quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werk de hele week al ... Zou er 1 per dag kunnen kopen ... maar dat is dan weer zo'n gedoe
EN waar is je huis als het donker is ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:47 schreef just me het volgende:
Ik werk ook de hele week hoor maar heb ook nog een eigen huis, een huis onder de zon!
dat is daar waar mijn sleutel in het slot pastquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
EN waar is je huis als het donker is ?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werk de hele week al ... Zou er 1 per dag kunnen kopen ... maar dat is dan weer zo'n gedoe
Ik werk onregelmatig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:47 schreef just me het volgende:
Ik werk ook de hele week hoor maar heb ook nog een eigen huis, een huis onder de zon!
Lidmaatschap intrekken zou ik zeggenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:10 schreef just me het volgende:
Ben vanmiddag en vanavond druk bezig geweest herinnerings-contributie-nota's de deur uit te doen, snap dat mensen niet alles kunnen betalen in 1x maar geef het dan aan
Ik kreeg van een eikel een mailtje dat hij net bij zijn vrouw weg was en bij een nieuwe vriendin ingetrokken was en dat hij daarom niet kon betalen..moest er eigenlijk wel om lachen!
Mensen vinden het soms genant om te vertellen dat ze iets niet kunnen betalen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:10 schreef just me het volgende:
Ben vanmiddag en vanavond druk bezig geweest herinnerings-contributie-nota's de deur uit te doen, snap dat mensen niet alles kunnen betalen in 1x maar geef het dan aan
Ik kreeg van een eikel een mailtje dat hij net bij zijn vrouw weg was en bij een nieuwe vriendin ingetrokken was en dat hij daarom niet kon betalen..moest er eigenlijk wel om lachen!
dan houden we geen voetballers meer overquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Lidmaatschap intrekken zou ik zeggen
Er was op Fok! een user met als sig "een tweede kut maakt je blut".quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:10 schreef just me het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |