Goh, dat komt me bekend voor. Dat zijn geen leuke berichten om te moeten sturen. Heb je al een idee hoe je het gaat verwoorden? Toch niet de 'het ligt niet aan jou, maar aan mij' stijl?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:37 schreef rhubarbje het volgende:
Gisteren een tweede date gehad met iemand. Weer zo'n geval waarbij ik twijfelde. Ik moet dan gewoon niet nog eens afspreken, volgens mij is die twijfel nog nooit overgegaan in een 'yay'.
Hij wil mij vandaag al weer zien en ik had gisteren natuurlijk niet de ballen om te zeggen dat ik het niet meer zag zitten. Dus ik ga straks maar even een aardig berichtje in elkaar knutselen...
Leuke kerel wel trouwens. Maar niks 'spannends' aan of zo
Tsja, dat is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:53 schreef habitue het volgende:
[..]
Na 2 dates lijkt me een berichtje voor beide partijen de fijnste oplossing. Ongeacht de afstand.
Haha ja wordt ook wel als afgelegen gebied gezien, ik Groningen, dat is al helemaal status: Visum nodig,quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik kom uit t oosten... twente...
Hmmz ja lastig dan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mij ook. Hem weer op laten draven geeft alleen hoop en dan moet hij zich daarna ook nog een houding geven (en ik ook). Brrrr
En ik ben nu in zijn buurt maar eind van de week niet meer en hij is morgen weer weg. Te veel gedoe
nee gewoon eerlijk 'ik vind je aardig maar zie je niet als date'quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:57 schreef yats het volgende:
[..]
Goh, dat komt me bekend voor. Dat zijn geen leuke berichten om te moeten sturen. Heb je al een idee hoe je het verwoorden? Toch niet de 'het ligt niet aan jou, maar aan mij' stijl?
Tja, die is lullig maar minder lullig dan sommige alternatieven. Maar gezien je hem al hebt laten weten hem vanavond niet te willen zien zal dat toch al wel een beetje duidelijk zijn?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee gewoon eerlijk 'ik vind je aardig maar zie je niet als date'
Owja, een exdate is weer terug dus dat helpt ook niet. Hij is leuker dan alle anderen
Ik denk dat ik nog wel even door date voor ik weer helemaal voor hem ga (het was niet voor niks over etc) maar ik ga hem wel een tweede kans geven
De gewone 'je bent echt een aardige jongen, maar ik voel niet echt een klik' stijlquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:57 schreef yats het volgende:
[..]
Goh, dat komt me bekend voor. Dat zijn geen leuke berichten om te moeten sturen. Heb je al een idee hoe je het gaat verwoorden? Toch niet de 'het ligt niet aan jou, maar aan mij' stijl?
Ben ik zo serieus mee bezig dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Als ik zie hoe serieus je steeds er mee bezig ben.
Dat afkicken zal dan niet al te lang duren
zoiets ja hihiquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Tsja, dat is ook wel weer zo.
[..]
Haha ja wordt ook wel als afgelegen gebied gezien, ik Groningen, dat is al helemaal status: Visum nodig,
[..]
Hmmz ja lastig dan.
Die kreeg ik enigszins onverwacht via de app. Maar die is minder lullig dan ' er is een klik, maar niet DE klik', daar kun je echt niets mee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
De gewone 'je bent echt een aardige jongen, maar ik voel niet echt een klik' stijlben eens gebeld door een date met zo'n boodschap. Vond ik netjes
quote:
Dat is inderdaad wel lullig. Maar goed dat zegt dan weer wel genoeg.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:06 schreef yats het volgende:
[..]
Die kreeg ik enigszins onverwacht via de app. Maar die is minder lullig dan ' er is een klik, maar niet DE klik', daar kun je echt niets mee.
dat is toch gewoon het zelfde als wat ik net beschrijf? Ik zie niet hoe dat lullig(er) isquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:06 schreef yats het volgende:
[..]
Die kreeg ik enigszins onverwacht via de app. Maar die is minder lullig dan ' er is een klik, maar niet DE klik', daar kun je echt niets mee.
laten we eerlijk zijn afwijzen of afgewezen worden is nooit leuk imoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is toch gewoon het zelfde als wat ik net beschrijf? Ik zie niet hoe dat lullig(er) is
Er zit verschil of je niet een klik hebt, of niet DE klik. In dat laatste geval geef je aan iemand best leuk te (kunnen) vinden, maar net niet genoeg. Dan kun je beter horen dat je gewoon echt niet iemands type bent of iets in die trant. Daar kom je sneller mee vooruit als afgewezen persoon.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is toch gewoon het zelfde als wat ik net beschrijf? Ik zie niet hoe dat lullig(er) is
Met de kanttekening dat ik dat weekend wel seks met haar had. Toen wist ik genoeg. Ik kan niet neuken. Dus daarna seks afgezworen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:06 schreef yats het volgende:
[..]
whutquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat ik dat weekend wel seks met haar had. Toen wist ik genoeg. Ik kan niet neuken. Dus daarna seks afgezworen.
niet iemands type zijn of niet leuk genoeg zijn is toch gewoon het zelfde?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:14 schreef yats het volgende:
[..]
Er zit verschil of je niet een klik hebt, of niet DE klik. In dat laatste geval geef je aan iemand best leuk te (kunnen) vinden, maar net niet genoeg. Dan kun je beter horen dat je gewoon echt niet iemands type bent of iets in die trant. Daar kom je sneller mee vooruit als afgewezen persoon.
Terwijl het toch zoiets simpels isquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat ik dat weekend wel seks met haar had. Toen wist ik genoeg. Ik kan niet neuken. Dus daarna seks afgezworen.
Ik ben slecht dan. Hoe dan ook heb ik het afgezworen. Ben er mee gekapt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:16 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
whut![]()
iedereen kan neuken... Iedereen heeft ook zijn of haar favo manier...
Nee, ik ben ook weleens verliefd geworden op iemand die eigenlijk totaal niet mijn type was, daarom vond ik haar niet minder leuk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet iemands type zijn of niet leuk genoeg zijn is toch gewoon het zelfde?
waarom zou je slecht zijn... haal je zelf niet zo naar beneden is heel onaantrekkelijk. ..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben slecht dan. Hoe dan ook heb ik het afgezworen. Ben er mee gekapt.
Sorry, was PI vergetenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:19 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
waarom zou je slecht zijn... haal je zelf niet zo naar beneden is heel onaantrekkelijk. ..
Maar de boodschap is toch hetzelfde "ze wil niet verder daten met je"quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:18 schreef yats het volgende:
Nee, ik ben ook weleens verliefd geworden op iemand die eigenlijk totaal niet mijn type was, daarom vond ik haar niet minder leuk.
Nee, zij was mijn type niet en toch werd ik verliefd op haar. Als iemand tegen mij zegt dat ik haar type niet ben trek ik me daar weinig van aan en ga gewoon verder met mijn leven. In de meeste gevallen zal het dan immers überhaupt nooit tot een date leiden aangezien ik vrijwel altijd al wat langer in gesprek ben met iemand voordat ik met haar op date ga.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar de boodschap is toch hetzelfde "ze wil niet verder daten met je"
Door wat je nu zegt zou jij dus eerder hoop krijgen als ze zegt "je bent totaal m'n type niet"
als die zin als afwijzing gebruikt word betekend het volgens mij allemaal ongeveer het zelfde: Je bent niet leuk genoeg (vanuit haar gezien)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:18 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook weleens verliefd geworden op iemand die eigenlijk totaal niet mijn type was, daarom vond ik haar niet minder leuk.
Kreeg ik laatst ook via de App zo`n berichtje, iets in de richting vanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:06 schreef yats het volgende:
[..]
(Nadat ze me 2 dagen daarvoor via Paiq haar nummer had gegevenquote:Je bent een leuke jongen om te zien, en er zijn vast wel meiden die jou wat beter willen leren kennen, maar helaas ben ik daar niet een van, zie er toch iedere ochtend weer tegen op om je een berichtje te sturen
En daarna ben ik door haar op álles geblockt en verwijderdquote:Sorry, ik voelde geen klik, maar we spreken elkaar vast nog wel!
Dit is wel zo'n bekend fenomeenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:45 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
En daarna ben ik door haar op álles geblockt en verwijderd
Ja toch? Zulke onzin dat die mensen er zo omheen draaien.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dit is wel zo'n bekend fenomeenHoe vaak ik dit wel niet ben tegengekomen
Sjong sjonge, heb dan gewoon de ballen en zeg dat ik moet ophoepelen
onaardig misschien, niet wat je wil. Maar hier is toch niks onduidelijk aan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:54 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ja toch? Zulke onzin dat die mensen er zo omheen draaien.
Mijn laatste "Friends With Benefits" liet me eerst blijken dat we gewoon vrienden zouden zijn met wat meer dan, en toen uiteindelijk zei ze dat we eventueel wel wat konden proberen qua relatie... En 2 weken later ging ze op vakantie, en letterlijk 1 dag na die vakantie heeft ze me gefriendzonedDat was omdat het gevoel van haar naar mij in die maand vakantie was wegge ebt (Hoe sterk was je gevoel dan in the first place?) Dus dat was een beetje jammer
Maar dat soort dingen hou je altijd.
Vrouwen zijn heel onduidelijk
Jawel, want eerst zei ze dat een relatie misschien wel te proberen viel. En 1 dag later op vakantie is haar gevoel al weggebt (of was het nu een maand? Ff duidelijk zijn Bradster/VallendeBanaan)?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
onaardig misschien, niet wat je wil. Maar hier is toch niks onduidelijk aan?
zelfs dat hielp een keer niet bij een kerel. .. hij was ervan overtuigd dat wij bij elkaar hoorden.. midden in zn gezicht gezegd... en niet zachtjes.. dat hij mijn type niet was mij liep te stalken en dat ie er onmiddellijk mee op moest houden en mij met rust moest laten. Dus ik liep weg. Komt hij achter me aan.. zegt ie.. als ik je type niet ben waarom date je dan met mij. Ik zo omdat ik de grootste vergissing in mn leven beging..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dit is wel zo'n bekend fenomeenHoe vaak ik dit wel niet ben tegengekomen
Sjong sjonge, heb dan gewoon de ballen en zeg dat ik moet ophoepelen
Die heb je er helaas tussen zitten. Remedie: een ander zoenen voor zijn ogen. Of een foto met een jongen als profielfoto instellen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zelfs dat hielp een keer niet bij een kerel. .. hij was ervan overtuigd dat wij bij elkaar hoorden.. midden in zn gezicht gezegd... en niet zachtjes.. dat hij mijn type niet was mij liep te stalken en dat ie er onmiddellijk mee op moest houden en mij met rust moest laten. Dus ik liep weg. Komt hij achter me aan.. zegt ie.. als ik je type niet ben waarom date je dan met mij. Ik zo omdat ik de grootste vergissing in mn leven beging..
En nog was k niet van m af.. wat had hij een blok beton voor zn harses...
ben eraf gekomen door met een andere jongen af te spreken op een plek waar hij zou zijn.. die jongen wist ervan en wilde graag ff handje helpenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dat gevoel is weg gebeft, niet ge-eb, t door haar grote vakantieliefde.
[..]
Die heb je er helaas tussen zitten. Remedie: een ander zoenen voor zijn ogen. Of een foto met een jongen als profielfoto instellen.
jezus, dramaqueen much?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ik zo omdat ik de grootste vergissing in mn leven beging..
Zijn dezelfde sneue types die geblokkeerd worden op whatsapp, maar je daarna via sms of telefoon (want ja, whatsapp is gewoon een 06-nummer) blijven stalken en die berichten zet je minder makkelijk uit....quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zelfs dat hielp een keer niet bij een kerel. .. hij was ervan overtuigd dat wij bij elkaar hoorden.. midden in zn gezicht gezegd... en niet zachtjes.. dat hij mijn type niet was mij liep te stalken en dat ie er onmiddellijk mee op moest houden en mij met rust moest laten. Dus ik liep weg. Komt hij achter me aan.. zegt ie.. als ik je type niet ben waarom date je dan met mij. Ik zo omdat ik de grootste vergissing in mn leven beging..
En nog was k niet van m af.. wat had hij een blok beton voor zn harses...
We hebben tijdens dat ze op vakantie was vrij weinig ge-appt, ze wilde al wat minder op d`r mobiel bezig zijn voor de vakantie.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jawel, want eerst zei ze dat een relatie misschien wel te proberen viel. En 1 dag later op vakantie is haar gevoel al weggebt (of was het nu een maand? Ff duidelijk zijn Bradster/VallendeBanaan)?
uhh ik moest er van af.. ik had al veel geprobeerd. . Dus k probeerde hem te kwetsen wat k normaal wil vermijden. . Maar zelfs dat hielp niet. .quote:
quote:
juist.. dat vind k ook!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zijn dezelfde sneue types die geblokkeerd worden op whatsapp, maar je daarna via sms of telefoon (want ja, whatsapp is gewoon een 06-nummer) blijven stalken en die berichten zet je minder makkelijk uit....
Wat dat betreft ben ik ook gewoon helder. Wordt ik afgewezen, pech en so be it, ooit komt er wel iemand voor mij. Liever dat ik 't gelijk weet dan na een paar dates, daar energie in steken en misschien zelfs geld voor uitjes, eten etc. terwijl de ander allang weet dat het niets gaat worden...
op zb eigen manier .. ja.. masr das wel wat anders..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:21 schreef Weissman het volgende:
[..]net zoals iedereen verstand heeft van voetbal/ geldzaken/ fitness/ voeding/ relaties dat soort dingen
Haha, ja dat idee had ik ook al.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dat gevoel is weg gebeft, niet ge-eb, t door haar grote vakantieliefde.
[..]
Die heb je er helaas tussen zitten. Remedie: een ander zoenen voor zijn ogen. Of een foto met een jongen als profielfoto instellen.
WTF?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ben eraf gekomen door met een andere jongen af te spreken op een plek waar hij zou zijn.. die jongen wist ervan en wilde graag ff handje helpen
Nice onequote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ben eraf gekomen door met een andere jongen af te spreken op een plek waar hij zou zijn.. die jongen wist ervan en wilde graag ff handje helpen
Tja, dat is daten hé. Je moet gewoon zorgen dat er meteen een klik is bij de eerste date zodat de ander geen behoefte meer heeft aan Tinder en andere sites want als ze twijfelen en ze zijn nog in contact met anderen, weet je gewoon altijd dat jij 't niet wordt, simpelweg omdat er nog meer en beter aanbod is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:23 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Haha, ja dat idee had ik ook al.
De x voor de vakantie dat we hadden afgesproken was het al een beetje *anders* we zaten niet meer bij elkaar op schoot en praatte niet zo veel.
En de dag dat ze terug was van vakantie (dus voordat ze mij melde dat ik gefriendzoned was) wilde ik d`r zoenen en dat werd heel leuk weggewuift (Ze draaide simpelweg d`r hoofd) En er hing al de hele dag een spanning, alsof ik wist dat er wat aan zat te komen
Daten?!... We waren al 4 maanden bezigquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja, dat is daten hé. Je moet gewoon zorgen dat er meteen een klik is bij de eerste date zodat de ander geen behoefte meer heeft aan Tinder en andere sites want als ze twijfelen en ze zijn nog in contact met anderen, weet je gewoon altijd dat jij 't niet wordt, simpelweg omdat er nog meer en beter aanbod is.
uhh ja als hij vier keer per week aan de deur staat?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
WTF?dat je nog moeite doet om zoiets te plannen enzo
niet zo miepen jijquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:25 schreef Weissman het volgende:
Kunnen we de TT niet veranderen naar ''recente dating-ervaringen'' ipv ''vertel hier al je ervaringen die je ooit hebt gehad met het andere geslacht''?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |