Maar TH is een mietje, die gaat vroeg slapenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Treehut doet het toch ook wel aardig
Mijn app werkt altijd, maar ING helaas niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Als die weer eens een keer werkt ....
heb een topic geopend in R&Pquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Watsbeurt? Onlangs voelde je je hier nog niet welkom.
Wat is er misgegaan?
Daar vind ik nou niet veel aan, maar jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Trippy Trippy is elke keer weer lachen.
Hij is wel onnavolgbaar geniaal soms.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:43 schreef just me het volgende:
[..]
Maar TH is een mietje, die gaat vroeg slapen
daarom zal hij zijn slaap nodig hebbenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij is wel onnavolgbaar geniaal soms.
Jij bent ook lachen, vooral wanneer je lange verhalen post.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar vind ik nou niet veel aan, maar ja
was een garpjequote:
Ik lul gewoon te veelquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij bent ook lachen, vooral wanneer je lange verhalen post.
Die spuugt hier wat uit en is er meteen weer vandoor.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Trippy Trippy is elke keer weer lachen.
Ik blijf gewoon graven.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jazeker, maar mss niet daar waar je het zoekt.
Hij is wat vaag soms maar volgens mij nog eerder op deze aardkloot neergezet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:44 schreef just me het volgende:
[..]
daarom zal hij zijn slaap nodig hebben
Het is soms leuk om zulke verdwaasde even bezig te houden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die spuugt hier wat uit en is er meteen weer vandoor.
Kraakschandaal kun je wel ff van me lenen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen R&P 40+ kloon aangemaakt.
en dan krijg jij een banquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kraakschandaal kun je wel ff van me lenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |