SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
klopt, heb hier vroeger vaak ook gepost. Nog tijdje Ambipur leuk gevonden, ze is alleen nu veranderd in een ongelooflijke bitch, niet voor rede vatbaar.quote:
alleen maar lelijker op gewordenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:14 schreef Stimorol- het volgende:
Ze heeft haar lippen laten doen. En haar tieten.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:15 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
hier kan je toch niet hard van worden
Na paar biertjes welquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:15 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
hier kan je toch niet hard van worden
nee, zelfs met alcohol nietquote:
soms wel denk ik...eerlijkquote:
haha, pfffft. Stim is hard to get. Helaas.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
klopt, heb hier vroeger vaak ook gepost. Nog tijdje Ambipur leuk gevonden, ze is alleen nu veranderd in een ongelooflijke bitch, niet voor rede vatbaar.
jijquote:
Ik zou d'r niet doen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha, pfffft. Stim is hard to get. Helaas.
Ben je ook Turks?
[..]
jij
van twee kantenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bir kere iyi davransan olurmusun?
gemeen, misschien heeft ze wel een hele mooie persoonlijkheidquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:21 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik zou d'r niet doen.![]()
Maar er zijn genoeg mannen die laag genoeg gaan.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gemeen, misschien heeft ze wel een hele mooie persoonlijkheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
We derken?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:28 schreef Montelly het volgende:
ik ga nu weg...we zijn eindelijk on speaking terms
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]ontzettendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik bedoel zij is wel bekend en ik niet
jammer dit weerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:28 schreef Montelly het volgende:
ik ga nu weg...we zijn eindelijk on speaking terms![]()
hier ook een, patat+burger..zo naar gymquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
We derken?
Heb patat op en ben kk moe
#oud
Zehma Turks hijquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:38 schreef Bortecinem het volgende:
Sinds wanneer kan Montelly Turks? : o
Aramızda ajan varmış.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:38 schreef Bortecinem het volgende:
gwn Google translatequote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:38 schreef Bortecinem het volgende:
die van jou?..maar daar weet ik wss al een ant op.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:52 schreef Stimorol- het volgende:
Montelly senin anacigin guzelmi aceb?
Georgie?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
Georgie en India, ik snap de connectie niet Stimoo
wtf..hoe kom je aan india?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
Georgie en India, ik snap de connectie niet Stimoo
doe niet zo..quote:
https://web.archive.org/w(...)siyaset/axsiy02.htmlquote:
Ik moet echt mn tv aansluiten. Dan zit k niet meer zo vaak op fok. Dat zei ik.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hallo wat staat daar allemaal. Ik uit schubbekutteveen snap er geem kut van.
ahaahquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik moet echt mn tv aansluiten. Dan zit k niet meer zo vaak op fok. Dat zei ik.
heb je een tv over?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik moet echt mn tv aansluiten. Dan zit k niet meer zo vaak op fok. Dat zei ik.
In mn kamer staat er een. Weet alleen niet echt hoe aan te sluiten bovenquote:
hoezo weet je nietquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
In mn kamer staat er een. Weet alleen niet echt hoe aan te sluiten boven
Word het gefok 's avonds beetje zat als ik op mn kamer zit.
Coaxquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Weet alleen niet echt hoe aan te sluiten boven
Ok. Tv kast beneden. Aansluiten kabel en dan helemaal naar boven trekken?quote:
mag ik je tv hebben danquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ok. Tv kast beneden. Aansluiten kabel en dan helemaal naar boven trekken?
If so. Toch maar netflix aandoen. Ouders accepteren dit niet.
man zoeken.quote:
woon je nog thuis? dacht dat je op jezelf woondequote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wtfuck is dit nou weerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:20 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
wat een kracht in zn stoot, niet normaal, 27 jaar
rugby, mannensportquote:
Voor lineaire tv zal je helaas wel moeten zorgen voor een coax kabel naar je kamer.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
quote:
Dacht al, is dit voetbal? !!! Kan toch niet.quote:
Door die nieuwe abbo kunnen we tegelijk kijkenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb nu ook gratis netflix op mobiel ofzo.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Door die nieuwe abbo kunnen we tegelijk kijken
Haha vol op z'n oog ook.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:20 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
wat een kracht in zn stoot, niet normaal, 27 jaar
Hahaha wut?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:36 schreef Unlabeled het volgende:
Net twee turkse abiler op de loopband aan het babbelen achter mij terwijl ik zat te fietsen. Ik werd zo zenuwachtig. Straks gaan ze dingen zeggen die ik niet wil weten. Niets ernstigs meegekregen gelukkig.
/eindelevensverhaal
Abla ben je op dieet?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:38 schreef Stimorol- het volgende:
Zou bijna chocolade gaan eten uit verveling.
#careboeieikweet
Fokkers zijn autistenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:36 schreef Unlabeled het volgende:
Net twee turkse abiler op de loopband aan het babbelen achter mij terwijl ik zat te fietsen. Ik werd zo zenuwachtig. Straks gaan ze dingen zeggen die ik niet wil weten. Niets ernstigs meegekregen gelukkig.
/eindelevensverhaal
Rook je nu weer?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Should be.
IK VERVLOEK NOG STEEDS DE DAG DAT IK GING STOPPEN MET ROKEN
Moshkilat.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Should be.
IK VERVLOEK NOG STEEDS DE DAG DAT IK GING STOPPEN MET ROKEN
Nah beter niet meer aan beginnen toch.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:49 schreef Stimorol- het volgende:
Nee. Rook niet. Stoppen was best te doen. Dus nu denk ik vaak: rook zo nu en dan. Ik mis het genieten van een sigaret en het gevoel en rust dat t gaf.Heb soms spijt dat ik ben gestopt
!
En qua afvallen. Ben 31. Ergens na dag 2 van 30 gaat het niet meer.
Ik geef mezelf een week om te gaan hardlopen weer.
Kom anders met KB en mij hardlopen bij Vondelpark.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:49 schreef Stimorol- het volgende:
Nee. Rook niet. Stoppen was best te doen. Dus nu denk ik vaak: rook zo nu en dan. Ik mis het genieten van een sigaret en het gevoel en rust dat t gaf.Heb soms spijt dat ik ben gestopt
!
En qua afvallen. Ben 31. Ergens na dag 2 van 30 gaat het niet meer.
Ik geef mezelf een week om te gaan hardlopen weer.
Nee. Had nog longcapaciteit van 80 %. Daarnaast word je als vrouw uberlelijk als je rookt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nah beter niet meer aan beginnen toch.
Snel.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hm wanneer gingen wij trouwen?
Wanneer?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:53 schreef Santello het volgende:
[..]
Kom anders met KB en mij hardlopen bij Vondelpark.
ivetquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Had nog longcapaciteit van 80 %. Daarnaast word je als vrouw uberlelijk als je rookt.en je stinkt. Iew. En die gele nagels. En je haar dat maar nicotine ruikt.
Oke.
ik ben hier voor je bbyquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Snel.
Alleen is niet leuk meer.
Jij bent niet meer welkom.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Santello wat nodig je stim uit dan, dachr jij en ik samen alleen
[..]
ik ben hier voor je bby
Wallah ne desem. Ik reageer vanuit gevoel en dat brengt soms een verkeerde manier van reageren mee die mensen niet kunnen plaatsen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:10 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Tmm Ambi.
Hoe komt het dat jij zo controversieel bent eigenlijk. Je lijkt mij wel aardig.
Ik haat standaard reacties zonder inhoud. Puur om te reageren op het reageren.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:24 schreef De_Guidance het volgende:
hmm, tjah zo gaan die dingen.
De leven
Potverdikkie van gemeenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:47 schreef Stimorol- het volgende:
Ben ik slecht als ik walg van mn te dikke collega? Ze is zooooo dik en het blijft maar vreten.
Wat heeft Bruno Martins Indi hier mee te maken?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Haar onderkin is huge. Denk BMI van 35 of 40 ofzo.
Ik vind het onwerkelijk.
Ik geef geen complimenten. Ik ben stil op werk en doe mn werk. Ik werk met mensen van ouder dan 50 en word moe van hun gespreksonderwerpen (vissen, kleinkinderen, ziektes).quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:01 schreef Montelly het volgende:
..en tegelijk heel lief en aardig tegen dr toen, af en toe een ongemeend conplimentje
Ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:47 schreef Stimorol- het volgende:
Ben ik slecht als ik walg van mn te dikke collega? Ze is zooooo dik en het blijft maar vreten.
Is dat apart?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:25 schreef De_Guidance het volgende:
Waarom is je beste vriend een man
Maar tis een man.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:40 schreef Montelly het volgende:
Lezen....er staat toch echt bestie friend
Dat je stil bent kan ik mij niet voorstellen, jij bept volgens mij hele dag doorquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik geef geen complimenten. Ik ben stil op werk en doe mn werk. Ik werk met mensen van ouder dan 50 en word moe van hun gespreksonderwerpen (vissen, kleinkinderen, ziektes).
Ha gaaaaaaaayquote:
Ik ben geen prater. Soms een opleving en dan ratel ik. Maar ben graag stil op werk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dat je stil bent kan ik mij niet voorstellen, jij bept volgens mij hele dag door
Goedemorgen walrusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Er staat hij.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:40 schreef Montelly het volgende:
Lezen....er staat toch echt bestie friend
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:08 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Goedemorgen walrusEn dit zeg jij? Je bent zelf ook niet heel lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waterquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik had niet nog een keer moeten slapen toen ik net wakker werd. Wanne koppijn.
White Knight hequote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En dit zeg jij? Je bent zelf ook niet heel lief.
nog steeds?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zelf kraakt ie KB af. Maar dat zien we niet.
'Mannen' die roddelenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als ik je een kutsnol vind dan zeg ik dat in je porem.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
volgens mij deed jij net zo hard mee, hoe kom je anders aan die info?
vind je me een kutsnolquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als ik je een kutsnol vind dan zeg ik dat in je porem.
jij zou je pipi eraf hakken voor mijquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:31 schreef De_Guidance het volgende:
Mathemaat is zelf een snol( als hij Kb zo heeft genoemd dan)
Ik ben de ekte witte ridder.
jij wel iets labieler, ik ben stabieler met mn labielquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Jij en ik zijn iig wel even labiel.
Hmmmm... ik ben meer temperamentvoller. Snel boos, maar wel snel vergeten.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij wel iets labieler, ik ben stabieler met mn labiel
Ik moet echt uitkijken met wat ik beloofquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij zou je pipi eraf hakken voor mij
![]()
![]()
![]()
lol verschrikkelijk, ik vergeet nooitquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hmmmm... ik ben meer temperamentvoller. Snel boos, maar wel snel vergeten.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik moet echt uitkijken met wat ik beloof
Ik begrijp je reactie niet. Laten we maar niet meer reageren op elkaar. Thanks. Byequote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:52 schreef De_Guidance het volgende:
Stimorol rijmt op stimosnol hihaho
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lol verschrikkelijk, ik vergeet nooiten niet snel boos
[..]ik vergeet nooit
Nee.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik begrijp je reactie niet. Laten we maar niet meer reageren op elkaar. Thanks. Bye
Hihaho betekent dat het een grap is, huilie. Plus ik zei rijmt op. Plus jij begon tegen KBquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hou woorden als snol dan voor je.
Noshitsherlock.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Snol is een decadent woord voor hoer.
Ik zie stimorol als mijn oudere zus waar ik geen goede band mee heb, maar af en toe wel mee kan lachen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hihaho betekent dat het een grap is, huilie. Plus ik zei rijmt op. Plus jij begon tegen KB
Iedereen is tevens snol, vooral mannen.
Omg. Sana ne be. Kizin agzi yok mu? Sorun oldugunda bana kendisi der.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hihaho betekent dat het een grap is, huilie. Plus ik zei rijmt op. Plus jij begon tegen KB
Iedereen is tevens snol, vooral mannen.
Whoa, wel echt lullig dat je dit zo zegt over KB, wat heeft ze jou aangedaan?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omg. Sana ne be. Kizin agzi yok mu? Sorun oldugunda bana kendisi der.
Ga elders witte ridder spelen.
OMG WAT STAAT DAAR VERTAAL HET.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:39 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Whoa, wel echt lullig dat je dit zo zegt over KB, wat heeft ze jou aangedaan?
Nu begrijp waarom sommige Turken zo Nederlands praten. Ze hebben Google Translate in hun hoofd.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OMG WAT STAAT DAAR VERTAAL HET.
Wat de fuck je . Niet de mond van het meisje ? Hij zegt tegen mij dat probleem .
Okeoke. Ik kan er bijna kaas van maken.
Hele groffe woorden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OMG WAT STAAT DAAR VERTAAL HET.
Wat de fuck je . Niet de mond van het meisje ? Hij zegt tegen mij dat probleem .
Okeoke. Ik kan er bijna kaas van maken.
Associatief vermogen van heb ik jou daar.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:42 schreef De_Guidance het volgende:
Klinkerbotsing rijmt op bukakekring
Gunesbuteo rijmt op homo
Guidance rijmt op sjanse
Het is wat allemaal
Ik ben hoogbegaafd denk ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:44 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Associatief vermogen van heb ik jou daar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oja, jij hebt je onlangs bekeerd tot het lesbianisme. Goed dat DG heeft beloofd z'n pipi voor je eraf te hakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Je mede Azeriaat.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:49 schreef GenusButeo het volgende:
Ik voel me zo leeg hier zonder Ayca.
Daarvoor had ik ook niet zoveel met jullie aanhangsels hoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Oja, jij hebt je onlangs bekeerd tot het lesbianisme. Goed dat DG heeft beloofd z'n pipi voor je eraf te hakken.
Ja, ik kijk dus naar die tekst boven m'n UI terwijl er een traan over m'n wang biggelde.quote:
Ja ze ineens een radicale mannenhatendequote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Oja, jij hebt je onlangs bekeerd tot het lesbianisme. Goed dat DG heeft beloofd z'n pipi voor je eraf te hakken.
Laat Prins Ali het niet horen, wordt ie droevig van.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daarvoor had ik ook niet zoveel met jullie aanhangsels hoor.
Knuffel geeft.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:50 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, ik kijk dus naar die tekst boven m'n UI terwijl er een traan over m'n wang biggelde.
Je begrijpt dat deze associatie nooit meer verdwijnt in mijn hoofd?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:51 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Laat Prins Ali het niet horen, wordt ie droevig van.
ja soms heb je datquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja ze ineens een radicale mannenhatende
lesbian geworden.
Maar in een goede relatie heb je dingen voorelkaar over.
Ik zie je als iemand waar ik niet mee kan lachen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zie stimorol als mijn oudere zus waar ik geen goede band mee heb, maar af en toe wel mee kan lachen.
Wie vind je wel lief?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zie je als iemand waar ik niet mee kan lachen.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zie je als iemand waar ik niet mee kan lachen.
quote:
Als ie tevoorschijn komt, zing ik ook een liedje: "PRINS ALI, JA DAAR IS DIE"quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je begrijpt dat deze associatie nooit meer verdwijnt in mijn hoofd?
Disney gezang is wel echt een turnoffquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Als ie tevoorschijn komt, zing ik ook een liedje: "PRINS ALI, JA DAAR IS DIE"
Doe normaaaaaaaaal. Disneyquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Disney gezang is wel echt een turnoff
Ja maar niet als de willy tevoorschijn komt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe normaaaaaaaaal. Disney
Ben niet boos. Als ik boos ben scheld ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]meteen zo boos, wat een gekkigheid
Hitler.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat lieg je deli.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja maar niet als de willy tevoorschijn komt.
Nou, sorry voor mijn aanname hoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben niet boos. Als ik boos ben scheld ik.
Je zou eens moeten stoppen met je aannames.
Ik heb n hart van goud. Ik vergeef je.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Dan ga ik op een hoog toontje zingen uit angst en schrik ja.
[..]
Nou, sorry voor mijn aanname hoor.
I can open your eyesquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Disney gezang is wel echt een turnoff
Wat ontzettend nobel van je, maar ik vergeet dit niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb n hart van goud. Ik vergeef je.
Dat is wel leuk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:10 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
I can open your eyes
Take you wonder by wonder
Over, sideways and under
On a magic carpet ride
Ik denk dan aan perverse dingen.quote:
Ok. Tis je vergeven.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat ontzettend nobel van je, maar ik vergeet dit niet.
Ik heb KB niet afgekraaktquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:13 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik denk dan aan perverse dingen.
Het is gewoon niet waar. Ik snap niet waarom je en eens zo jaloers moet doenquote:
Dude. Je zei ze stalkt me. Verder heb je niets gezegd. Dat weet KB al. Maar goed.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:42 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het is gewoon niet waar. Ik snap niet waarom je en eens zo jaloers moet doen
Dat lees je toch? Maar hey. Zoek het lekker uit.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Welke snotneus is het deze keer?
Dat verwijt kreeg ik ookquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:50 schreef Stimorol- het volgende:
Sws wat jaloers? Op dat KB internet aandacht krijgt van een snotneus?
Neen.
O aub, KB heeft ook aan me verteld dat ik aan jou verteld zou hebben dat ze lelijk is, terwijl ik haar nog niet eens gezien hebquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude. Je zei ze stalkt me. Verder heb je niets gezegd. Dat weet KB al. Maar goed.
Dan liegt KB. Dat heb ik niet gezegd.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:03 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
O aub, KB heeft ook aan me verteld dat ik aan jou verteld zou hebben dat ze lelijk is, terwijl ik haar nog niet eens gezien heb
Rare mensen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat verwijt kreeg ik ook
Hij is nogal vol van zichzelf
Drama alom. Turkse soapserie. Heel veel dm's.quote:
Ik doe hier niet aan mee. Ciaoquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat speelt er allemaal. Hou de uninitiated even op de hoogte dan
[ afbeelding ]
Grote doofpot moet dat zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik doe hier niet aan mee. Ciao
Jijquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik snap hier niks meer van.
[..]![]()
!
Sommige mannen welquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:32 schreef Montelly het volgende:
Gvd aardige cringe hierwat een drama zeg, helemaal als man zijnde zo iets van aan moet trekken
Ja, ik hoop dat dat minder wordt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:58 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Eerder interessant dat het % desalniettemin zo hoog blijft in Turkije
Ook iets nuttig toe te voegen of ben je hier alleen voor de sier?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat dat minder wordt.
Waarom kan je zo slecht tegen andere meningen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:01 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ook iets nuttig toe te voegen of ben je hier alleen voor de sier?
Is het het één of het ander? Het zou wel heel tragisch zijn als ik hier "voor de sier" zou zijn en ik heb ook niet het gevoel alsof ik iets nuttigs moet toevoegen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:01 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ook iets nuttig toe te voegen of ben je hier alleen voor de sier?
Dat verandert niks aan de positie van gays. Die is overal hetzelfde.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat dat minder wordt.
Mijn uitspraak had verder niets te maken met de positie van LGBT'ers, maar nu je er toch over begonnen bent: wat bedoel je precies? En hoezo dubbelzinnig?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat verandert niks aan de positie van gays. Die is overal hetzelfde.
Beetje dubbelzinnig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minder religie betekent niet dat jij met je vriendje overal op straat kan lopen. Dat kan in NL zelfs niet overalquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:14 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Mijn uitspraak had verder niets te maken met de positie van LGBT'ers, maar nu je er toch over begonnen bent: wat bedoel je precies? En hoezo dubbelzinnig?
Dat kan prima op veel plekken in NL.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Minder religie betekent niet dat jij met je vriendje overal op straat kan lopen. Dat kan in NL zelfs niet overal
De positie van homoseskuelen is in Boston en Amsterdam of Uruguay is inderdaad hetzelfde als in Uganda en Jedda.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat verandert niks aan de positie van gays. Die is overal hetzelfde.
Beetje dubbelzinnig
Je hebt ook veel liberale gelovigen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:04 schreef AMAR420 het volgende:
zal best. als ik in alanya en izmir ben zie ik de modernste turkse meiden, die je als niet-turk gewoon kan daten (als je een beetje charme hebt ofzeu)
religieus zeg..
Wat blijft er dan over van goed en kwaad, als je het zo door kan trekken?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je hebt ook veel liberale gelovigen.
Die vinden God heel belangrijk maar dan meer alsin leidraad voor goed en kwaad ipv niet drinken of niet daten.
Ik hoop dat het in Nederland en Turkije meer wordt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:58 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Eerder interessant dat het % desalniettemin zo hoog blijft in Turkije
Do no harm?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:29 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wat blijft er dan over van goed en kwaad?
Had je daar God voor nodig dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:31 schreef De_Guidance het volgende:
Do no harm?
Niet stelen, niet liegen, niet rapen, niet kapotslaan?
Mensen in nood helpen.
Dat soort dingen.
Denk jij dat mijn uitspraak ermee te maken heeft dat ik overal met mijn vriendje hand in hand zou willen lopen? Ga je al mijn uitspraken voortaan betrekken tot mijn seksuele identiteit?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Minder religie betekent niet dat jij met je vriendje overal op straat kan lopen. Dat kan in NL zelfs niet overal
Ik niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Had je daar God voor nodig dan?
Toerkoes ook. Vind hen sws kinda gay vaakquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:44 schreef Mathemaat het volgende:
Het is trouwens bij de Arabieren normaal dat mannen hand in hand lopen en goede mannelijke vrienden arm in arm.
Ja? Ik zeg toch 'niet overal'quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat kan prima op veel plekken in NL.
Foto's met erecties op Fok plaatsten gaat net te ver Zargon. Net te pornografischquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor de rest alle homofoben hier
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Wat is dat voor mening dan precies? Je zegt gewoon:"ik hoop dat het minder wordt", ik nodig uit tot een discussie en jij reageert op een vrij onvolwassen wijze. Waarom moet er constant op een puberale manier worden omgegaan met elkaar terwijl we van elkander kunnen leren?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom kan je zo slecht tegen andere meningen.
Meteen zo bitchy doen.
Nee, dat is waarom ik vraag of hij hier alleen is voor de sier, dat kan immers ook voor een goed gesprek.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Is het het één of het ander? Het zou wel heel tragisch zijn als ik hier "voor de sier" zou zijn en ik heb ook niet het gevoel alsof ik iets nuttigs moet toevoegen.
Nederland vast en zeker, volgens het SGP is het aantal wekelijkse moskeebezoekers onder de Marokkanen in circa 16 jaar tijd gestegen van 9 naar 33% en bij de Turken van 23% naar 35%. Dusja. Het absolute aantal moslims stijgt ook, maar het aantal praktiserende moslims stijgt harder. Aldus het SGP en CBS.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:31 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik hoop dat het in Nederland en Turkije meer wordt.
Mag ik vragen wat precies het doel van dit plaatje is?quote:
Ik knuffel mijn eckte matties vaak wanneer ik ze zie of wanneer we afscheid nemen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Toerkoes ook. Vind hen sws kinda gay vaak
Volgens mij haal je de twee homoseksuele atheïsten door elkaar, Appie. Ik snap trouwens niet waarom mijn uitspraak je zo tegen de borst stuit. Gewoon schijt hebben.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:56 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Wat is dat voor mening dan precies? Je zegt gewoon:"ik hoop dat het minder wordt", ik nodig uit tot een discussie en jij reageert op een vrij onvolwassen wijze. Waarom moet er constant op een puberale manier worden omgegaan met elkaar terwijl we van elkander kunnen leren?
Trollen. Maar leuk plaatje.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:58 schreef AbdulMalik het volgende:
Mag ik vragen wat precies het doel van dit plaatje is?
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij reageert inhoudelijk op een grafiek.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:56 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Wat is dat voor mening dan precies? Je zegt gewoon:"ik hoop dat het minder wordt", ik nodig uit tot een discussie en jij reageert op een vrij onvolwassen wijze. Waarom moet er constant op een puberale manier worden omgegaan met elkaar terwijl we van elkander kunnen leren?
Neu, ik ga me niet conformeren aan jouw levensstandaard, ik zal niet simpelweg schijt hebben. Ik trek me er iets van aan en dat is mijn goed democratisch recht, als u dat niet blieft vertrekt u maar naar waar u vandaan kwam. Doei.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:03 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Volgens mij haal je de twee homoseksuele atheïsten door elkaar, Appie. Ik snap trouwens niet waarom mijn uitspraak je zo tegen de borst stuit. Gewoon schijt hebben.
Vriendelijke vriend.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:23 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Neu, ik ga me niet conformeren aan jouw levensstandaard, ik zal niet simpelweg schijt hebben. Ik trek me er iets van aan en dat is mijn goed democratisch recht, als u dat niet blieft vertrekt u maar naar waar u vandaan kwam. Doei.
Altijd spijt om hier te posten achteraf. Altijd gezeik en altijd puberaal gedrag.
Mag ik vragen hoe je ouders hebben gereageerd op dat je (ook) je zwaard de andere kant op zwaait?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:53 schreef De_Guidance het volgende:
Ik aardappelen en köfte uit de oven.
Met dank aan Annem.
LOL@USA, smeer hem vriend..quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De positie van homoseskuelen is in Boston en Amsterdam of Uruguay is inderdaad hetzelfde als in Uganda en Jedda.
[ afbeelding ]
Hey Bortequote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:37 schreef Bortecinem het volgende:
Een vet brood gozleme like ding uit Posof.
Ja dat mag. Wel goed in het algemeen. Mag mezelf wel gelukkig prijzen wat dat betreft.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je ouders hebben gereageerd op dat je (ook) je zwaard de andere kant op zwaait?
Of heb je ze het nog niet verteld?
Hoe is het met je?quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:23 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Neu, ik ga me niet conformeren aan jouw levensstandaard, ik zal niet simpelweg schijt hebben. Ik trek me er iets van aan en dat is mijn goed democratisch recht, als u dat niet blieft vertrekt u maar naar waar u vandaan kwam. Doei.
Altijd spijt om hier te posten achteraf. Altijd gezeik en altijd puberaal gedrag.
Dit, dus. Mijn uitspraak - die geheel oprecht en gemeend is, overigens - viel duidelijk niet in de smaak, omdat ik uiting geef aan een hoop die haaks staat op die van Appie. En dat bevalt hem kennelijk niet. Spoiler, AM: ik ben niet de enige die er een mening op nahoudt die jou niet bevalt. Deal with it, met name als je zo veel waarde hecht aan "democratie".quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vriendelijke vriend.
Je hoeft je nergens aan te conformeren.
Iemand post een plaatje over het percentage mensen dat religie belangrijk vindt.
Iemand anders reageert en zegt "ik hoop dat het minder wordt"
Het is je democratisch recht om hierop te reageren (zonder geweld of dreigementen uiteraard, maar dat doe je gelukkig ook niet)
Echter, het zou voor de discussie esthetiek en ethiek beter zijn om hier niet op te reageren als een gebeten hond. Dus geen persoonlijke aanval of mensen wegjagen. Danwel vragen of ze versiering zijn.
Waarom? Omdat je zo voorkomt dat de discussie verzandt in persoonlijke aanvallen over en weer en zelf ook wat intelligenter overkomt. Het recht om dit niet te doen heb je gelukkig wel in een liberale democratie. Maar dan kun je verwachten dat mensen weer persoonlijk terug gaan doen.
Voorbeelden van een normale reactie zouden kunnen zijn uitleggen waarom je hoopt dat mensen wel religieuzer worden bijvoorbeeld.
Helaas kies je ervoor in slachtofferrol te gaan en doen alsof jij de partij bent die zijn zegje niet mag doen. Dat mag je wel, gelukkig. En genus mag je net zo goed advies geven schijt te hebben.
Ok ik verander hem wel.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:41 schreef Santello het volgende:
Wat gedoe allemaal.
Mathemaat ook met z'n ui van KB. Zo verwarrend allemaal.
Dit is niet meer up-to-date; er is onlangs heel wat voortuigang geboekt, gelukkig!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
LOL@USA, smeer hem vriend..
[ afbeelding ]
Thank you.quote:
achja zoquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je hebt ook veel liberale gelovigen.
Die vinden God heel belangrijk maar dan meer alsin leidraad voor goed en kwaad ipv niet drinken of niet daten.
ik heb nog foto's van m'n vader rond die tijd, in Irak. Ook zo'n hipsterquote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:57 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
In Beiroet 1978, waren ze nog hipster.
morgenochtend jongequote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Is ook in India uitgevonden he...
Haha mijne ook, inclusief bakkebaarden en beatles-kapsel.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
ik heb nog foto's van m'n vader rond die tijd, in Irak. Ook zo'n hipster
dat vond jij sexy tochquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:42 schreef AMAR420 het volgende:
sommige meiden hebben ook bakkebaarden
Ging bij mn mattie eten. Chill.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat...
Jij maakt altijd eten voor je ouders en gaat zelf iets anders eten of zo?
Homo.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ging bij mn mattie eten. Chill.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |