Serieus ingaan op Faxiequote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dan vraag ik me af waar het fout gaat.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Serieus ingaan op Faxiedie neukt de ballen uit zijn broek joh
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Serieus ingaan op Faxiedie neukt de ballen uit zijn broek joh
Zal ik je dan maar weer unblocken?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ben gisteren geblokkeerd op Paiq door een gozer die me elke dag aansprak, en die ik uiteindelijk m'n nummer heb gegeven. Hij zag m'n profielfoto, laatste bericht was "Wow, op je profielfoto zie je er heel anders uit, sorry maar ik vind dat echt heel lelijk".
M'n profielfoto:
[ afbeelding ].
Weet je wel wat je er aan hebt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:03 schreef Wolken het volgende:
Wat voor een blinde maakt die matches op Paiq... Nu weer eentje van 26 met als interesses "seks" en "open relatie" en als vraag "wat vind je van een one night stand?" .
omg ben jij weer in de marktquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Mind you, ik lijk wel op die foto.
En jij bent een kloon van?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:07 schreef bolker het volgende:
omg ben jij weer in de markt
* bieding doet *
Ruilen met een match van mij van 35 die liever gisteren dan vandaag huisje, boompje, beestje wil?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:03 schreef Wolken het volgende:
Wat voor een blinde maakt die matches op Paiq... Nu weer eentje van 26 met als interesses "seks" en "open relatie" en als vraag "wat vind je van een one night stand?" .
Volgens mij is Wolken geen lesbo :pquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:28 schreef yats het volgende:
[..]
Ruilen met een match van mij van 35 die liever gisteren dan vandaag huisje, boompje, beestje wil?
Zit je wel gebakkenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:28 schreef yats het volgende:
[..]
Ruilen met een match van mij van 35 die liever gisteren dan vandaag huisje, boompje, beestje wil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |