Hij was gewoon de beste van allen... Golf-Pro klinkt als heel wat, maar meestal is dat toch gewoon iemand die goed kan golfen en les mag gevenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:02 schreef just me het volgende:
[..]wel gevolgd!
En.. vanavond weer contact gehad met iemand uit het verre verre verleden en zijn dochter is golf-pro geworden!
Nou... hoe oud bent u dan wel?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:05 schreef Bayswater het volgende:
[..]
in principe wel, maar das wat te jong voor mij
o jah. zo lang is dat niet eensquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:05 schreef just me het volgende:
[..]
voor mij een broekie (of een luiertje)
ik zou willen...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij was gewoon de beste van allen... Golf-Pro klinkt als heel wat, maar meestal is dat toch gewoon iemand die goed kan golfen en les mag geven
1999, das pas echt langquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:05 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is ook een put vol hormonen, daar wil je als man niet posten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:05 schreef Bayswater het volgende:
[..]
quote:
44, had geboortedatum al gemeldquote:
Dat jij er door je dochter bij gehaald bent is dan wel weer fijn... Anders was je hier nooit geweet ..quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:05 schreef just me het volgende:
[..]
o nee 2007 zie ik netquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:06 schreef FANN het volgende:
[..]
o jah. zo lang is dat niet eensmijn eerste account was van 2006 geloof ik
weet ik niet een meer zeker
Ik voel me daar ook niet thuis.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:05 schreef Bayswater het volgende:
[..]
normaal geven kinderen de schuld aan hun ouders, nu is het omgekeerdquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat jij er door je dochter bij gehaald bent is dan wel weer fijn... Anders was je hier nooit geweet ..
beginnende vorm van dementie?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ie gemeld volgens mij ergens uit 1970
Jij snapt 'tquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook een put vol hormonen, daar wil je als man niet posten.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
12 mei 1970.
Nu snap ik ook waarom jij zoveel herinneringsmails moet sturen.
Beetje chickies hosselen Piet.quote:
ik wil daar niet eens lezen!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
OUD is toch voor jonge ouders met nog een doel voor ogen en zo .... Niets voor Opa's en Oma's
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beetje chickies hosselen Piet.
Vol met vrouwen waarvan de man hun niet begrijpt en die op zoek zijn naar een luisterend oor.
WGR is ook leuk met boetes en gaan zitten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
"Hebben jullie tips om te voorkomen dat mijn vrouw erachter komt dat ik een maitresse van 20 heb? " .
Zie de verontwaardigde reacties nu al voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |