En merk je helemaal niks van het leeftijdsverschil?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:01 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Dan hoeft het al helemaal niet uit te maken, allebei werken jullie waarschijnlijk gewoon en zijn uit huis.
Ik date nu met een vrouw die 6 jaar ouder is, en het word nu wel serieus. Ik ben 21.
Dat kan je lastig zeggen, verschilt per persoon.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:20 schreef Wolken het volgende:
[..]
En merk je helemaal niks van het leeftijdsverschil?
En ach, heb ook mannen gedate die ouder waren maar qua ontwikkeling toch nog een paar jaartjes achter lagen.
Dacht dat jij 17 ofzo wasquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ach, op mijn 22ste had ik een baantje in een recreatieteam op een camping.
Heb toen met een vrouw van 36 liggen rotzooienLeeftijdsverschil doet er niet zo toe.
( in sommige gevallen )
Ik moet er nog even achter komen of hij niet nog thuis woont, dat is voor mij echt not done. 14 jaar vind ik wel echt teveelquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Heb toen met een vrouw van 36 liggen rotzooienLeeftijdsverschil doet er niet zo toe.
( in sommige gevallen )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de 88 zijn IQ?quote:"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
Met die zin laat weissman zich verleiden door andere mannen.quote:
rotzooien en serieus daten is natuurlijk wel een verschilquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
( in sommige gevallen )
Dat is zeker waar.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
rotzooien en serieus daten is natuurlijk wel een verschil
Hey McFlurryquote:
Die grens is in deze reeks al lang overschreden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
rotzooien en serieus daten is natuurlijk wel een verschil
Dit filmpje.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:03 schreef Deezertje het volgende:
Er is nog hoop voor een ONS in Groningen...
http://www.dumpert.nl/med(...)nd_aan_voldoen_.html En voor de befkoning hier: vanaf 1:55
Dat deed je toch al ?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ik had op mm 27e een 40 jarige vanantiescharrel![]()
Mag ik nou meedoen met de club?
Stond dat ook in je functiebeschrijving?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
( in sommige gevallen )
Wordt weer eens tijd dat ik naar Groningen ga zie ik.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:03 schreef Deezertje het volgende:
Er is nog hoop voor een ONS in Groningen...
http://www.dumpert.nl/med(...)nd_aan_voldoen_.html En voor de befkoning hier: vanaf 1:55
Niet zozeer de leeftijd.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:20 schreef Wolken het volgende:
[..]
En merk je helemaal niks van het leeftijdsverschil?
En ach, heb ook mannen gedate die ouder waren maar qua ontwikkeling toch nog een paar jaartjes achter lagen.
Zo had ik gisteren weer zo'n standaard match. Zeg ik, ik zap net weg omdat van de voetbalwedstrijdquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:12 schreef SunGym het volgende:
Als ik vrouwen op Paiq benader via het fototoernooi en vraag of ze willen chatten dan voegen sommige me wel toe als contact, zeggen 3 dagen niks en gooien me dan op de blocklist. WTF
Haha true. Maar accepteer dan gewoon helemaal nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zo had ik gisteren weer zo'n standaard match. Zeg ik, ik zap net weg omdat van de voetbalwedstrijd
omdat Barca dik aan het vlammen was, word ik er ook uitgeflikkerd.
Maar Paiq heeft wel veel vrouwen die het hoog in hun bol hebben. Niet veel van aantrekken.
Nou dat van dat hoog in de bol kan je wel zeggen inderdaad. Net ook weer zo n muts. Als ik r bij t stappen tegenkom zal ze wel weer op dr knietjes smeken of ik r wil doenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zo had ik gisteren weer zo'n standaard match. Zeg ik, ik zap net weg omdat van de voetbalwedstrijd
omdat Barca dik aan het vlammen was, word ik er ook uitgeflikkerd.
Maar Paiq heeft wel veel vrouwen die het hoog in hun bol hebben. Niet veel van aantrekken.
Ik herken het maar al te goed. Ik stuur zo nu en dan s een 'fotobewonderaar' een berichtje,quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:31 schreef SunGym het volgende:
[..]
Haha true. Maar accepteer dan gewoon helemaal niet
Dit is dan wel weer herkenbaarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Midden in een heel leuk gesprek over koetjes en kalfjes, patsboem, geblokkeerd...Like WTF.
Edit:
Of mensen die eerst heel leuk doen en hun interesse forceren en daarna niks meer van zich laten horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |