Wallah ne desem. Ik reageer vanuit gevoel en dat brengt soms een verkeerde manier van reageren mee die mensen niet kunnen plaatsen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:10 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Tmm Ambi.
Hoe komt het dat jij zo controversieel bent eigenlijk. Je lijkt mij wel aardig.
Ik haat standaard reacties zonder inhoud. Puur om te reageren op het reageren.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:24 schreef De_Guidance het volgende:
hmm, tjah zo gaan die dingen.
De leven
Potverdikkie van gemeenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:47 schreef Stimorol- het volgende:
Ben ik slecht als ik walg van mn te dikke collega? Ze is zooooo dik en het blijft maar vreten.
Wat heeft Bruno Martins Indi hier mee te maken?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Haar onderkin is huge. Denk BMI van 35 of 40 ofzo.
Ik vind het onwerkelijk.
Ik geef geen complimenten. Ik ben stil op werk en doe mn werk. Ik werk met mensen van ouder dan 50 en word moe van hun gespreksonderwerpen (vissen, kleinkinderen, ziektes).quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:01 schreef Montelly het volgende:
..en tegelijk heel lief en aardig tegen dr toen, af en toe een ongemeend conplimentje
Ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:47 schreef Stimorol- het volgende:
Ben ik slecht als ik walg van mn te dikke collega? Ze is zooooo dik en het blijft maar vreten.
Is dat apart?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:25 schreef De_Guidance het volgende:
Waarom is je beste vriend een man
Maar tis een man.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:40 schreef Montelly het volgende:
Lezen....er staat toch echt bestie friend
Dat je stil bent kan ik mij niet voorstellen, jij bept volgens mij hele dag doorquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik geef geen complimenten. Ik ben stil op werk en doe mn werk. Ik werk met mensen van ouder dan 50 en word moe van hun gespreksonderwerpen (vissen, kleinkinderen, ziektes).
Ha gaaaaaaaayquote:
Ik ben geen prater. Soms een opleving en dan ratel ik. Maar ben graag stil op werk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dat je stil bent kan ik mij niet voorstellen, jij bept volgens mij hele dag door
Goedemorgen walrusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Er staat hij.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:40 schreef Montelly het volgende:
Lezen....er staat toch echt bestie friend
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:08 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Goedemorgen walrusEn dit zeg jij? Je bent zelf ook niet heel lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waterquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik had niet nog een keer moeten slapen toen ik net wakker werd. Wanne koppijn.
White Knight hequote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En dit zeg jij? Je bent zelf ook niet heel lief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |