij beslotenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:11 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
We hadden gisteren toch besloten dat het smooth like art was?
Terecht toch? Jij bent immers smoothquote:
Ik ga jou forceren lees dwingen intresse in mij te tonen!quote:
Lang niet zo smooth als jijquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:58 schreef yats het volgende:
[..]
Terecht toch? Jij bent immers smooth
Ja maar, dat serial daten wil ik helemaal nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lang niet zo smooth als jijserialdater
Ik lees de hele tijd smooth like fart.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:11 schreef yats het volgende:
[..]
We hadden gisteren toch besloten dat het smooth like art was?
Je hebt ze er wel eens tussen zitten die je zomaar ontglippen jaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik lees de hele tijd smooth like fart.
En dan weet iedereen het.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je hebt ze er wel eens tussen zitten die je zomaar ontglippen ja
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:03 schreef Godshand het volgende:
Na 2 dagen niet Tinderen geswiped, maar levert geen nieuwe matches op ofzo
Ik denk dat ik hem ga verwijderen, ik installeer hem wel opnieuw in een wanhopige bui
Geneg(e)ert dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Is het ook geen jager.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:27 schreef yats het volgende:
[..]
Geneg(e)ert dusDeze grap is uiteraard wel SC approved natuurlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je verdient een keurmerk stickerA morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Deze idemquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ben gisteren geblokkeerd op Paiq door een gozer die me elke dag aansprak, en die ik uiteindelijk m'n nummer heb gegeven. Hij zag m'n profielfoto, laatste bericht was "Wow, op je profielfoto zie je er heel anders uit, sorry maar ik vind dat echt heel lelijk".
M'n profielfoto:
[ afbeelding ].
Steve and Larsonquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:18 schreef -Splash- het volgende:
Ah... dus zo gaat het op Tinder eraan toe..
http://www.dumpert.nl/med(...)_met_sasha_grey.html
Account deleten en opnieuw aanmaken wil nog wel 's werkenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:03 schreef Godshand het volgende:
Na 2 dagen niet Tinderen geswiped, maar levert geen nieuwe matches op ofzo
Ik denk dat ik hem ga verwijderen, ik installeer hem wel opnieuw in een wanhopige bui
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ben gisteren geblokkeerd op Paiq door een gozer die me elke dag aansprak, en die ik uiteindelijk m'n nummer heb gegeven. Hij zag m'n profielfoto, laatste bericht was "Wow, op je profielfoto zie je er heel anders uit, sorry maar ik vind dat echt heel lelijk".
M'n profielfoto:
[ afbeelding ].
Nee hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Account deleten en opnieuw aanmaken wil nog wel 's werken![]()
[..]![]()
Zou gevenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Mind you, ik lijk wel op die foto.
Nee hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Andere foto's of nieuwe foto's willen ook nog wel eens werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |