Als ik je een kutsnol vind dan zeg ik dat in je porem.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
volgens mij deed jij net zo hard mee, hoe kom je anders aan die info?
vind je me een kutsnolquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als ik je een kutsnol vind dan zeg ik dat in je porem.
jij zou je pipi eraf hakken voor mijquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:31 schreef De_Guidance het volgende:
Mathemaat is zelf een snol( als hij Kb zo heeft genoemd dan)
Ik ben de ekte witte ridder.
jij wel iets labieler, ik ben stabieler met mn labielquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Jij en ik zijn iig wel even labiel.
Hmmmm... ik ben meer temperamentvoller. Snel boos, maar wel snel vergeten.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij wel iets labieler, ik ben stabieler met mn labiel
Ik moet echt uitkijken met wat ik beloofquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij zou je pipi eraf hakken voor mij
![]()
![]()
![]()
lol verschrikkelijk, ik vergeet nooitquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hmmmm... ik ben meer temperamentvoller. Snel boos, maar wel snel vergeten.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik moet echt uitkijken met wat ik beloof
Ik begrijp je reactie niet. Laten we maar niet meer reageren op elkaar. Thanks. Byequote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:52 schreef De_Guidance het volgende:
Stimorol rijmt op stimosnol hihaho
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lol verschrikkelijk, ik vergeet nooiten niet snel boos
[..]ik vergeet nooit
Nee.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik begrijp je reactie niet. Laten we maar niet meer reageren op elkaar. Thanks. Bye
Hihaho betekent dat het een grap is, huilie. Plus ik zei rijmt op. Plus jij begon tegen KBquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hou woorden als snol dan voor je.
Noshitsherlock.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Snol is een decadent woord voor hoer.
Ik zie stimorol als mijn oudere zus waar ik geen goede band mee heb, maar af en toe wel mee kan lachen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hihaho betekent dat het een grap is, huilie. Plus ik zei rijmt op. Plus jij begon tegen KB
Iedereen is tevens snol, vooral mannen.
Omg. Sana ne be. Kizin agzi yok mu? Sorun oldugunda bana kendisi der.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hihaho betekent dat het een grap is, huilie. Plus ik zei rijmt op. Plus jij begon tegen KB
Iedereen is tevens snol, vooral mannen.
Whoa, wel echt lullig dat je dit zo zegt over KB, wat heeft ze jou aangedaan?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omg. Sana ne be. Kizin agzi yok mu? Sorun oldugunda bana kendisi der.
Ga elders witte ridder spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |