waar is dat in Spanje?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:50 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ook in Spanje heb je soms wolken ... Vanaf het balkon van mn dochter
Nog lange niet, mijn dochter is van de vrijheid blijheid. Gisteren vertelde ze dat ze volgende maand een paar dagen naar Praag gaat, alleen. Ze heeft vrienden zat, maar ze vindt het veel interessanter om zo'n stad in haar eentje te verkennen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Je dochter Dees wordt je binnenkort ook oma ...?
Thnx, maar het moet echt 1 zijn met nul postings en waarvan het overduidelijk is dat het een kloon is van iemand die 40 plus is. Als ik dan een beetje m'n best doe op een goede OP, dan moet dat een hoop vermaak op kunnen leveren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kraakschandaal kun je wel ff van me lenen.
Er moeten daar meer kloons zitten, dat kan bijna niet anders.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen R&P 40+ kloon aangemaakt.
OKquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog lange niet, mijn dochter is van de vrijheid blijheid. Gisteren vertelde ze dat ze volgende maand een paar dagen naar Praag gaat, alleen. Ze heeft vrienden zat, maar ze vindt het veel interessanter om zo'n stad in haar eentje te verkennen.
die van mij dan weer uit 2012quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
OKIk was toch even nieuwsgierig omdat ze volgens mij ongeveer dezelfde leeftijd zijn ... De mijne is uit 1990
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Thnx, maar het moet echt 1 zijn met nul postings en waarvan het overduidelijk is dat het een kloon is van iemand die 40 plus is. Als ik dan een beetje m'n best doe op een goede OP, dan moet dat een hoop vermaak op kunnen leveren.
Het zit er vol met kloons en dat wordt daar ook redelijk normaal gevonden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:53 schreef Deisyy het volgende:
Er moeten daar meer kloons zitten, dat kan bijna niet anders.
Er zijn eigenlijk maar handjevol users daar met heel veel kloons.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er moeten daar meer kloons zitten, dat kan bijna niet anders.
Mijn dochter is van 1992.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
OKIk was toch even nieuwsgierig omdat ze volgens mij ongeveer dezelfde leeftijd zijn ... De mijne is uit 1990
ik zou bijna een kots-smiley neerzettenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
De flat van mn dochter in Valencia die ik natuurlijk financieer
Tweede ronde noemen ze datquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Jonge vader, nieuwe vrouw waarschijnlijk ... Ik gok maar wat ..
Ze studeert nog ... EN dr moeder ook ...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:55 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou bijna een kots-smiley neerzetten
Ik snap helemaal niks van deze zin, maar kan aan mij liggenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:57 schreef Bayswater het volgende:
Vanavond weer eens een omstebeurt you tube avondje met mijn vrouw, Europe is de starter
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er zijn eigenlijk maar handjevol users daar met heel veel kloons.
Hier raak ik van in de war.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het zit er vol met kloons en dat wordt daar ook redelijk normaal gevonden.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niks van deze zin, maar kan aan mij liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |