12 mei 1970, dus valt wel meequote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:25 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Even relaxed tussen de ouwe zooi hier
Bij mij wordt het meeste ook automatisch afgeschreven, maar het verschil is ook dat wij bedrijf aan huis hebben en nog meer van dat gedoe wat directe actie vereist.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou, ik zit ook redelijk op de lijn van Piet en als je alles automatisch af laat schrijven, dan is er echt heel weinig waar je binnen een maand op moet reageren.
Nou zegquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:25 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Even relaxed tussen de ouwe zooi hier
Piet en ik doen denk ik veel meer cash en dan kijk je wat minder op je rekening.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:23 schreef just me het volgende:
Ik wil ook graag overzicht hebben van wat ik (nog) te besteden heb
je moet ergens beginnenquote:
als het eindresultaat maar goed isquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Piet en ik doen denk ik veel meer cash en dan kijk je wat minder op je rekening.
Dat maakt een verschil uiteraard, maar als privépersoon is die noodzaak er natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:26 schreef Deisyy het volgende:
Bij mij wordt het meeste ook automatisch afgeschreven, maar het verschil is ook dat wij bedrijf aan huis hebben en nog meer van dat gedoe wat directe actie vereist.
Ik pin nooit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Piet en ik doen denk ik veel meer cash en dan kijk je wat minder op je rekening.
Ik neem aan dat je voor jezelf spreektquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
da's waar, nou welkom in elk geval....
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:28 schreef just me het volgende:
[..]
als het eindresultaat maar goed is
Is hij niet welkom dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je voor jezelf spreekt
Wij hebben nog schoenen uit die tijdquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beetje jong toch wel vergeleken bij de gemiddelde oude taart die hier rondhangt.
iedereen is toch welkom hierquote:
jawel toch?quote:
Wat mij betreft wel hoor, of het moet een idioot zijn, maar dan komen we daar snel genoeg achterquote:
Fann is lekker over-enthousiastquote:
Het leuke in Duitsland is dat je daar met de plaatselijke instanties gewoon afspraak kan maken voor rekeningen omdat ik er niet zo vaak ben.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat maakt een verschil uiteraard, maar als privépersoon is die noodzaak er natuurlijk niet.
Doe dan maarquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we daar eerst een poll over gaan maken!
Het leuke aan Oostenrijk is dat ze daar nog een bankgeheim hebben.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het leuke in Duitsland is dat je daar met de plaatselijke instanties gewoon afspraak kan maken voor rekeningen omdat ik er niet zo vaak ben.
1959, wie gaat er lager?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beetje jong toch wel vergeleken bij de gemiddelde oude taart die hier rondhangt.
Ik kan alleen maar hogerquote:
Heb al mijn poen in grond gestopt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het leuke aan Oostenrijk is dat ze daar nog een bankgeheim hebben.
en wanneer graaf je het weer uit?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb al mijn poen in grond gestopt.
Alles? Ik zou het toch een beetje (ver)spreiden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb al mijn poen in grond gestopt.
niet zo nieuwsgierig jijquote:
Daar heb ik mijn ING app voorquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:23 schreef just me het volgende:
Ik wil ook graag overzicht hebben van wat ik (nog) te besteden heb
Ik niet, kreeg mooie kans en daar ligt mijn pensioen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alles? Ik zou het toch een beetje (ver)spreiden.
Hoop doet levenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij graven moet ik altijd aan de sig van Deisyy denken.
Valt best meequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Idioten zijn ook welkomquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel hoor, of het moet een idioot zijn, maar dan komen we daar snel genoeg achter
daarom voel ik me ook hier thuisquote:
Is er nog hoop?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij graven moet ik altijd aan de sig van Deisyy denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |