quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werk de hele week al ... Zou er 1 per dag kunnen kopen ... maar dat is dan weer zo'n gedoe
EN waar is je huis als het donker is ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:47 schreef just me het volgende:
Ik werk ook de hele week hoor maar heb ook nog een eigen huis, een huis onder de zon!
dat is daar waar mijn sleutel in het slot pastquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
EN waar is je huis als het donker is ?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werk de hele week al ... Zou er 1 per dag kunnen kopen ... maar dat is dan weer zo'n gedoe
Ik werk onregelmatig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:47 schreef just me het volgende:
Ik werk ook de hele week hoor maar heb ook nog een eigen huis, een huis onder de zon!
Lidmaatschap intrekken zou ik zeggenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:10 schreef just me het volgende:
Ben vanmiddag en vanavond druk bezig geweest herinnerings-contributie-nota's de deur uit te doen, snap dat mensen niet alles kunnen betalen in 1x maar geef het dan aan
Ik kreeg van een eikel een mailtje dat hij net bij zijn vrouw weg was en bij een nieuwe vriendin ingetrokken was en dat hij daarom niet kon betalen..moest er eigenlijk wel om lachen!
Mensen vinden het soms genant om te vertellen dat ze iets niet kunnen betalen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:10 schreef just me het volgende:
Ben vanmiddag en vanavond druk bezig geweest herinnerings-contributie-nota's de deur uit te doen, snap dat mensen niet alles kunnen betalen in 1x maar geef het dan aan
Ik kreeg van een eikel een mailtje dat hij net bij zijn vrouw weg was en bij een nieuwe vriendin ingetrokken was en dat hij daarom niet kon betalen..moest er eigenlijk wel om lachen!
dan houden we geen voetballers meer overquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Lidmaatschap intrekken zou ik zeggen
Er was op Fok! een user met als sig "een tweede kut maakt je blut".quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:10 schreef just me het volgende:
Ik heb er vrij veel die gespreid willen betalen en die betalen keurig op het afgesproken moment.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mensen vinden het soms genant om te vertellen dat ze iets niet kunnen betalen.
zal ik dat doorgeven aan het betreffende niet betalende lidquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er was op Fok! een user met als sig "een tweede kut maakt je blut".
Dat is inderdaad wel triest als het om kinderen gaat.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:13 schreef just me het volgende:
[..]
dan houden we geen voetballers meer overKinderen kunnen er niets aan doen als de ouders niet betalen.
En je vrouw kijkt er nooit?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik betaal alles standaard te laat omdat ik maar 1x per maand mijn brievenbus check.
Stoer!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik betaal alles standaard te laat omdat ik maar 1x per maand mijn brievenbus check.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel triest als het om kinderen gaat.
toen mijn relatie over was zei mijn schoonmoeder dat ze het zo "erg"voor hem vond, toen zei ik dat ik hoopte dat hij weer iemand zou tegenkomen die 3 vuilniszakken met rekeningen ging uitzoekenquote:
Maar er zijn toch weleens zaken waarop je binnen een maand moet reageren?quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
toen mijn relatie over was zei mijn schoonmoeder dat ze het zo "erg"voor hem vond, toen zei ik dat ik hoopte dat hij weer iemand zou tegenkomen die 3 vuilniszakken met rekeningen ging uitzoeken
sommige mensen hebben daar gewoon schijt aanquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar er zijn toch weleens zaken waarop je binnen een maand moet reageren?
Nou, ik zit ook redelijk op de lijn van Piet en als je alles automatisch af laat schrijven, dan is er echt heel weinig waar je binnen een maand op moet reageren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:18 schreef Deisyy het volgende:
Wat zeg je?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:21 schreef FANN het volgende:
Mijn oordoppies zitten goed, want ik hoor geen flikker
Bij mij ook..quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:22 schreef FANN het volgende:
Bij mij wordt alles automatisch afgeschreven wel zo handig
Op maat gemaakt?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zeg je?![]()
Ik heb op maat gemaakte oordoppen en ik zou niet meer zonder ze kunnen, heb ze 's nachts altijd in, dus ze gaan ook altijd mee op vakantie.
1x per maand regel ik alle rekeningen die in de brievenbus liggen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |