Doe dan maarquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we daar eerst een poll over gaan maken!
Het leuke aan Oostenrijk is dat ze daar nog een bankgeheim hebben.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het leuke in Duitsland is dat je daar met de plaatselijke instanties gewoon afspraak kan maken voor rekeningen omdat ik er niet zo vaak ben.
1959, wie gaat er lager?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beetje jong toch wel vergeleken bij de gemiddelde oude taart die hier rondhangt.
Ik kan alleen maar hogerquote:
Heb al mijn poen in grond gestopt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het leuke aan Oostenrijk is dat ze daar nog een bankgeheim hebben.
en wanneer graaf je het weer uit?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb al mijn poen in grond gestopt.
Alles? Ik zou het toch een beetje (ver)spreiden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb al mijn poen in grond gestopt.
niet zo nieuwsgierig jijquote:
Daar heb ik mijn ING app voorquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:23 schreef just me het volgende:
Ik wil ook graag overzicht hebben van wat ik (nog) te besteden heb
Ik niet, kreeg mooie kans en daar ligt mijn pensioen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alles? Ik zou het toch een beetje (ver)spreiden.
Hoop doet levenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij graven moet ik altijd aan de sig van Deisyy denken.
Valt best meequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beetje jong toch wel vergeleken bij de gemiddelde oude taart die hier rondhangt.
Idioten zijn ook welkomquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel hoor, of het moet een idioot zijn, maar dan komen we daar snel genoeg achter
daarom voel ik me ook hier thuisquote:
Is er nog hoop?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij graven moet ik altijd aan de sig van Deisyy denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |