Nee. Had nog longcapaciteit van 80 %. Daarnaast word je als vrouw uberlelijk als je rookt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nah beter niet meer aan beginnen toch.
Snel.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hm wanneer gingen wij trouwen?
Wanneer?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:53 schreef Santello het volgende:
[..]
Kom anders met KB en mij hardlopen bij Vondelpark.
ivetquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Had nog longcapaciteit van 80 %. Daarnaast word je als vrouw uberlelijk als je rookt.en je stinkt. Iew. En die gele nagels. En je haar dat maar nicotine ruikt.
Oke.
ik ben hier voor je bbyquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Snel.
Alleen is niet leuk meer.
Jij bent niet meer welkom.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Santello wat nodig je stim uit dan, dachr jij en ik samen alleen
[..]
ik ben hier voor je bby
Wallah ne desem. Ik reageer vanuit gevoel en dat brengt soms een verkeerde manier van reageren mee die mensen niet kunnen plaatsen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:10 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Tmm Ambi.
Hoe komt het dat jij zo controversieel bent eigenlijk. Je lijkt mij wel aardig.
Ik haat standaard reacties zonder inhoud. Puur om te reageren op het reageren.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:24 schreef De_Guidance het volgende:
hmm, tjah zo gaan die dingen.
De leven
Potverdikkie van gemeenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:47 schreef Stimorol- het volgende:
Ben ik slecht als ik walg van mn te dikke collega? Ze is zooooo dik en het blijft maar vreten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |