quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werk de hele week al ... Zou er 1 per dag kunnen kopen ... maar dat is dan weer zo'n gedoe
EN waar is je huis als het donker is ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:47 schreef just me het volgende:
Ik werk ook de hele week hoor maar heb ook nog een eigen huis, een huis onder de zon!
dat is daar waar mijn sleutel in het slot pastquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
EN waar is je huis als het donker is ?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werk de hele week al ... Zou er 1 per dag kunnen kopen ... maar dat is dan weer zo'n gedoe
Ik werk onregelmatig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:47 schreef just me het volgende:
Ik werk ook de hele week hoor maar heb ook nog een eigen huis, een huis onder de zon!
Lidmaatschap intrekken zou ik zeggenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:10 schreef just me het volgende:
Ben vanmiddag en vanavond druk bezig geweest herinnerings-contributie-nota's de deur uit te doen, snap dat mensen niet alles kunnen betalen in 1x maar geef het dan aan
Ik kreeg van een eikel een mailtje dat hij net bij zijn vrouw weg was en bij een nieuwe vriendin ingetrokken was en dat hij daarom niet kon betalen..moest er eigenlijk wel om lachen!
Mensen vinden het soms genant om te vertellen dat ze iets niet kunnen betalen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:10 schreef just me het volgende:
Ben vanmiddag en vanavond druk bezig geweest herinnerings-contributie-nota's de deur uit te doen, snap dat mensen niet alles kunnen betalen in 1x maar geef het dan aan
Ik kreeg van een eikel een mailtje dat hij net bij zijn vrouw weg was en bij een nieuwe vriendin ingetrokken was en dat hij daarom niet kon betalen..moest er eigenlijk wel om lachen!
dan houden we geen voetballers meer overquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Lidmaatschap intrekken zou ik zeggen
Er was op Fok! een user met als sig "een tweede kut maakt je blut".quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:10 schreef just me het volgende:
Ik heb er vrij veel die gespreid willen betalen en die betalen keurig op het afgesproken moment.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mensen vinden het soms genant om te vertellen dat ze iets niet kunnen betalen.
zal ik dat doorgeven aan het betreffende niet betalende lidquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er was op Fok! een user met als sig "een tweede kut maakt je blut".
Dat is inderdaad wel triest als het om kinderen gaat.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:13 schreef just me het volgende:
[..]
dan houden we geen voetballers meer overKinderen kunnen er niets aan doen als de ouders niet betalen.
En je vrouw kijkt er nooit?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik betaal alles standaard te laat omdat ik maar 1x per maand mijn brievenbus check.
Stoer!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik betaal alles standaard te laat omdat ik maar 1x per maand mijn brievenbus check.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel triest als het om kinderen gaat.
toen mijn relatie over was zei mijn schoonmoeder dat ze het zo "erg"voor hem vond, toen zei ik dat ik hoopte dat hij weer iemand zou tegenkomen die 3 vuilniszakken met rekeningen ging uitzoekenquote:
Maar er zijn toch weleens zaken waarop je binnen een maand moet reageren?quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
toen mijn relatie over was zei mijn schoonmoeder dat ze het zo "erg"voor hem vond, toen zei ik dat ik hoopte dat hij weer iemand zou tegenkomen die 3 vuilniszakken met rekeningen ging uitzoeken
sommige mensen hebben daar gewoon schijt aanquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar er zijn toch weleens zaken waarop je binnen een maand moet reageren?
Nou, ik zit ook redelijk op de lijn van Piet en als je alles automatisch af laat schrijven, dan is er echt heel weinig waar je binnen een maand op moet reageren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:18 schreef Deisyy het volgende:
Wat zeg je?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:21 schreef FANN het volgende:
Mijn oordoppies zitten goed, want ik hoor geen flikker
Bij mij ook..quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:22 schreef FANN het volgende:
Bij mij wordt alles automatisch afgeschreven wel zo handig
Op maat gemaakt?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zeg je?![]()
Ik heb op maat gemaakte oordoppen en ik zou niet meer zonder ze kunnen, heb ze 's nachts altijd in, dus ze gaan ook altijd mee op vakantie.
1x per maand regel ik alle rekeningen die in de brievenbus liggen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even relaxed tussen de ouwe zooi hierquote:
12 mei 1970, dus valt wel meequote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:25 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Even relaxed tussen de ouwe zooi hier
Bij mij wordt het meeste ook automatisch afgeschreven, maar het verschil is ook dat wij bedrijf aan huis hebben en nog meer van dat gedoe wat directe actie vereist.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou, ik zit ook redelijk op de lijn van Piet en als je alles automatisch af laat schrijven, dan is er echt heel weinig waar je binnen een maand op moet reageren.
Nou zegquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:25 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Even relaxed tussen de ouwe zooi hier
Piet en ik doen denk ik veel meer cash en dan kijk je wat minder op je rekening.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:23 schreef just me het volgende:
Ik wil ook graag overzicht hebben van wat ik (nog) te besteden heb
je moet ergens beginnenquote:
als het eindresultaat maar goed isquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Piet en ik doen denk ik veel meer cash en dan kijk je wat minder op je rekening.
Dat maakt een verschil uiteraard, maar als privépersoon is die noodzaak er natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:26 schreef Deisyy het volgende:
Bij mij wordt het meeste ook automatisch afgeschreven, maar het verschil is ook dat wij bedrijf aan huis hebben en nog meer van dat gedoe wat directe actie vereist.
Ik pin nooit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Piet en ik doen denk ik veel meer cash en dan kijk je wat minder op je rekening.
Ik neem aan dat je voor jezelf spreektquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
da's waar, nou welkom in elk geval....
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:28 schreef just me het volgende:
[..]
als het eindresultaat maar goed is
Is hij niet welkom dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je voor jezelf spreekt
Wij hebben nog schoenen uit die tijdquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beetje jong toch wel vergeleken bij de gemiddelde oude taart die hier rondhangt.
iedereen is toch welkom hierquote:
jawel toch?quote:
Wat mij betreft wel hoor, of het moet een idioot zijn, maar dan komen we daar snel genoeg achterquote:
Fann is lekker over-enthousiastquote:
Het leuke in Duitsland is dat je daar met de plaatselijke instanties gewoon afspraak kan maken voor rekeningen omdat ik er niet zo vaak ben.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat maakt een verschil uiteraard, maar als privépersoon is die noodzaak er natuurlijk niet.
Doe dan maarquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we daar eerst een poll over gaan maken!
Het leuke aan Oostenrijk is dat ze daar nog een bankgeheim hebben.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het leuke in Duitsland is dat je daar met de plaatselijke instanties gewoon afspraak kan maken voor rekeningen omdat ik er niet zo vaak ben.
1959, wie gaat er lager?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beetje jong toch wel vergeleken bij de gemiddelde oude taart die hier rondhangt.
Ik kan alleen maar hogerquote:
Heb al mijn poen in grond gestopt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het leuke aan Oostenrijk is dat ze daar nog een bankgeheim hebben.
en wanneer graaf je het weer uit?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb al mijn poen in grond gestopt.
Alles? Ik zou het toch een beetje (ver)spreiden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb al mijn poen in grond gestopt.
niet zo nieuwsgierig jijquote:
Daar heb ik mijn ING app voorquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:23 schreef just me het volgende:
Ik wil ook graag overzicht hebben van wat ik (nog) te besteden heb
Ik niet, kreeg mooie kans en daar ligt mijn pensioen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alles? Ik zou het toch een beetje (ver)spreiden.
Hoop doet levenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij graven moet ik altijd aan de sig van Deisyy denken.
Valt best meequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Idioten zijn ook welkomquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel hoor, of het moet een idioot zijn, maar dan komen we daar snel genoeg achter
daarom voel ik me ook hier thuisquote:
Is er nog hoop?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij graven moet ik altijd aan de sig van Deisyy denken.
Maar TH is een mietje, die gaat vroeg slapenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Treehut doet het toch ook wel aardig
Mijn app werkt altijd, maar ING helaas niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Als die weer eens een keer werkt ....
heb een topic geopend in R&Pquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Watsbeurt? Onlangs voelde je je hier nog niet welkom.
Wat is er misgegaan?
Daar vind ik nou niet veel aan, maar jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Trippy Trippy is elke keer weer lachen.
Hij is wel onnavolgbaar geniaal soms.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:43 schreef just me het volgende:
[..]
Maar TH is een mietje, die gaat vroeg slapen
daarom zal hij zijn slaap nodig hebbenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij is wel onnavolgbaar geniaal soms.
Jij bent ook lachen, vooral wanneer je lange verhalen post.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar vind ik nou niet veel aan, maar ja
was een garpjequote:
Ik lul gewoon te veelquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij bent ook lachen, vooral wanneer je lange verhalen post.
Die spuugt hier wat uit en is er meteen weer vandoor.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Trippy Trippy is elke keer weer lachen.
Ik blijf gewoon graven.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jazeker, maar mss niet daar waar je het zoekt.
Hij is wat vaag soms maar volgens mij nog eerder op deze aardkloot neergezet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:44 schreef just me het volgende:
[..]
daarom zal hij zijn slaap nodig hebben
Het is soms leuk om zulke verdwaasde even bezig te houden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die spuugt hier wat uit en is er meteen weer vandoor.
Kraakschandaal kun je wel ff van me lenen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen R&P 40+ kloon aangemaakt.
en dan krijg jij een banquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kraakschandaal kun je wel ff van me lenen.
waar is dat in Spanje?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:50 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ook in Spanje heb je soms wolken ... Vanaf het balkon van mn dochter
Nog lange niet, mijn dochter is van de vrijheid blijheid. Gisteren vertelde ze dat ze volgende maand een paar dagen naar Praag gaat, alleen. Ze heeft vrienden zat, maar ze vindt het veel interessanter om zo'n stad in haar eentje te verkennen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Je dochter Dees wordt je binnenkort ook oma ...?
Thnx, maar het moet echt 1 zijn met nul postings en waarvan het overduidelijk is dat het een kloon is van iemand die 40 plus is. Als ik dan een beetje m'n best doe op een goede OP, dan moet dat een hoop vermaak op kunnen leveren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kraakschandaal kun je wel ff van me lenen.
Er moeten daar meer kloons zitten, dat kan bijna niet anders.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen R&P 40+ kloon aangemaakt.
OKquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog lange niet, mijn dochter is van de vrijheid blijheid. Gisteren vertelde ze dat ze volgende maand een paar dagen naar Praag gaat, alleen. Ze heeft vrienden zat, maar ze vindt het veel interessanter om zo'n stad in haar eentje te verkennen.
die van mij dan weer uit 2012quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
OKIk was toch even nieuwsgierig omdat ze volgens mij ongeveer dezelfde leeftijd zijn ... De mijne is uit 1990
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Thnx, maar het moet echt 1 zijn met nul postings en waarvan het overduidelijk is dat het een kloon is van iemand die 40 plus is. Als ik dan een beetje m'n best doe op een goede OP, dan moet dat een hoop vermaak op kunnen leveren.
Het zit er vol met kloons en dat wordt daar ook redelijk normaal gevonden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:53 schreef Deisyy het volgende:
Er moeten daar meer kloons zitten, dat kan bijna niet anders.
Er zijn eigenlijk maar handjevol users daar met heel veel kloons.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er moeten daar meer kloons zitten, dat kan bijna niet anders.
Mijn dochter is van 1992.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
OKIk was toch even nieuwsgierig omdat ze volgens mij ongeveer dezelfde leeftijd zijn ... De mijne is uit 1990
ik zou bijna een kots-smiley neerzettenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
De flat van mn dochter in Valencia die ik natuurlijk financieer
Tweede ronde noemen ze datquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Jonge vader, nieuwe vrouw waarschijnlijk ... Ik gok maar wat ..
Ze studeert nog ... EN dr moeder ook ...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:55 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou bijna een kots-smiley neerzetten
Ik snap helemaal niks van deze zin, maar kan aan mij liggenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:57 schreef Bayswater het volgende:
Vanavond weer eens een omstebeurt you tube avondje met mijn vrouw, Europe is de starter
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er zijn eigenlijk maar handjevol users daar met heel veel kloons.
Hier raak ik van in de war.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het zit er vol met kloons en dat wordt daar ook redelijk normaal gevonden.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niks van deze zin, maar kan aan mij liggen
En wat doen jullie dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:57 schreef Bayswater het volgende:
Vanavond weer eens een omstebeurt you tube avondje met mijn vrouw, Europe is de starter
Mijn vrouw verliest altijd met dat spelletje.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:57 schreef Bayswater het volgende:
Ik hoef niet alles te weten Piet!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vrouw verliest altijd met dat spelletje.
wat is dat voor spelletje dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vrouw verliest altijd met dat spelletje.
"Hebben jullie tips om te voorkomen dat mijn vrouw erachter komt dat ik een maitresse van 20 heb? " .quote:
yup, voor het eerst zonder slaapzakje vannachtquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij zit nog in de luiers![]()
Een laatbloeier!
wat doe je dan hier nog ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:59 schreef Bayswater het volgende:
[..]
yup, voor het eerst zonder slaapzakje vannacht
Zijn vrouw heet Europe en vanavond mochten ze omstebeurt een youtube filmpje kiezen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niks van deze zin, maar kan aan mij liggen
ah... spannendquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn vrouw heet Europe en vanavond mochten ze omstebeurt een youtube filmpje kiezen.
apple tv aan, en omstebeurt een nummertje met clip uit de ouwe doos over de boxen. Vaak ook met vrienden maar met twee ook leuk.quote:
Ik ga R&P in de gaten houdenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
"Hebben jullie tips om te voorkomen dat mijn vrouw erachter komt dat ik een maitresse van 20 heb? " .
Zie de verontwaardigde reacties nu al voor me.
Spannend! Dat wordt janken vannacht omdat hij koude beentjes krijgt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:59 schreef Bayswater het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is te blij..
Joost Luiten nog zien spelen btw?
Fokkertje al heel lang, voor de eerste keer in 40 plusquote:
omstebeurt een nummertje, dat kun je hier wel zeggen maar in het keldertje niet!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:01 schreef Bayswater het volgende:
[..]
apple tv aan, en omstebeurt een nummertje met clip uit de ouwe doos over de boxen. Vaak ook met vrienden maar met twee ook leuk.
Daar hebben we hier de music topics in 40+ voor... Treehut kan dat heel goed vooral de hele oude... PP voelt zich soms snachts alleen hier en plaatst ze gewoon hier .. Alles mag hier nogquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:01 schreef Bayswater het volgende:
[..]
apple tv aan, en omstebeurt een nummertje met clip uit de ouwe doos over de boxen. Vaak ook met vrienden maar met twee ook leuk.
Je moet dus eigenlijk in OUD gaan posten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:59 schreef Bayswater het volgende:
vrijdag 3 januari 2003 da's zéker lang...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:03 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Fokkertje al heel lang, voor de eerste keer in 40 plus
Ja graag, anders ben ik bang dat ik weer al de lol mis.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als het zover is, dan laat ik het je uiteraard weten....gedeelde vreugd is volle vreugd.
voor mij een broekie (of een luiertje)quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
vrijdag 3 januari 2003 da's zéker lang...
in principe wel, maar das wat te jong voor mijquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je moet dus eigenlijk in OUD gaan posten.
Hij was gewoon de beste van allen... Golf-Pro klinkt als heel wat, maar meestal is dat toch gewoon iemand die goed kan golfen en les mag gevenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:02 schreef just me het volgende:
[..]wel gevolgd!
En.. vanavond weer contact gehad met iemand uit het verre verre verleden en zijn dochter is golf-pro geworden!
Nou... hoe oud bent u dan wel?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:05 schreef Bayswater het volgende:
[..]
in principe wel, maar das wat te jong voor mij
o jah. zo lang is dat niet eensquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:05 schreef just me het volgende:
[..]
voor mij een broekie (of een luiertje)
ik zou willen...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij was gewoon de beste van allen... Golf-Pro klinkt als heel wat, maar meestal is dat toch gewoon iemand die goed kan golfen en les mag geven
1999, das pas echt langquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:05 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is ook een put vol hormonen, daar wil je als man niet posten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:05 schreef Bayswater het volgende:
[..]
quote:
44, had geboortedatum al gemeldquote:
Dat jij er door je dochter bij gehaald bent is dan wel weer fijn... Anders was je hier nooit geweet ..quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:05 schreef just me het volgende:
[..]
o nee 2007 zie ik netquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:06 schreef FANN het volgende:
[..]
o jah. zo lang is dat niet eensmijn eerste account was van 2006 geloof ik
weet ik niet een meer zeker
Ik voel me daar ook niet thuis.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:05 schreef Bayswater het volgende:
[..]
normaal geven kinderen de schuld aan hun ouders, nu is het omgekeerdquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat jij er door je dochter bij gehaald bent is dan wel weer fijn... Anders was je hier nooit geweet ..
beginnende vorm van dementie?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ie gemeld volgens mij ergens uit 1970
Jij snapt 'tquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook een put vol hormonen, daar wil je als man niet posten.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
12 mei 1970.
Nu snap ik ook waarom jij zoveel herinneringsmails moet sturen.
Beetje chickies hosselen Piet.quote:
ik wil daar niet eens lezen!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
OUD is toch voor jonge ouders met nog een doel voor ogen en zo .... Niets voor Opa's en Oma's
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beetje chickies hosselen Piet.
Vol met vrouwen waarvan de man hun niet begrijpt en die op zoek zijn naar een luisterend oor.
WGR is ook leuk met boetes en gaan zitten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
"Hebben jullie tips om te voorkomen dat mijn vrouw erachter komt dat ik een maitresse van 20 heb? " .
Zie de verontwaardigde reacties nu al voor me.
Dat is wel gaaf! Ik ben een rustige 60-plusserquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:12 schreef Bayswater het volgende:
Maar wat doen 40 plussers zo een beetje, pas nog een groot feest gevierd met een vriend die ik vanaf de kleuterschool tot nu 40 jaar ken. Soort van bruiloft, alleen dan met een vriend.
nee Deis, mijn dochter loopt daar rondquote:
Het is een nogal divers zootje hier.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:12 schreef Bayswater het volgende:
Maar wat doen 40 plussers zo een beetje, pas nog een groot feest gevierd met een vriend die ik vanaf de kleuterschool tot nu 40 jaar ken. Soort van bruiloft, alleen dan met een vriend.
Dan ben jij de oudste wel hier denk ik?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:13 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf! Ik ben een rustige 60-plusser
Zal ik een intro maken voor Bayswater over alle users hier die we dan in de OP zetten?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is een nogal divers zootje hier.
zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan ben jij de oudste wel hier denk ik?
Of je vrouwquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:15 schreef Bayswater het volgende:
Heb al door dat mijn moeder hier ook kan zitten
Lijkt me lachenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zal ik een intro maken voor bayswater over alle users hier die we dan in de OP zetten?
Soury vindt dat een goed idee.
Mooi toch, ik mag dat welquote:
Echt?! Ik lees daar dus wel, met als favoriet het Z&G topic. Hoe heet jouw dochter of wil je dat liever niet kwijt?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:14 schreef just me het volgende:
[..]
nee Deis, mijn dochter loopt daar rond
Mijn dochter weet het maar we respecteren elkaar en gaan niet op elkaar postst zoekenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:15 schreef Bayswater het volgende:
Heb al door dat mijn moeder hier ook kan zitten
Die heb je nog staan bedoel je ,...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zal ik een intro maken voor Bayswater over alle users hier die we dan in de OP zetten?
Soury vindt dat een goed idee.
De naam van mijn dochter is Merel maar ze post nu onder een ander nickquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Ik lees daar dus wel, met als favoriet het Z&G topic. Hoe heet jouw dochter of wil je dat liever niet kwijt?
Een zwarte vogel met gele snavel die graag wormen lust.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Ik lees daar dus wel, met als favoriet het Z&G topic. Hoe heet jouw dochter of wil je dat liever niet kwijt?
Nee hoor, van mij mag je, maar ik zal hem nooit meer ''herbruiken''quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FANN raakt dan een beetje van slag.
Is ze weer begonnen onder een andere naam dan ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:17 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn dochter weet het maar we respecteren elkaar en gaan niet op elkaar postst zoeken
En hoe oud is jouw kleinkind?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:18 schreef just me het volgende:
[..]
De naam van mijn dochter is Merel maar ze post nu onder een ander nick
MEREL!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een zwarte vogel met gele snavel die graag wormen lust.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Is ze weer begonnen onder een andere naam dan ?
8 weken dus best nog wel piepquote:
Ach, ik heb mijn moeder vanaf 30 kilometer hier verderop naar 150 meter verderop gehaald sinds een maand. Gewoon omdat ze dan dicht bij haar kleindochter kan zijn en lekker gelijkvloers om de hoek zit. Van fok heeft ze gelukkig nog niet gehoord, maar wel gezellig.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:17 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn dochter weet het maar we respecteren elkaar en gaan niet op elkaar postst zoeken
De 1e van mijn dochter, mijn zoon is nog niet zover, alhoewel als ik zijn vriendin hoor....quote:
Wauw, zo mooi. Denk dat ik nooit aan een kleinkind geraak, maar lijkt mij iets prachtigs.quote:
Kerel?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft jouw dochter 1 letter gewijzigd?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft jouw dochter 1 letter gewijzigd?
Waarom zou je nooit een kleinkind krijgen dan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:23 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wauw, zo mooi. Denk dat ik nooit aan een kleinkind geraak, maar lijkt mij iets prachtigs.
Ik moet echt wat vaker onder mijn steen vandaanquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
40+ / just me wordt in augustus oma
"soms"is tong80 niet goed bij zijn hoofd!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
40+ / just me wordt in augustus oma
Je graaft jezelf ook steeds in...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet echt wat vaker onder mijn steen vandaan
Ja wat vindt je zelf, is het een blijvend stelletje zit er toekomst in ? Zie jij dr als je aanstaande schoondochter en zo ... al dat soort vragen kun je kwijt in OUD of gewoon hier ...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:22 schreef just me het volgende:
[..]
De 1e van mijn dochter, mijn zoon is nog niet zover, alhoewel als ik zijn vriendin hoor....
15 augustus is marel uit OUD bevallen. Dus ik dacht evenquote:
Voor die cursus ben ik pas nog geslaagdquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Half december wordt kleinzoon 1, ben 'm cursus kruipen, staan en slap lullen aan het geven.
Tong80 schijnt niet echt symphatiek te zijn in het echt heb ik ooit eens vernomen van een fokker.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:25 schreef just me het volgende:
[..]
"soms"is tong80 niet goed bij zijn hoofd!
Was je toen niet in Turkije ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet echt wat vaker onder mijn steen vandaan
Hij heeft een super leuke lieve verstandige vriendin, dus wie weetquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wat vindt je zelf, is het een blijvend stelletje zit er toekomst in ? Zie jij dr als je aanstaande schoondochter en zo ... al dat soort vragen kun je kwijt in OUD of gewoon hier ...
Onzin, tong is gewoon tongquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:27 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Tong80 schijnt niet echt symphatiek te zijn in het echt heb ik ooit eens vernomen van een fokker.
Hij heeft met Viola Holt geneukt, dus dan ben je per definitie sympathiek.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:27 schreef Bayswater het volgende:
Tong80 schijnt niet echt symphatiek te zijn in het echt heb ik ooit eens vernomen van een fokker.
Schaam jequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Moet alleen nog wel de precieze geboortedatum even vragen.
In augustus wel, ten tijde van het topic niet heel de tijdquote:
ik heb hem wel eens ontmoet tijdens een voetbalmeetquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we het daar op houden ... Ken hem niet persoonlijk dus dat ...
heb je gelijk inquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij heeft met Viola Holt geneukt, dus dan ben je per definitie sympathiek.
In het echt viel het mee?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:31 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb hem wel eens ontmoet tijdens een voetbalmeet
Rasouwehoer die als hij moet bestellen, naar de wc/huis gaat toch?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:31 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb hem wel eens ontmoet tijdens een voetbalmeet
BHFH kon je nog om lachen, tong is gevalletje maakt niet uit wat het is als het maar veel is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:27 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Shit das wat heel anders ... STerktequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:32 schreef just me het volgende:
Shit bedenk me opeens dat ik morgen naar een bijeenkomst ga van een van de slachtoffers van dat vliegtuigongeluk. Was een van de leerlingen van mijn school
Is dat nog steeds aan de gang dan, zwarte pietendiscussie is toch weer de orde van de dag?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:32 schreef just me het volgende:
Shit bedenk me opeens dat ik morgen naar een bijeenkomst ga van een van de slachtoffers van dat vliegtuigongeluk. Was een van de leerlingen van mijn school
weet niet eens wat gepast is qua kledingquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Shit das wat heel anders ... STerkte
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:34 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Is dat nog steeds aan de gang dan, zwarte pietendiscussie is toch weer de orde van de dag?
Zwart is altijd goed.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:34 schreef just me het volgende:
[..]
weet niet eens wat gepast is qua kleding
Volgens mij heeft ie wel zn levenstijl wat gebeterd de laatste jaren , maar of ie nog steeds niet meer rookt en niet meer zoveel drinkt kan ik helaas ook niet zeggen.. Dat zal ie toch zelf moeten doen ...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
BHFH kon je nog om lachen, tong is gevalletje maakt niet uit wat het is als het maar veel is.
Ik heb nog 'n nachtje om na te denken... had ik alleen eerder moeten doenquote:
Gewoon jezelf doen ...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:34 schreef just me het volgende:
[..]
weet niet eens wat gepast is qua kleding
Spontane invallen zijn altijd het beste.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb nog 'n nachtje om na te denken... had ik alleen eerder moeten doen
Als je de context maar begrijpt, kan er zo boos om worden terwijl het mij niet geraakt heeft,quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:36 schreef just me het volgende:
[..]nee een van de leerlingen van mijn school zat in het vliegtuig wat neergehaald is, samen met zijn moeder en zusje
Ga je niet slapen dan ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb nog 'n nachtje om na te denken... had ik alleen eerder moeten doen
quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:39 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Als je de context maar begrijpt, kan er zo boos om worden terwijl het mij niet geraakt heeft,
Veel sterkte morgen
ik ga zo lekker slapen en Bays, ik ben niet zo snel boos hoorquote:
Uhmmmm....je dochter was toch bevallen in augustus....jij toch niet?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:39 schreef just me het volgende:
ik ben alleen giga afgevallen de laatste tijd, keus is dus beperkt
Ik ben wel bevallig hoorquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uhmmmm....je dochter was toch bevallen in augustus....jij toch niet?
heel mooi nummer!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:40 schreef Bayswater het volgende:
Overigens: alderliefste met laat me schalt nu door het huis.
IK was toevallig op pad op het moment dat het bekend werd en mn eerste post hier was volgens mij over dat het maar niet neergehaald was ... Voor / onderbuikgevoel ... Helaas had ik al snel gelijk ....quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:39 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Als je de context maar begrijpt, kan er zo boos om worden terwijl het mij niet geraakt heeft,
Veel sterkte morgen
Onrecht, niet eerlijk, verdriet danquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:40 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
ik ga zo lekker slapen en Bays, ik ben niet zo snel boos hoor
Wie heeft die opgezet?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:40 schreef Bayswater het volgende:
Overigens: alderliefste met laat me schalt nu door het huis.
mijn eigen persoontje, heeft mij ooit eens door een kuttijd heen geholpenquote:
Wijs besluitquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:27 schreef just me het volgende:
[..]
Hij heeft een super leuke lieve verstandige vriendin, dus wie weet
ik stel mijn vragen wel hier is veiliger
Passen doet het zeker ... Maar of het nog staat is een ander verhaal en daar zijn vrouwen anders in dan mannenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:39 schreef just me het volgende:
[..]ik ben alleen giga afgevallen de laatste tijd, keus is dus beperkt
Soms kun je dan gewoon dit doen ..quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:45 schreef Bayswater het volgende:
Afijn, vriendin toetst nu Tori Amos met Winter in
Vanavond moet je deze opzetten voor je vriendinquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:45 schreef Bayswater het volgende:
Afijn, vriendin toetst nu Tori Amos met Winter in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |